• Slecht nieuws voor Gossip Girl en 90210 fans! De series stoppen namelijk na vrijdag 13 maart. En ze gaan pas weer in juni verder...

    Geruchten gingen dat de serie uit de lucht ging vanwege tegenvalle kijkcijfers. Maar SBS zegt dat dit niet het geval is. "We zijn altijd al van plan geweest om na elf afleveringen 90210 en Gossip girl af te wisselen met andere andere programma's", legt Net 5-persvoorlichter Marloes Smit uit. "Het bericht dat we vanwege tegenvallende kijkcijfers met deze series zouden stoppen klopt dan ook niet."

    In plaats van de twee series komen nu voortaan op vrijdagavond afleveringen van Law & order: special victims unit en Eleventh hour.

    Beide series komen op dinsdag 16 juni weer terug, 90210 om 20.30 en Gossip Girl om 21.30 uur. Dat duurt nog even, snif :-(




    dat zeg Girlscene, ikzelf vind het echt erg. ik meld dit voor de fans enzo.

    Nee hoor! er komt een nieuw sesoen!


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    Op VijfTv is Gossip Girl al van vorig jaar augustus gestopt. Al na 6 afleveringen ofzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Vind SPU zo veel beter. Denk ik. Want heb Gossip Girl niet gezien, maar het klinkt erg naar 1 of andere manipulatieve soap met duivelse tieners.


    No growth of the heart is ever a waste

    wat een achterlijke reden sorry..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    neee, shit. Ik had gisteren GossipGirl maar voor de helft gekeken! ;'s graaauwtsj.


    I can't see the future with tears in my eyes

    Het zuigt ook gwoon zwaar xD


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik kijk dat nooit.. ik kijk alleen films. Maar nu je Girlscene zegt.. ik ben er al heel lang niet op geweest!


    Als je maar een ananas hebt..

    Op VijfTv is Gossip Girl al van vorig jaar augustus gestopt. Al na 6 afleveringen ofzo.

    Ja. ><
    Wanneer zouden ze weer uitzenden? :')

    Ze stoppen altijd na zo'n 11 afleveringen. En nee, het is niet het einde van het seizoen. Ze gaat in juni weer verder.
    x


    ok

    ik heb alle seisoenen al gezien van gossip girl :Y)
    leve melody en dr computer series gheghe^^


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?