• ik vind een jongen echt ontzettend leuk!
    hij is 15 (ik 14) en zit bij me op school, hij woont ongeveer half uur bij me vandaan en ik ga zaterdag avond naar de disco waar hij heel vaak komt,

    weet iemand nog een goede versiertip???

    Je moet eerst natuurlijk vrienden met hem worden en veel met hem omdaag, en zorgen dat hij jou leuk vind, je moet proberen om vaak mega vaak te praten.... en alles gaat vanzelf


    i'm a vampire and i will kill you

    Je moet eerst natuurlijk vrienden met hem worden en veel met hem omdaag, en zorgen dat hij jou leuk vind, je moet proberen om vaak mega vaak te praten.... en alles gaat vanzelf


    een vriendin van mij heeft verteld dat ik hem leuk vind enzo en nu heeft die me op msn geblokt,
    daarvoor praatte die ookal bijna niet

    (...)

    een vriendin van mij heeft verteld dat ik hem leuk vind enzo en nu heeft die me op msn geblokt,
    daarvoor praatte die ookal bijna niet


    schat als hij dat doet is hij jouw niet eens waard:O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    OOGCONTACT & VEEL LACHEN NAAR DIE JONGEN

    :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)

    schat als hij dat doet is hij jouw niet eens waard:O


    tis heel lief dat je dat zegt!
    maar hij kent alleen mn uiterlijk
    ik wil dat die mn innerlijk kent, als die me dan afwijst okee, maar dan is er tenminste een echte reden enzo

    OOGCONTACT & VEEL LACHEN NAAR DIE JONGEN

    :Y)


    maar ik weet nooit wanneer hij kijkt XD
    hij kijkt altijd dwars door me heen ofso

    ik zal dat heeeeel de tijd lache proberen, thanks

    *Als je bij hem passeert moet je per ongeluk tegen hem lopen. (zo kijkt hij)
    *Naar hem kijken als je hem ziet staan. Misschien kijkt hij ook. Als hij kijkt eens licht lachen. Niet te veel en niet te overdreven.
    *Probeer contact te krijgen met zijn vrienden of een van zijn vrienden.
    *Maak hem jaloers met iemand anders. (Werkt vaak, meestal alleen als hij jou ook wil.)
    *Euhm, tsja, er zijn er nog wel.


    What you see, is what you get.

    *Als je bij hem passeert moet je per ongeluk tegen hem lopen. (zo kijkt hij)
    *Naar hem kijken als je hem ziet staan. Misschien kijkt hij ook. Als hij kijkt eens licht lachen. Niet te veel en niet te overdreven.
    *Probeer contact te krijgen met zijn vrienden of een van zijn vrienden.
    *Maak hem jaloers met iemand anders. (Werkt vaak, meestal alleen als hij jou ook wil.)
    *Euhm, tsja, er zijn er nog wel.


    die eerste heb ik eens geprobeerd, zei die gewoon: kanker op joh
    dus dat werkt niet altijd -,-'