• jaah, het leven van een serie moordenaar ^^,

    nou het gaat dus over Diesel, toen ze geboren werd kreeg haar moeder te horen dat ze suikerziekte had. Haar moeder dumpte Diesel bij haar vader, die haar tot haar 5de mishandelde, toen moest hij de gevangenis is voor moord. Daarna woonde ze een jaar bij haar oma waar ze gelukkig was, maar toen trof ze haar oma dood aan. Daarn moest ze van pleeggezin naar pleeggezin, telkens werd ze mishandeld en misbruikt, nu ze eindelijk 18 is... neemt ze wraak.


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    Ik vind het nogal een fake idee.. sorry.. maar ik denk niet dat ze steeds mishandeld en misbruikt wordt in pleeggezinnen x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het nogal een fake idee.. sorry.. maar ik denk niet dat ze steeds mishandeld en misbruikt wordt in pleeggezinnen x_x

    het is ook maar 'n verhaal hé..


    ~ Jack Bassam Barakat <3

    (...)
    het is ook maar 'n verhaal hé..


    Ja maar dan nog... Het is niet dat ik het niet goed vind maar het is erg onrealistisch. als een kind mishandeld is komt het nooit terecht in zo'n pleeggezin,alleen in een gezin metmensen die veel ervaring hebben met zulke kinderen... dat is meestal het waarsgynlykste..


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Ja maar dan nog... Het is niet dat ik het niet goed vind maar het is erg onrealistisch. als een kind mishandeld is komt het nooit terecht in zo'n pleeggezin,alleen in een gezin metmensen die veel ervaring hebben met zulke kinderen... dat is meestal het waarsgynlykste..

    maar njah, het zo'n beetje van jah, hoe moetk da uitleggen x'D njah ^^, kan het nii egt uitleggen mjah xP


    ~ Jack Bassam Barakat <3