• wie weet een goed dieet? D:

    ik heb geen idee hoe je dat op moet zoeken enzoo.
    en aangezien de zomer er bijna aankomt, wil ik even wat van mn vetjes deraf XD.
    en aan mn vrienden kan ik het niet vragen. naja al geprobeerd, maar die zeggen: wtf! je bent fokking dun!
    maarja, hun zien mij bijna nooit zonder shirt & broek aan XD. dus hun weten dat niet.
    ouders is ook geen optie. die weten der al helemaal niks vanaf.
    dus enig idee?


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)

    Kreeg jij dan niet van die grote puisten? Mijn BF haar zus die is compleet gestopt met eten en daardoor heeft ze zo'n ziekte gekregen. [Kan nu even niet op de naam komen] Waardoor ze van die puisten kreeg. Ö

    Nope nooit last van gehad. :)

    Heel fijn, weer dat gezeik met dat dieëten.

    Als het je niet interesseert, kijk er dan gewoon niet naar? Zoals eerder al vermeld in dit topic.


    Tanya is de beste.

    (...)
    Als het je niet interesseert, kijk er dan gewoon niet naar? Zoals eerder al vermeld in dit topic.

    Weetje, ik vind dat je blij met jezelf moet wezen. Je kan jezelf niet minder of meer maken. Kijk naar de echte dikke mensen, die zijn meestal het aardigst.

    Je moet niet zo jong beginnen met dieeten... als je gewicht steeds schommelt zul je later als je misschien wel echt dik bent niet meer kunnen afvallen, althans: heel langzaam.


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Weetje, ik vind dat je blij met jezelf moet wezen. Je kan jezelf niet minder of meer maken. Kijk naar de echte dikke mensen, die zijn meestal het aardigst.

    Pff sorry voor wat ik nu ga zeggen.

    Maar ik erger me vaak echt aan van die erg dikke mensen. Ik heb vroeger zoveel moeite gedaan dun te blijven. En zij vreten zich gewoon dood. Echt like, en dan nog zeiken. Pleur op man, je doet t zelf

    Pff serieus, bluugh. Maar dat ze vaak aardiger zijn is echt een weird vooroordeel hoor |:
    Ze kenne me toch een potte arrogant doen hier, ondanks die vetrollen.

    Bekijk het trouwens van de goede kant: mensen die een beetje mollig zijn hebben volgens mij over het algemeen meer volume ofzo in hun stem. tenminste, je ziet heel vaak dat niet-magere mensen vaak goed kunnen zingen...


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Pff sorry voor wat ik nu ga zeggen.

    Maar ik erger me vaak echt aan van die erg dikke mensen. Ik heb vroeger zoveel moeite gedaan dun te blijven. En zij vreten zich gewoon dood. Echt like, en dan nog zeiken. Pleur op man, je doet t zelf

    Pff serieus, bluugh. Maar dat ze vaak aardiger zijn is echt een weird vooroordeel hoor |:
    Ze kenne me toch een potte arrogant doen hier, ondanks die vetrollen.

    Ik hou mijn mond al weer verder. :Y)

    (...)
    Pff sorry voor wat ik nu ga zeggen.

    Maar ik erger me vaak echt aan van die erg dikke mensen. Ik heb vroeger zoveel moeite gedaan dun te blijven. En zij vreten zich gewoon dood. Echt like, en dan nog zeiken. Pleur op man, je doet t zelf

    Pff serieus, bluugh. Maar dat ze vaak aardiger zijn is echt een weird vooroordeel hoor |:
    Ze kenne me toch een potte arrogant doen hier, ondanks die vetrollen.

    Sommige 'dikke' mensen kunnen er niks aan doen dat ze zo dik zijn... dat is eigenlijk ook een soort vooroordeel van: alle dikke mensen vreten zich dood.
    -mijn mening-


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)
    Pff sorry voor wat ik nu ga zeggen.

    Maar ik erger me vaak echt aan van die erg dikke mensen. Ik heb vroeger zoveel moeite gedaan dun te blijven. En zij vreten zich gewoon dood. Echt like, en dan nog zeiken. Pleur op man, je doet t zelf

    Pff serieus, bluugh. Maar dat ze vaak aardiger zijn is echt een weird vooroordeel hoor |:
    Ze kenne me toch een potte arrogant doen hier, ondanks die vetrollen.

    Ja en ik sluit me bij jou aan. Niet alle dikke mensen zijn zo lief en blablabla. Ik heb wel een vriendin dat wat 'dikker' is, ze eet super veel en dan zagen dat ze te dik is. Dan denk ik inderdaad van dat ze er toch zelf voor zorgt. Damn, moet ze niet zo zagen.


    Tanya is de beste.

    Back ontopic,
    Wist je dat dieëten slecht voor je is? Wegens dat je in de groei bent en die dingen nodig hebt? Als je wilt afvallen, moet je minder vette dingen eten. Dus gezond eten, en veel sporten/joggen/hardlopen.

    (...)
    Ja en ik sluit me bij jou aan. Niet alle dikke mensen zijn zo lief en blablabla. Ik heb wel een vriendin dat wat 'dikker' is, ze eet super veel en dan zagen dat ze te dik is. Dan denk ik inderdaad van dat ze er toch zelf voor zorgt. Damn, moet ze niet zo zagen.

    Dat is idd een ander geval... mensen die klagen dat ze dik zijn, en er ondertussen niks aan doen. Dan is het ook hun eigen probleem.


    Als je maar een ananas hebt..

    Back ontopic,
    Wist je dat dieëten slecht voor je is? Wegens dat je in de groei bent en die dingen nodig hebt? Als je wilt afvallen, moet je minder vette dingen eten. Dus gezond eten, en veel sporten/joggen/hardlopen.

    Daarvan word je ook minder snel oud. :Y)


    Als je maar een ananas hebt..

    @Tara

    ik ben het eigenlijk gedeeltelijk met je eens.
    want mijn neef en mijn ncihtje zijn ook dik maar mijn nichtje kan daar niks aan doen en mijn neef wel,die vreet zichzelf echt altijd vol en hij is dus echt niet liever dan andere lui. hij is juist een godverdomme klootzak.


    We can only learn to love by loving.

    Ja oke, sommige kunnen er niets aan doen. Maar 90 % wel hoor.

    Ja oke, sommige kunnen er niets aan doen. Maar 90 % wel hoor.

    Jap, als ze meer bewegen en gezonder eten helpt dat al een stuk!