• okej jullie zullen nu wel denken die is gek!
    een beedje blij zijn dat ze aankomt [qua gewigt hea]
    maar ik ben echt zo blij dat he t me is gelukt!
    ik woon namelijk maar een kleine 43 kilo.. echt niet gezond en ik kwam door niets aan! ik ben allerlij dokters afgegaan en dan kreeg ik een dieet ofzo maar niets hielp.. ik had er een ongezond lighaam door en allerlij kwaaltje en alles..
    en nu eindelijk !! en het klinkt misschien heel erg veel maar ik ben 10 kilo aangekomen!
    ik weeg nu een 53 kilo.. een normaal gewicht toch ?
    en mijn gezondheid is er ook op vooruit gegaan C':
    trouwens.. volgens mij hoor je het niet vaak dat mensen helemaal happy zijn omdat ze 10 kilo aankomen maarja dat ben ik dus wel C':


    A Noble was Born in Chaos

    43 is zo ver ik weet gezond hoor, je woog meer dan mij ><


    Scream for mercy!

    Wow, duzz als je net geen 1.65 groot ben en je weegt 43 kg, dan heb je ondergewicht?? :O
    Dan moet ik toch ook nog wel eens een paar kilootjes bijkomen O_o


    Live for something or die for nothing

    Ik zou ook moeten bijkomen, ik weeg amper 42 kg ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wow, duzz als je net geen 1.65 groot ben en je weegt 43 kg, dan heb je ondergewicht?? :O
    Dan moet ik toch ook nog wel eens een paar kilootjes bijkomen O_o


    ja nouja het ligt eraan he je kan eigenlijk heel erg ligt zijn en gewoon gezond kunnen leven..
    alleen tatste het bij mij mijn gezondheid aan..
    dus ik moest echt snel aan zien te komen voor dat ik echt gewoon heel ziek ervan werd (mijn inmumsysteem of hoe je het ook mag typen werd er ook zwakker van dus ik liep allerly virusen op daarom ¬¬ )
    ik was ook dag en nacht verkoude maanden lang..
    kortom gewoon niet gezond..
    dus kijk dan is aankomen echt gewoon noodzakelijk... maar als jij geen gezondheids problemen hebt oke je hebt dan misschien een beedje ondergewicht maar dan is het voor de rest niet gevaarlijk ofzo


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    ja nouja het ligt eraan he je kan eigenlijk heel erg ligt zijn en gewoon gezond kunnen leven..
    alleen tatste het bij mij mijn gezondheid aan..
    dus ik moest echt snel aan zien te komen voor dat ik echt gewoon heel ziek ervan werd (mijn inmumsysteem of hoe je het ook mag typen werd er ook zwakker van dus ik liep allerly virusen op daarom ¬¬ )
    ik was ook dag en nacht verkoude maanden lang..
    kortom gewoon niet gezond..
    dus kijk dan is aankomen echt gewoon noodzakelijk... maar als jij geen gezondheids problemen hebt oke je hebt dan misschien een beedje ondergewicht maar dan is het voor de rest niet gevaarlijk ofzo

    Oohw...owkeej...^^ Ik dacht al 'ben ik nu zo ongezond ofsoow??'. najaa...nog succes met het aankomen of hoe je dat dan ook zegt^^


    Live for something or die for nothing

    (...)
    Oohw...owkeej...^^ Ik dacht al 'ben ik nu zo ongezond ofsoow??'. najaa...nog succes met het aankomen of hoe je dat dan ook zegt^^


    ThnQ C':


    A Noble was Born in Chaos

    damn, ik ben 1.79 m groot en weeg ong. 45 kg.
    maar ik ben niet heel dun fzu.:Y)


    Some people make the world special just by being in it

    O.o jezus wat zijn julie een stelletje lichtgewichten zeg xD nou weet ik da er een duidelijk verschil is tussen jongens en meisjes maar ik ben ongeveer 1.90 en weeg iets van 85 à 90 kilo en da schijnt net op de grens van goed gewicht en overgewicht te zitten dus volgens mij horen jullie allemaal wel een beetje aan te kome :O


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    ik wil liefer afvallen xD


    /