• ... is het tijd voor mijn allereerste tattoo! Ja, ik zag de andere tattoo-topics en werd geïnspireerd :'D
    Mijn beste vriendin en ik willen al een tijdje samen een tattoo zetten en nu hebben we een tattooeur gevonden die volgende week kon. Dus nu gaat het allemaal ineens heel erg snel, haha.
    Dit wordt h'm:



    Alleen neemt zij het maantje en ik de zon (: we gaan hem op onze rug zetten. Het is mijn allereerste tattoo en (volgens anderen) op een lastige plaats, dus ik ben best nerveus.
    Wat vinden jullie van het idee? Hebben jullie nog tips voor een eerste tattoo? Let me know (blush)

    Update: hij is gezet! En dit is het eindresultaat:



    Dit was toen hij net gezet was, dus nog een beetje rood. Dit was vandaag:



    Ik ben er echt ontzettend blij mee :3

    [ bericht aangepast op 4 maart 2018 - 17:49 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gaaf!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Enige tip die ik kan geven; denk er goed over na, maar dat heb je vast wel gedaan C:

    Het idee vind ik wel heel leuk. Ik heb toch wel een zwak voor kleine(re) tatoeages

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 10:05 ]


    26 - 02 - '16

    Die wou ik ook laten zetten, maar ik ben voor een net iets grotere optie gegaan van de maan haha.
    En die staat ook op mijn rug, alleen wat hoger. Valt erg goed mee qua pijn, vond ik!


    soul made of stardust and chaos.

    Bokeh schreef:
    Enige tip die ik kan geven; denk er goed over na, maar dat heb je vast wel gedaan C:

    Het idee vind ik wel heel leuk. Ik heb toch wel een zwak voor kleine(re) tatoeages


    Ja, ik wou al langer een tattoo van een zon dus het is niet enkel met die vriendin (:
    Misschien een harde vraag, maar heb jij tattoo's waar je spijt van hebt?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ja, ik wou al langer een tattoo van een zon dus het is niet enkel met die vriendin (:
    Misschien een harde vraag, maar heb jij tattoo's waar je spijt van hebt?


    Ik heb twee tattoo's, maar van beide geen spijt C:


    26 - 02 - '16

    awsten schreef:
    Die wou ik ook laten zetten, maar ik ben voor een net iets grotere optie gegaan van de maan haha.
    En die staat ook op mijn rug, alleen wat hoger. Valt erg goed mee qua pijn, vond ik!


    Oeeeh heb je daar misschien een foto van?

    @ Erieka: aha, des te beter!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 10:27 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Oeeeh heb je daar misschien een foto van?


    Ik heb even de afbeelding gezocht die ik toen op instagram had geplaatst haha, da's de enige foto die ik er van heb die duidelijk is c:.

    Hier is 'ie !

    Het is dus echt wel een compleet andere uitgewerkte versie van een maan :')


    soul made of stardust and chaos.

    awsten schreef:
    (...)

    Ik heb even de afbeelding gezocht die ik toen op instagram had geplaatst haha, da's de enige foto die ik er van heb die duidelijk is c:.

    Hier is 'ie !

    Het is dus echt wel een compleet andere uitgewerkte versie van een maan :')


    Dat is zoooo pretty! :o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat is zoooo pretty! :o


    Dankje haha c: ben er zelf ook nog steeds blij mee. Bijna jammer dat ik ‘m zelden zelf zie :’)


    soul made of stardust and chaos.

    Ah superleuk!

    Ik wil ook al vet lang een kleine tattoo, iets LotR gerelateerd, maar tot nog toe heb ik nog altijd niet iets kunnen vinden/bedenken/ontwerpen wat ik zou willen. (no_chears) Maarja. Geen haast natuurlijk.

    Gaaf, ik wil graag het eindresultaat zien (H)


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    KyloRen schreef:
    Ah superleuk!

    Ik wil ook al vet lang een kleine tattoo, iets LotR gerelateerd, maar tot nog toe heb ik nog altijd niet iets kunnen vinden/bedenken/ontwerpen wat ik zou willen. (no_chears) Maarja. Geen haast natuurlijk.


    Ja, als ik ooit nog eentje neem, zal het ook fandom gerelateerd zijn. Deze 3 zouden potentieel nog kunnen :3



    @ Mendes1998: ik zal een foto plaatsen erna!

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 11:58 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Leuk! (:


    And then we'll see it.

    Frodo schreef:
    (...)

    Ja, als ik ooit nog eentje neem, zal het ook fandom gerelateerd zijn. Deze 3 zouden potentieel nog kunnen :3



    @ Mendes1998: ik zal een foto plaatsen erna!

    Ooh ja die zijn wel gaaf!

    Update: de datum en het uur is vastgelegd: volgende week zaterdag, om 11 uur. Ik heb enorm veel zenuwen haha en ik weet niet waar ze vandaan komen. Hadden jullie (met tattoo's) dit ook?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien