• Laatst was ik aan het denken over TH, en ik weet dat hier al zoveel gezeik over is...maar toen besefte ik dat ik eigenlijk niet meer geïnteresseerd in hun ben. Toch niet zoveel als voordien. Toen al besloot ik op ermee te kappen, het fan zijn, maar pas vandaag had ik de moed om mijn posters etc. weg te doen. Toch deed het pijn, maar ik wil opnieuw beginnen. Misschien komt mijn gevoel voor TH nog terug, maar ik vermoed van niet. Wie heeft hetzelfde gevoel al gehad, het gevoel dat TH je niets meer kan schelen en je ermee wil kappen, maar dat je tegelijkertijd ook pijn in je hart hebt?


    -

    Bij mij deed het niet echt pijn fzo toen ik die posters wegdeed. Ik was al een tijdje geen fan meer, dusja :')


    Listen to what we're not saying..

    Ik heb het omgekeerde xD
    Ik ben nog steeds fan, maar heb alle posters al mooi in men kast opgeborgen xD

    hoii
    dat heb ik ook ik luister geen Tokio Hotel meer maar misschien als de nieuwe cd uit is dan weer wel want ik ben de ouwe liedjes zat zegmaar dus misschien als de nieuwe cd uit is dat je ze weer leuker gaat vinden
    xx

    Ik had nou niet echt pijn, maar ik snap wel wat jou bedoelt. Ja, het komt inderdaad gewoon doordat je rondom Tokio Hotel niets meer hoort op dit moment.
    Ik ben ook al afgehaakt, helaas. Maar die pijn die ik dan toch een beetje voel duw ik door naar de leden zelf.


    -

    ja eigenlijk wel. >< ergens hoop ik dat het zoals vroeger word, maar ik denk het niet. ik denk dat ze teveel opgeslokt zijn door de fame in amerika and stuff like that.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.


    Laatst was ik aan het denken over TH, en ik weet dat hier al zoveel gezeik over is...maar toen besefte ik dat ik eigenlijk niet meer geïnteresseerd in hun ben. Toch niet zoveel als voordien. Toen al besloot ik op ermee te kappen, het fan zijn, maar pas vandaag had ik de moed om mijn posters etc. weg te doen. Toch deed het pijn, maar ik wil opnieuw beginnen. Misschien komt mijn gevoel voor TH nog terug, maar ik vermoed van niet. Wie heeft hetzelfde gevoel al gehad, het gevoel dat TH je niets meer kan schelen en je ermee wil kappen, maar dat je tegelijkertijd ook pijn in je hart hebt?


    Toen ik ervoor uitkwam dat ik fan was en echt iedereen, zelfs mijn oudres niks van mij moesten hebben. Ik wou al mijn CD's DVD's en posters weggooien maar dat deed ik niet. Ik hou van hun muziek, ik hou van hun stijl. Ze kunnen mij iet zomaar zeggen wat ik doen of laten moet.


    Dit is mijn mening...!?

    Wel dat ik het niet meer leuk vond.
    Maar dat deed geen pijn, dat zag ik echt als een zegen. Tegen die tijd had ik ook wel door dat TH echt vreselijk niet-cool is :']
    De poster heb ik er vrolijk afgescheurd en allemaal totaal vernietigd :"D


    Mew <3

    Ik niet maar ik dnk wel dat ik je snap
    Th zal waarschijnlijk veel voor je betekend hbbn een lange tijd & als je het dan plots op een moment gaat verbannen in je leven is dt raar om aan te wennen en ben je bang dat je hetniet gewend gaat worden en het je levn juist slechter word dan nu..
    Allez denk ik hèxD
    Ik zelf bn nog steeds eve zot als hen en by my doet het vooral pyn als ik besef dat Tom(en de andere) gwn niet naar mij kom(t)(en):(

    XxSeebxxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik ben nog steeds fan,
    allleen het doet wel pijn dat dat als je hier op Quizlet zit iedereen die ooit TH fan number 1# was ze nu zo hard de grond in boren. Dat doet me wel beetje pijn... Voelt heel kut, wsmt denk dat ze mij dan ook haten you know?!


    Tears are crashing out of my eyes

    Hetzelfde hiero.


    You move me ......... Kurt

    ik snap wel dat je je posters eraf wil halen enzo
    maar ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat het echt pijn deed en de zin ' ik wilde opnieuw beginnen'
    hoezo dat dan?
    alsof je zonder tokio hotel een totaal ander leven leidt.
    maargoed nu zou mijn mening wel totaal nutteloos zijn en ben ik vast een bitch dat ik het zeg maar dat vind ik gewoon.


    en waarom zou je gelijk met tokio hotel stoppen?
    ik bedoel je kan toch ook nog best fan zijn maar dan niet meer zo overdreven?
    ik bedoel je posters eraf af halen oke logisch als je ook naar andere bands wil luisteren.
    maar je hoeft het toch niet helemaal te stoppen?
    maar gewoon iets minder fan zijn.

    maargoed dit is dan mijn mening he.

    ik!


    don't Worry...Be gay.

    ik snap wel dat je je posters eraf wil halen enzo
    maar ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat het echt pijn deed en de zin ' ik wilde opnieuw beginnen'
    hoezo dat dan?
    alsof je zonder tokio hotel een totaal ander leven leidt.
    maargoed nu zou mijn mening wel totaal nutteloos zijn en ben ik vast een bitch dat ik het zeg maar dat vind ik gewoon.


    en waarom zou je gelijk met tokio hotel stoppen?
    ik bedoel je kan toch ook nog best fan zijn maar dan niet meer zo overdreven?
    ik bedoel je posters eraf af halen oke logisch als je ook naar andere bands wil luisteren.
    maar je hoeft het toch niet helemaal te stoppen?
    maar gewoon iets minder fan zijn.

    maargoed dit is dan mijn mening he.


    Voor je met je vooroordelen begint, moet je er eerst misschien het fijne van weten? Ja het deed pijn én ja ik wil opnieuw beginnen. Punt.


    -


    Laatst was ik aan het denken over TH, en ik weet dat hier al zoveel gezeik over is...maar toen besefte ik dat ik eigenlijk niet meer geïnteresseerd in hun ben. Toch niet zoveel als voordien. Toen al besloot ik op ermee te kappen, het fan zijn, maar pas vandaag had ik de moed om mijn posters etc. weg te doen. Toch deed het pijn, maar ik wil opnieuw beginnen. Misschien komt mijn gevoel voor TH nog terug, maar ik vermoed van niet. Wie heeft hetzelfde gevoel al gehad, het gevoel dat TH je niets meer kan schelen en je ermee wil kappen, maar dat je tegelijkertijd ook pijn in je hart hebt?


    Bij mij... ik heb al mijn 100 posters naar beneden gehaald en meteen voelde ik hoe mijn hart brak toen ik ze zo lag liggen op een grote stapel.


    We can only learn to love by loving.

    Eerlijk? Ookwel. Ik ben niet helemaal afgekickt, ik kan het gewoon niet. Ik had echt zo iets van, shit. Toen ik de poosters doorgaf aan mijn nichtje. Maar ach, ikheb nog 1 hele mooie van Tom. shht! niet door vertellen hoor! Maar bij mij deed het dus ook wel pijn. [: