• -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 16:58 ]


    Nvt

    Opnieuw downloaden?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 16:59 ]


    Nvt

    Hmm raar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als je 'm verwijdert moet je niet alleen het icoontje verwijderen he? Je moet ook naar het configuratiescherm en dan bij software verwijderen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Walter schreef:
    Als je 'm verwijdert moet je niet alleen het icoontje verwijderen he? Je moet ook naar het configuratiescherm en dan bij software verwijderen.

    -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 16:59 ]


    Nvt

    www.ebuddy.com Daar kun je ook msnen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 16:59 ]


    Nvt

    OneDiamond schreef:
    weet ik, maar ik wil echt msn, waar ik ook kan cammen en evt audio doen, vind ik veel makkelijker enz :)


    Oké, maar ik zou niet weten hoe je kan oplossen. Misschien een andere versie downloaden?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    -

    [ bericht aangepast op 13 dec 2016 - 16:59 ]


    Nvt

    Decoy schreef:
    Opnieuw downloaden?

    Weetje, ik had dat ook. En ik heb dat ook geprobeerd om opnieuw te downloaden, maar als ik me wil aanmelden, dan doet hij het niet.
    Echt irritant. ><


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb het ook gehad. Gewoon een hele tijd maar op ebuddy enzo gezeten. Na een paar dagen werkte alles ineens weer normaal.

    Dat heb ik ook, op dit moment ook met msn.
    Maar een tijdje geleden had ik het met iTunes, en toen heeft de computermaker gekomen en na 2 dagen is het hem eindelijk gelukt om het te installeren :'D
    Maar, misschien is je computer te oud voor de msn? Ik weet zelf ook niet echt wat je ertegen kunt doen, sorry.


    Never run out of reasons to smile...