• wie weet een goed dieet? D:

ik heb geen idee hoe je dat op moet zoeken enzoo.
    en aangezien de zomer er bijna aankomt, wil ik even wat van mn vetjes deraf XD.
    en aan mn vrienden kan ik het niet vragen. naja al geprobeerd, maar die zeggen: wtf! je bent fokking dun!
    maarja, hun zien mij bijna nooit zonder shirt & broek aan XD. dus hun weten dat niet.
    ouders is ook geen optie. die weten der al helemaal niks vanaf.
    dus enig idee?

Party till you pass out, Drink till you're dead!

Niet snoepen; ipv daarvan een appeltje. Zo val je niet alleen af, maar wordt je in het algemeen gezonder -> minder snel dik(er)

BAM!

Niet snoepen; ipv daarvan een appeltje. Zo val je niet alleen af, maar wordt je in het algemeen gezonder -> minder snel dik(er)

en veel bewegen.

Ja oke, sommige kunnen er niets aan doen. Maar 90 % wel hoor.

Tel je ook de mensen met een eetstoornis mee? want die kunnen er bv. ook niks aan doen als ze te veel eten.

Als je maar een ananas hebt..

(...)
    Pff sorry voor wat ik nu ga zeggen.

Maar ik erger me vaak echt aan van die erg dikke mensen. Ik heb vroeger zoveel moeite gedaan dun te blijven. En zij vreten zich gewoon dood. Echt like, en dan nog zeiken. Pleur op man, je doet t zelf

Pff serieus, bluugh. Maar dat ze vaak aardiger zijn is echt een weird vooroordeel hoor |:
    Ze kenne me toch een potte arrogant doen hier, ondanks die vetrollen
    .

The same here al die dikke buitenlanders uit marokko en turkije bij ons die vinden zichzelf erg goed en zijn heel dik en heel arrogant en nu heb ik niks tegen turken en marrokanen maar hun wel!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

(...)
    The same here al die dikke buitenlanders uit marokko en turkije bij ons die vinden zichzelf erg goed en zijn heel dik en heel arrogant en nu heb ik niks tegen turken en marrokanen maar hun wel!

Gulnur&Jousra. :Y)

Je hebt volgens mij 3 soorten lichamen, ik kan alleen even niet op de namen komen... maar 1 daarvan kan zoveel eten wat ie wilt en komt niet aan... en ik val daar dus onder, ik weet daarom ook niet hoeveel je moet eten ofzo of hoeveel je moet sporten om het eraf te krijgen... dus eigenlijk kan ik niet eens zoveel te vertellen.

(...)
    Tel je ook de mensen met een eetstoornis mee? want die kunnen er bv. ook niks aan doen als ze te veel eten.

Dat zijn er niet zoveel. De meeste worden dik door luiheid

(...)
    Gulnur&Jousra. :Y)

Ook en die Snollen waar tegen ik moest volleyballen en die Joey met de bril die iedereen in elkaar wil rammen als je zijn naam zegt!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

(...)
    Dat zijn er niet zoveel. De meeste worden dik door luiheid

x3 jij houd aan je mening vast! :Y)

(...)
    Ook en die Snollen waar tegen ik moest volleyballen en die Joey met de bril die iedereen in elkaar wil rammen als je zijn naam zegt!

Die Joey vind ik wel grappig, :X maar die andere tietjessnollen niet.
    robbertjan,
    eerste gedachten.
    ik kwam hem tegen, want hij lag op de grond door zijn vrienden. en toen ging hij lachen naar mij, :Y)

(...)
    Die Joey vind ik wel grappig, :X maar die andere tietjessnollen niet.
    robbertjan,
    eerste gedachten.
    ik kwam hem tegen, want hij lag op de grond door zijn vrienden. en toen ging hij lachen naar mij, :Y)

Hij is niet leuk want hij wil mij in elkaar slaan!

oehlalala!

Ontopic

Ontopic

Ja Tara. (A)

Ik weet niks meer te vertellen.

ik kan alleen zeggen dat je gezond moet eten en sporten, zeker geen cruch dieet, want das kweeni oe ongezond. mensen schatten mij 40 kg, maar ik weeg 57 kg en 1 m 78.
    ik zou het niet doen als ik afval ben ik blij dan kan ik veel koekjes eten om terug bij te komen;
    x

We are only a moment.