• Ik ben 9 februari door mijn enkel gegaan.
    Ik liep op de stoeprand, want aan de weg waar wij liepen was geen stoep, maar wel zo'n rand, dus daar liep ik op. Ineens verlies ik mijn gewicht en ga door mijn enkel heen die aan de kant stond naar de straat. Dus mijn enkel gaat dubbel en komt 15/20 cm lager op de straat terecht. Nu na zo'n 3.5 / 4 weken is dat bult ding op mijn enkel nog pijn aan het doen. Het steekt en het lijkt wat dikker en harder er om heen te zijn. Ook kan ik hem slecht draaien en als ik er op sta gaat gaat ie harder pijn doen. Dus hij doet pijn alleen als ik hem beweeg. Maar als ik er rondjes mee draai, dan word ik duizelig en misselijk. Ook voelt hij zwaar aan. Zou hij gebroken of gekneusd zijn en moet ik er wel mee naar de dokter of niet? Want die ziet me al wel weer aan komen. Ik ben namelijk zo'n klungel dat ik ben in 2 jaar tijd al 6x langs geweest voor een misschien "bot" breuk waar ze van al die 6x zwaar gekneusd waren.

    Dus wat vinden jullie, wel of niet naar de dokter gaan? Of naar de huisartsenpost vandaag, want het is gewoon niet normaal, de pijn.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 7:52 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik zou wel even langs gaan, denk ik..


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    :|:|:|:|
    dat je nu pas wilt gaan..
    als hij gebroken is kan het zijn dat hij verkeerd aangroeit!!

    ik zou dus gaan ja!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    -TOETTOETOETTOET- jij moet heel snel gaan.

    VampireGirl1 schreef:
    :|:|:|:|
    dat je nu pas wilt gaan..
    als hij gebroken is kan het zijn dat hij verkeerd aangroeit!!

    ik zou dus gaan ja!!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Niet naar de dokter gaan. Recht naar het ziekenhuis gaan. Ik ben ook door mijn enkel gegaan en eerst zeiden ze dat het gekneusd was. Bleek het later een spierscheur te zijn..

    - Lynn/Carbonero

    Mens, waarom ben je niet eerder gegaan? Ik zou meteen naar de dokter zijn gegaan, wat boeit het dat je er al zes keer langs bent geweest? Liever te veel dan te weinig.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben ook heel vaak naar de dokter geweest, maar iedere keer bleek er ook iets te zijn. Dus laat dit absoluut geen reden zijn om je tegen te houden; gewoon gaan, hoewel ik denk dat jij beter meteen naar het ziekenhuis kunt gaan.


    everything, in time

    Ik had mijn enkel ook gebroken, en die was ook heel dik, grote bult enzo. Jij had in het begin al naar de dokter moeten gaan, want als je hem belast hebt, ben je verder van huis.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    143 schreef:
    Ik zou wel even langs gaan, denk ik..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    143 schreef:
    Ik zou wel even langs gaan, denk ik..


    None but ourselves can free our minds.

    Belieburx schreef:
    Ik had mijn enkel ook gebroken, en die was ook heel dik, grote bult enzo. Jij had in het begin al naar de dokter moeten gaan, want als je hem belast hebt, ben je verder van huis.


    (baby) ik heb er op door gelopen tot nu want ik kneus toch altijd alles, dus ik dacht, dan is dit ook wel gewoon gekneusd, maar mijn oma heeft dit ook al eens gehad en die bleek later ook gebroken enkel te hebben ;O


    Yongguk & Daehyun <33

    Snel naar de doktter/het ziekenhuis jij!


    Me so good.

    Arrow schreef:
    Mens, waarom ben je niet eerder gegaan? Ik zou meteen naar de dokter zijn gegaan, wat boeit het dat je er al zes keer langs bent geweest? Liever te veel dan te weinig.


    I agree. Rennen jij, lol. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb precies hetzelfde gehad met zo'n gigantische bult, en bij mij was 't zwaar gekneusd. Ik denk niet dat het veel nu heeft om nu alsnog naar de dokter te gaan, dat had je meteen moeten doen. Dan had ze alleen verband om je enkel gedaan enzo, maar dat moet je nu écht niet meer doen, want dat is heel slecht. Het trekt vanzelf wel weer weg, maar het duurt lang. Bij mij ruim 3 maanden.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2011 - 11:38 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.