• Soms, als ik slaap, wordt ik ineens gillend wakker van de pijn. Dan is er zo'n heel brandend gevoel aan de achterkant van mijn rechteronderbeen. Alleen daar, héél soms en enkel 's nachts.
    Dan gil ik echt heel de boel bijeen van de pijn, en lijkt het eeuwen door te gaan. Plots stopt het dan en voel ik er niets meer van.
    Het is geen kramp, want dat heb ik vaak tijdens zwemtrainingen aan mijn voet. Het is echt een brandend gevoel. Alsof mijn been afgehakt wordt. ><
    Enig idee wat het is?

    Nop, I have no idea. I'm sorry.
    Klinkt best wel vaag en eng.


    Tanya is de beste.

    Reïncarnatie?
    Ik snap trouwens niet wat het met doodgaan te maken heeft? ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik weet wat je bedoelt! Dat heb ik ook en dan doet dat echt zo veel pijn dat ik moet huilen! Want ik wil niet schreeuwen omdat ik dan iedereen wakker maak! O.o


    -

    Reïncarnatie?
    Ik snap trouwens niet wat het met doodgaan te maken heeft? ><

    Doodgaan van pijn?


    Als je maar een ananas hebt..

    Plotseling optredende hevige pijn in het been, gepaard gaande met bleekheid, blauwe verkleuring en lage temperatuur van de huid, wijzen op een acute afsluiting door een bloedstolsel.

    Oké, dat heb ik dus exact qua symptomen, lekker dan. ><

    Geen idee?

    (...)
    Oké, dat heb ik dus exact qua symptomen, lekker dan. ><

    Eng, dat hb ik dus ook O.o


    -

    Geen idee?

    Dudette,
    Ze zegt net zoch zelf dat ze het weet ><
    @Prodigy: Been afhakken dan maar?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Dudette,
    Ze zegt net zoch zelf dat ze het weet ><
    @Prodigy: Been afhakken dan maar?

    Ja, misschien wel. :Y)

    Dat had ik maandenlang aan mijn linkerbovenbeen, niet zo pijnlijk dat ik lag te schreeuwen. Maar a sik het aanraakte was het gevoelloos maar tintelde het van binnen wel [/vaag] na een paar maanden is het gewoon gestopt. Als het te lang doorgaat zou ik even naar de dokter gaan.


    BAM!

    Hmm, ja ik wil er wel mee naar de dokter. Ga eerst nog wat afwachten. Ik heb het nog maar iets van een vier keer gehad in twee (?) maanden. (:

    Ik heb het ook al 2 keer gehad. Dat is gwn vreselijk. Dat ik midden in de nacht wakker word en dat dat fucking hard pijn doet. Steeds steken precies.


    A. ikmisje.

    Ik heb het ook al 2 keer gehad. Dat is gwn vreselijk. Dat ik midden in de nacht wakker word en dat dat fucking hard pijn doet. Steeds steken precies.

    Bij mij zijn het geen echte steken, maar meer zo'n aanhoudende hevige pijn. :'D

    Dat heb ik ook
    Het doet echt heeeeeeeeel erg pijn
    Zo vervelend.
    Ik heb géén idee wat het is, maar het zuigt in ieder geval >.<


    Mew <3

    juah het doed echt heel erg pijn... maar ik heb echt geen idee wat het is >< mijn moederzecht altijd.. aah dat is groeipijn... >< heb ik veel aan... maar ik heb ook wel eens gehad ik werd wakker en mijn arm bungelde een beedje ik had er geen gevoel mee in kom m niet bewegen dus ik voelen met mijn andere hand en ik erin knijpe ik voelde niets :| ik liggend naar mijn moeder toe.. begon ze te laggen >< ze zegt van juah je hebt op je armgelegen en toen is het gaan knellen je moet ff 5 min wachten dan gaat het krikken en na nog 5 min ken je m weer gebruiken.... maar ik schrok me rot ik dacht echt zovan omg daar gaat mijn arm ><


    A Noble was Born in Chaos