• wie weet een goed dieet? D:

    ik heb geen idee hoe je dat op moet zoeken enzoo.
    en aangezien de zomer er bijna aankomt, wil ik even wat van mn vetjes deraf XD.
    en aan mn vrienden kan ik het niet vragen. naja al geprobeerd, maar die zeggen: wtf! je bent fokking dun!
    maarja, hun zien mij bijna nooit zonder shirt & broek aan XD. dus hun weten dat niet.
    ouders is ook geen optie. die weten der al helemaal niks vanaf.
    dus enig idee?


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Wat is je gewicht dan? Nu ben ik benieuwd als je vrienden al vinden dat je dun bent..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet weer dat vet/dik/dieet gedoe he ..

    srry maar koop dan elkker een sonja bakker boek en ga hier er niet ove rpraten. [/niks persoonlyks]


    We can only learn to love by loving.

    Mijn dieet was altijd niet eten. =]
    Maarja daardoor kan ik nu geen grote porties eten meer op enzo.
    Dus af te raden.

    Gewoon niet dieëten als je jong bent. Als je nog groeit enzo.
    't zou verboden moeten worden tot je 20 bent.

    Gewoon niet doen en gezond blijven eten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Niet weer dat vet/dik/dieet gedoe he ..

    srry maar koop dan elkker een sonja bakker boek en ga hier er niet ove rpraten. [/niks persoonlyks]

    Ja niets persoonlijks maar wel onaardig. Kijk hier dan niet, zij heeft evenveel recht een topic hierover te openen als jij hebt over auw auw in je enkels.

    Wat is je gewicht dan? Nu ben ik benieuwd als je vrienden al vinden dat je dun bent..

    47. maar dat interesseert me nietecht, ookal weeg ik niet echt veel, ik ben wel redelijk dik XD. naja ook weer neit dik, maar je snapt mn punt denk ik wel.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Ik zou er gewoon niet aan beginnen, je kunt gewoon letten op je tussendoortjes, maar iig niet aan een dieet beginnen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    47. maar dat interesseert me nietecht, ookal weeg ik niet echt veel, ik ben wel redelijk dik XD. naja ook weer neit dik, maar je snapt mn punt denk ik wel.

    Eet gewoon gezond en ga sporten. Sla tussendoortjes over en eet fruit.
    Ga niet te weinig eten! Of dieet gewoon niet met het gewicht van 47 kilo en jezelf dik vinden is belachelijk! Menig meisje zou willen dat ze 47 kilo woog!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja niets persoonlijks maar wel onaardig. Kijk hier dan niet, zij heeft evenveel recht een topic hierover te openen als jij hebt over auw auw in je enkels.


    Ik hou me er al buiten. :X


    We can only learn to love by loving.

    Weet je, ik moet toegeven, ik ben best mollig. Dus trek ik altijd mijn buik in. En na een tijdje oefenen doe ik het altijd, zonder dat ik het door heb. Maar als je mij voor een weegschaal zou zetten dan zou je wel raar op kijken. Iedereen schat me dus rond de veertig (omdat ik mijn buik intrek) terwijl ik al meer dan 55 weeg.


    You'll never dream alone. <3

    Weet je, ik moet toegeven, ik ben best mollig. Dus trek ik altijd mijn buik in. En na een tijdje oefenen doe ik het altijd, zonder dat ik het door heb. Maar als je mij voor een weegschaal zou zetten dan zou je wel raar op kijken. Iedereen schat me dus rond de veertig (omdat ik mijn buik intrek) terwijl ik al meer dan 55 weeg.


    ik weeg 63, maar ben dan ook 1m77.


    -

    Mijn dieet was altijd niet eten. =]
    Maarja daardoor kan ik nu geen grote porties eten meer op enzo.
    Dus af te raden.


    Kreeg jij dan niet van die grote puisten? Mijn BF haar zus die is compleet gestopt met eten en daardoor heeft ze zo'n ziekte gekregen. [Kan nu even niet op de naam komen] Waardoor ze van die puisten kreeg. Ö


    You'll never dream alone. <3

    Heel fijn, weer dat gezeik met dat dieëten.

    (...)

    ik weeg 63, maar ben dan ook 1m77.


    Ik ben een heel stuk kleiner. 1m56


    You'll never dream alone. <3