• wie weet een goed dieet? D:

    ik heb geen idee hoe je dat op moet zoeken enzoo.
    en aangezien de zomer er bijna aankomt, wil ik even wat van mn vetjes deraf XD.
    en aan mn vrienden kan ik het niet vragen. naja al geprobeerd, maar die zeggen: wtf! je bent fokking dun!
    maarja, hun zien mij bijna nooit zonder shirt & broek aan XD. dus hun weten dat niet.
    ouders is ook geen optie. die weten der al helemaal niks vanaf.
    dus enig idee?


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)
    Pff sorry voor wat ik nu ga zeggen.

    Maar ik erger me vaak echt aan van die erg dikke mensen. Ik heb vroeger zoveel moeite gedaan dun te blijven. En zij vreten zich gewoon dood. Echt like, en dan nog zeiken. Pleur op man, je doet t zelf

    Pff serieus, bluugh. Maar dat ze vaak aardiger zijn is echt een weird vooroordeel hoor |:
    Ze kenne me toch een potte arrogant doen hier, ondanks die vetrollen.


    Dat vind ik nou echt dik gelul ja. Ik ben ook dik. En ik 'vreet' veel minder dan mijn ultra dunne vriendin. Jij moet is weten hoe kut het is om dik te zijn in deze maatschappij. Ja, dan word je wel hard tegen anderen.


    Beauty always comes with dark thoughts

    En nu heb ik nog 1 opmerking: Ik heb even uitgezocht (A), jij bent 14 jaar en 47 kilo, dat is echt bijna mager gewoon. Neem een voorbeeld van mij: ik ben gewoon slank enzo, ik ben 12 jaar mensen en 45 kilo! bijna even zwaar dus. Oke, maar daarna heb ik (als je het niet erg vind) even een foto van je bekeken of je nou echt zo dik bent...-schudt hard haar hoofd- jij hebt gewoon een goed gewicht, en ben niet te onzeker over jezelf...
    X.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik ben ook niet echt super dik, maar dun kun je me ook niet noemen. Ik wil ook graag wat kilo'tjes kwijt, maar volgens mijn vrienden ben ik al dun zat. Echt freaky dat wij hetzelfe hebben O_o

    x


    Scream for mercy!

    Ik heb een foto van je gezien en het eerste wat ik dacht was; stel je niet aan je bent niet dik!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    naja het ligt ook aan je lengte leeftijd gewicht.
    maar als je af wilt vallen hier zijn wat tip"s:
    zou ik snacks/tussendoortjes niet meer eten.
    sochtends stevig gezond ontbijt.
    smiddags thee met beschuit ofzow of crackers.
    savonds kweet niet zolang het maar niet tevet is.
    bijv. kipfile is heel mager of runder taartaartjes.
    tip: drink groene thee dat verbrand sneller vet en het is ook nog eens gezond.
    eet het liefst niet veel zout/chocola want dat houd veel vet vast.
    je kan ok iedere dag wat fitness oefeningetjes doen.
    verder ken ik zo snel niet iets bedenken maar ga niet niet eten want dan val je af en word je maag klein en krijg je str8x nog annorexia.

    PS: mensen val niet af zolang je niet te dik bent of lovehandles hebt ofzow wnt dan word je dun en lelijk:S

    Wedden dat jij helemaal niet dik bent ?. En andersgewoon veel lichaamsbeweging en proberen veel fruit&groenten eten ?


    A. ikmisje.