• Ik heb nu dus even een grote hekel aan mijn moeder.
    Want ik ging na school weg met vrienden, maar mijn fietsband was zo lek dat ik op mijn velgen reed en toen kreeg ik een slag in mijn wiel. Dus ik snel mijn fiets thuis dumpen omdat ik haast had, zegt mijn moeder dat ik niet meer weg mocht want het was al 5 uur. [/Het was nog geen half 5.]. Dus ik zo ja het is pas half 5 doei! En toen mocht ik niet meer weg en was ze helemaal boos. En toen ik naar buiten liep om te zeggen dat ik niet meer weg mocht werd ze nog bozer ><
    En wat nou het erge is is dat ze zegt dat ik niet boos moet worden om kleine dingen, terwijl zij juist degene is die dagenlang de hele dag chaggerijnig is om niks.
    [/Dat had ik trouwens bijna gezegd, maar als ik dat deed, was ik dood.]
    Wie heeft er nog meer zo'n onlogische, onredelijke moeder? ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wees blij dat je een moeder hebt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ikkee!

    daarom ben ik altijd graag bij mijn vader


    We can only learn to love by loving.

    Wees blij dat je een moeder hebt.

    Ok, zo kan het ook. ><
    Soms heb ik liever geen moeder dan een manisch depressieve moeder, danku.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ikkee!

    daarom ben ik altijd graag bij mijn vader

    Kon ik dat maar ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wees blij dat je een moeder hebt.


    -


    Ok, zo kan het ook. ><

    Soms heb ik liever geen moeder dan een manisch depressieve moeder, danku.



    Ja als jullie iets 10 keer neer kunnen zetten kan ik het ook ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)


    Ja als jullie iets 10 keer neer kunnen zetten kan ik het ook ><


    Ja dat kun jij ook, ja.

    Ik heb liever ook geen vader dan een dronken kloot, weetje. Maar daarom haat ik hem niet.

    En nee, ik zeg dit niet om aandacht te zoeken. : D Maar ik vind wel dat je blij moet zijn dat je een moeder hebt, want er zijn mensen die dit nooit gehad hebben en nooit zúllen hebben.

    Maarja, dat is mijn mening en daar hoef je het natuurlijk niet mee eens te zijn.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)


    ze zegt toch niet dat ze géén moeder wíl?!
    Gosh , dat was haar vraag toch niet?
    Ze is gewoon even pissed , dat is niet hetzelfde als geen moeder willen.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik was gwn hard weggegaan xd


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    ze zegt toch niet dat ze géén moeder wíl?!
    Gosh , dat was haar vraag toch niet?
    Ze is gewoon even pissed , dat is niet hetzelfde als geen moeder willen.


    Ik zei niet dat ze geen moeder wil. Ik zei enkel dat ze blij moet zijn dat ze een moeder heeft. =.= En dat vind ik serieus, want als kind heb je een moeder nodig. En ik weet daar genoeg van af, oke? x:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Ik zei niet dat ze geen moeder wil. Ik zei enkel dat ze blij moet zijn dat ze een moeder heeft. =.= En dat vind ik serieus, want als kind heb je een moeder nodig. En ik weet daar genoeg van af, oke? x:


    Hé , niet zo tegen mij , ja?
    Ik begrijp haar wel , ze heeft gewoon even ruzie.
    dat bezinkt wel weer.
    ze wou toch helemaal niet zeggen dat ze niet blij is dat ze een moeder heeft.
    Je hebt helemaal géén moeder nodig , je kunt perfect gelukkig zijn als je er géén hebt , en daar weet ík genoeg van af.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)

    Hé , niet zo tegen mij , ja?
    Ik begrijp haar wel , ze heeft gewoon even ruzie.
    dat bezinkt wel weer.
    ze wou toch helemaal niet zeggen dat ze niet blij is dat ze een moeder heeft.
    Je hebt helemaal géén moeder nodig , je kunt perfect gelukkig zijn als je er géén hebt , en daar weet ík genoeg van af.



    Stop met daar 'en daar weet ik genoeg van af', damn. Zo kan ik ook beginnen. Je hebt wél degelijk een moeder nodig, als meisje is je moeder je voorbeeld. Of ze nu steeds dronken is of juist niet, stiekem zul je er altijd van houden en haar altijd nodig hebben. Mensen die opgroeien zonder moeder, weten niet hoe het is om een moeder hebben, maar damn, ze zijn niet gelukkig. Integendeel, de meesten willen niet liever dan een moeder te hebben, en wij maar altijd zeiken <<.


    -

    (...)


    Stop met daar 'en daar weet ik genoeg van af', damn. Zo kan ik ook beginnen. Je hebt wél degelijk een moeder nodig, als meisje is je moeder je voorbeeld. Of ze nu steeds dronken is of juist niet, stiekem zul je er altijd van houden en haar altijd nodig hebben. Mensen die opgroeien zonder moeder, weten niet hoe het is om een moeder hebben, maar damn, ze zijn niet gelukkig. Integendeel, de meesten willen niet liever dan een moeder te hebben, en wij maar altijd zeiken <<.


    das dan weer wel waar. ;3 Moeders je kunt niet met ze,maar zeker niet zonder ze.


    We can only learn to love by loving.

    (...)


    Stop met daar 'en daar weet ik genoeg van af', damn. Zo kan ik ook beginnen. Je hebt wél degelijk een moeder nodig, als meisje is je moeder je voorbeeld. Of ze nu steeds dronken is of juist niet, stiekem zul je er altijd van houden en haar altijd nodig hebben. Mensen die opgroeien zonder moeder, weten niet hoe het is om een moeder hebben, maar damn, ze zijn niet gelukkig. Integendeel, de meesten willen niet liever dan een moeder te hebben, en wij maar altijd zeiken <<.



    Mensen die opgroeien zonder hun ouders misschien niet neen ,
    maar ík weet wel , dat als je in sommige situaties zit of gezeten hebt en je hebt je moeder niet meer , je wel degelijk zonder kunt.
    Misschien begrijpen jullie dat niet en dat neem ik jullie niet kwalijk.
    Maar het kan wel degelijk.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)


    Mensen die opgroeien zonder hun ouders misschien niet neen ,
    maar ík weet wel , dat als je in sommige situaties zit of gezeten hebt en je hebt je moeder niet meer , je wel degelijk zonder kunt.
    Misschien begrijpen jullie dat niet en dat neem ik jullie niet kwalijk.
    Maar het kan wel degelijk.



    dan ben jij een uitzonderlijk geval.
    Er zijn genoeg mensen die heel wat hebben meegemaakt met hun mam, maar als hun mam weg is, hebben ze heimwee.


    -