• Laatst was ik aan het denken over TH, en ik weet dat hier al zoveel gezeik over is...maar toen besefte ik dat ik eigenlijk niet meer geïnteresseerd in hun ben. Toch niet zoveel als voordien. Toen al besloot ik op ermee te kappen, het fan zijn, maar pas vandaag had ik de moed om mijn posters etc. weg te doen. Toch deed het pijn, maar ik wil opnieuw beginnen. Misschien komt mijn gevoel voor TH nog terug, maar ik vermoed van niet. Wie heeft hetzelfde gevoel al gehad, het gevoel dat TH je niets meer kan schelen en je ermee wil kappen, maar dat je tegelijkertijd ook pijn in je hart hebt?


    -

    Bij mij deed het eigenlijk geen pijn. (: Hoe raar het misschien ook klinkt. Dat is zo stilaan minder geworden enja.. Ik luister al een tijdje er niet meer naar, een hele tijd eigenlijk.

    Dat had ik...Ik heb bijna al mijn posters weg gedaan. Maar, ik vond het gewoon zo jammer en ja, soort pijn in mijn hart, dat ik toch nog een paar heb laten hangen(A)Van 14 juni bijv. Dat was het beste concert waar ik geweest was van TH omdat ik oogcontact heb gehad met Tom toen XD

    Bij mij deed het eigenlijk geen pijn. (: Hoe raar het misschien ook klinkt. Dat is zo stilaan minder geworden enja.. Ik luister al een tijdje er niet meer naar, een hele tijd eigenlijk.


    ik luisterde af en toe nog is, meer dan dat niet. En ik was ook niet geïnteresseerd in wat ze al dan niet deden, en dat ben ik nog steeds niet.


    -

    Nee, ik was juist blij dat ik al die dingen weg deed :}


    -

    ik vind ze ook niet meer zo leuk denk ik .

    :$

    maar ik doe de posters niet weg., ik had laatst weer een DVD gekeken en ik was meteen weer fan dus jah , laten we maar ff afwachten :P

    Xx


    ' niks is wat het zijn moet '

    Bij mij niet maar ik bn dan nog altijd fan.
    Mimi wrm jij fan af??


    *He's the one.

    Whaaa O_O
    mijn posters gaan er nooit van af
    te gehecht ben aan hun geworden.
    Ik ben nu ook niet meer zoo erg van zoals voorheen.
    maar ze blijven erop. ik kan het niet los laten^^
    dus ze blijven.
    het doet al pijn als ik een hekel aan hun krijg en wil een poster eraf halen dan krijg ik gewoon een steek alsof het niet mag ofzoo XD
    maar ze blijven erop<3
    ookal ben ik niet meer zoo fan.
    Ik vind het ook zonde om ze eraf te doen.
    al mijn geld aan hun verspild
    -_-' maar hea het was een fase wat meer naar boven komt of steeds lager ^^


    Special Love <3

    Ik denk dat vele fans hetzelfde gevoel hebben (gehad). Het is waarschijnlijk ook omdat die nieuwe cd zolang wegblijft en omdat er de laatste tijd zo niks nieuws meer gebeurd rond hen. Ik weet eigenlijk niet of ik nog fan ben. Ja, klinkt mss raar, maar langs de ene kant hoor ik hun liedjes nog wel graag, maar langs de andere kant kan het me niet veel meer schelen wat ze doen of wat ze zeggen ofzo..

    Bij mij niet maar ik bn dan nog altijd fan.
    Mimi wrm jij fan af??



    Gewoon, het idee dat ik nooit met één van hen zou spreken doet al te lang pijn, ik ben verliefd geworden op iemand die ik niet ken, en dat ben ik nu niet meer. Je hoort minder van hun. De liedjes zijn afgezaagt etc.


    -

    Ik denk dat vele fans hetzelfde gevoel hebben (gehad). Het is waarschijnlijk ook omdat die nieuwe cd zolang wegblijft en omdat er de laatste tijd zo niks nieuws meer gebeurd rond hen. Ik weet eigenlijk niet of ik nog fan ben. Ja, klinkt mss raar, maar langs de ene kant hoor ik hun liedjes nog wel graag, maar langs de andere kant kan het me niet veel meer schelen wat ze doen of wat ze zeggen ofzo..


    Ik heb ook lang met de vraag gezeten 'ben ik nog wel fan?'


    -

    Ow naja ik hb de ene dag meer al de andere, maar die poster eraf halen no way, kan ik helemaal op nieuw beginnen ><


    *He's the one.

    Bij mij deed het eigenlijk geen pijn. (: Hoe raar het misschien ook klinkt. Dat is zo stilaan minder geworden enja.. Ik luister al een tijdje er niet meer naar, een hele tijd eigenlijk.

    Tja, na wat HIJ met Béjay deed x'd hahaneen. (;
    Ik heb nog twee postertjes hangen. neen, 1 er is eentje gevallen zo (; En heel soms luister ik ze toch nog es zo. Maar het deed ook niet zoveel "pijn"
    x

    ik ben nog steeds fan :)

    (...)

    ik luisterde af en toe nog is, meer dan dat niet. En ik was ook niet geïnteresseerd in wat ze al dan niet deden, en dat ben ik nog steeds niet.

    Vroeger keek ik wel eens wat ze deden. Maar sindsdien ook al niet meer. Ik moet het gelijk ook niet meer weten. :} En als ik ze nog eens hoor, is het toevallig..

    (...)
    Tja, na wat HIJ met Béjay deed x'd hahaneen. (;
    Ik heb nog twee postertjes hangen. neen, 1 er is eentje gevallen zo (; En heel soms luister ik ze toch nog es zo. Maar het deed ook niet zoveel "pijn"
    x

    Haha, x'd Dinges deed hetzelfde met Kavété. x'd Sukkels. ;D
    En ha, posters die vallen zijn vervelend. We spreken uit ervaring. ;D