• Proud II Bieber
    Hi,
    ik heb 0,0 idee hoe mijn personen gaan heten.
    Help me.
    Rollen
    Hoofdrol meisje
    Buurmeisje
    Beste vriendin.
    vriendin van Ryan en Chaz

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Uiterlijk (foto):
    Karakter:
    Geheime Talent:
    Extra:
    Ga je een abo nemen (sorry moest even vragen):

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 19:29 ]


    Being yourself is not a bad thing

    Rol: Hoofdrol meisje
    Naam: Saar
    Uiterlijk (foto): http://www.google.be/imgres?imgurl=http://blogamole.mtvtr3s.com/wp-content/uploads/2008/05/selena_gomez.png&imgrefurl=http://selena-gomez.expertpagina.nl/&h=350&w=305&sz=196&tbnid=OSbeGJVFOM9LtM:&tbnh=92&tbnw=80&prev=/search%3Fq%3Dselena%2Bgomez%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=selena+gomez&docid=HXygVikOh94S-M&hl=nl&sa=X&ei=B1BNTqnDGs3sOeW3-f4G&sqi=2&ved=0CDsQ9QEwBQ&dur=203Karakter: lief,stil,verlegen,helpt mensen
    Geheime Talent: zingen
    Extra: Ze oefent elke dag haar zingen. Ze is single en heeft niemand.
    Ze zorgt voor mensen als er iets met hen is.
    Ze is onzeker over zichzelf.
    Ga je hem lezen (sorry moest even vragen): Ja ik zou hem lezen :)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 19:27 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Rol: Beste vriendin
    Naam: Avril Jules Ariana Hastings
    Uiterlijk:


    Avril heeft blond steil lang haar waar roze highlights in zitten. Ze heeft grijs-blauwe ogen en draagt vaak skinny-jeans en t-shirts. Ze draagt vaak mascara en oogpotlood en een laagje lipgloss.
    Karakter: Avril is een durfal en is brutaal. Ze heeft schijt aan (bijna) alles, maar kan heel lief zijn. Ze is erg intilligent en is niet te beïnvloeden door anderen. Ze is dol op even raar doen en ze heeft altijd een weerwoord. Heel veel mensen zijn juost dol op haar, maar sommige vinden dat ze te brutaal is en daar heeft Avril schijt aan. Ze heeft een hekel aan barbiemensjes en mensen die denken dat ze alles zijn. Ze heeft droge humor
    Geheime talent: Zingen daar is ze heel goed in.
    Extra: Haar ouders zijn gescheiden.
    Ik zal hem zeker lezen

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 19:38 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Rol: Buurmeisje.
    Naam: Sylvia
    Uiterlijk (foto): Klikk
    Karakter: Sylvia is altijd heel vrolijk, altijd als zie iets wilt lukt het haar vaak ook.
    Geheime Talent: Ze is perfect in het schrijven van gedichten.
    Extra: Ze heeft een klein vlindertje op haar pols, tattoo.
    Ga je een abo nemen (sorry moest even vragen): Heb ik al (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol: Hoofdrol meisje
    Naam: Selina Ariana Grand
    Uiterlijk (foto):



    Selina heeft geverft rood haar en donkere ogen. Ze heeft kuiltjes in haar wangen en is slank gebouwd. Ze draagt graag shorts met verschillende leuke topjes en sieraden. Verder draagt ze wat in de mode is.

    Karakter: Selina is een heel vriendelijk meisje, dat het beste met haar familie en vrienden voor heeft. Snel boos word ze totaal niet, maar kan af en toe wel eens jaloers overkomen. Ze houd er van om nieuwe mensen te ontmoeten en gaat graag met haar vrienden/ familie erop uit.

    Geheime Talent: Selina is een uitstekende actrice van haarzelf. Maar sinds kinds af aan hebben haar ouders haar verboden om aan films mee te doen. Verder kan ze ook redelijk zingen, maar wil daar geen carriere uit maken.

    Extra: Toen Selina klein was is haar vader gestorven aan kanker. Sinds 10 jaar heeft ze nu een stiefvader die voor haar zorgd.

    Ga je een abo nemen (sorry moest even vragen): ik had al een abbo ;)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2011 - 22:23 ]


    " No!" Jimmy protested.

    Rol: Hoofdrol.
    Naam: Melissa Kassar.
    Uiterlijk (foto):http://images4.fanpop.com/image/photos/17400000/Anastasia-Kassar-anastasia-kassar-17494160-400-441.jpg
    Melissa heeft lang blond haar blauwe ogen en heeft een slank mooi lichaam.
    Karakter: Ze is een lief en vriendelijk meisje en is snel enthousiast over dingen,ze is heel trouw aan haar familie vrienden en aan haar vriendje (als ze die heeft) soms word ze wel jaloers maar dat is normaal.
    Geheime Talent: Ze kan heel goed zingen dansen en acteren alleen weet niemand dat.
    Extra: Ze heeft een navelpiercing, en een kleine tattoo op haar pols http://cdn.pimpmyspace.org/media/pms/c/y4/zx/d1/ievetattoo.jpg
    Ga je een abo nemen (sorry moest even vragen): Jep :D


    Believe.

    Rol: Chaz' vriendin
    Naam: Jaylynn Larkin ( ze word meestal Jay of Lynn genoemd)
    Uiterlijk (foto): Meestal draagt ze een spijker short met een hempje of hoodie.


    Karakter: Het is een heel lief gek meisje dat heel veel van Chaz houd, ze vind skateboarden echt super en ze heeft altijd wel haar Ipod bij zich. Shoppen vind ze soms leuk, maar het ligt er wel aan met wie ze gaat.
    Geheime Talent: Jaylynn speelt al vanaf haar 6e gitaar en kan het dan ook heel goed, ook kan ze heel goed dansen. Ze is een keer gevraagd om in een clip te dansen maar ze kreeg geen toestemming van haar moeder.
    Extra: Ze werd vroeger door sommige kinderen gepest omdat ze niet zo meisjes achtig was zoals al die andere; shoppen, nieuwste merk kleren, pumps, jurkjes enz.
    Ga je een abo nemen (sorry moest even vragen): Of course ga ik een abo nemen xd ik vind die JB verhalen altijd super leuk!


    Nobody ever gave a fuck before, all they did was doubt me.

    Rol: Vriendin Ryan
    Naam: Eliane Anderson
    Uiterlijk (foto):


    Eliane kleed zich casual. Het liefste een jeans met een shirt of blouse. Haar stijl kan je het beste omschrijven als casual girly.
    Karakter: Eliane is bbehoorlijk verlegen. ze staat niet graag in de spotlight. Ze geeft veel om haar familie en vrienden en kan behoorlijk koppig zijn. Ze weet wat ze wilt in het leven want met haar goede stel hersens en soms wat naiefe opmerkingen kan ze het toch wel emt de meeste mensen goed vinden.
    Geheime Talent: Eliane speelt prachtig piano. Ze componeert ook zelf.
    Extra: niets?
    Ga je een abo nemen (sorry moest even vragen): Ja.