• Volgende Topic xD

    Mijn ouders vinden dat ik teveel op Q zit. Ze zeggen dat ik in een soort van eigen droomwereld leef. Quizlet. Ik check mijn mails niet genoeg, kijk niet op mijn rosster van School. Ik zo van: 'Moet ik dan net zoals jullie domme hersenloze spelletjes spelen' nee dan kijken ze je dom aan. Op dit soort dingen heb ik echt geen vrijheid van mijn vader en steifmoeder.
    Hoe reageren jullie ouders op Quizlet??

    mijn ouders weten geen eens dat ik erop zit.


    Even a white rose has a black shadow.

    mijn ouders vinden het wel grappig maar ze kijken wel wat ik doe de hele tijd :(

    die weten niet dat ik op Q zit


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    dus bij mij valt het wel mee

    Mijn ouders vinden het leuk voor me, maar ze vinden wel dat ik er een beetje veel achter zit en daarom ongezellig ben. Maar het boeit ze gelukkig niet veel (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijnes weten het wel, maar kijken er niet naar om. Ze vinden het meestal gewoon over het algemeen dat ik in mijn eigen internet droomwereldje zit. Maar zij ook, dus ik heb goede tegenargumenten :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Mijn ouders boeit het niet wat ik doe.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mijn moeder vindt het niet erg,
    Mijn zus daarentegen zegt dat ik er te veel opzit(krul)


    Fat chance.

    Same here D:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Mijn moeder vindt dat ik nogal veel op Quizlet zit, maar ze vindt het helemaal niet erg. Ik praat ook constant over dingen die ik op het forum heb gelezen en daar wordt ze nogal gek van ^^
    Ze weet dat ik schrijf en dat ik dat graag doe en vindt het dus leuk dat ik een manier heb gevonden om mijn 'creativiteit' te uiten.
    Bij mijn vader ligt dat anders. Onlangs vertelde ik hem iets over Quizlet, maar hij wist niet eens wat het is...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Hé,mijn vader zegt ook al dat ik eens niet in een droomwereld moet leven,maar onder tussen moet ik wel in wondere geloven.

    Mijn vader weet niet echt dat ik op Quizlet zit,gelukkig.
    Maar ja ouders...


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn vader zei vandaag nog dat ik mijn dagen niet goed indeel.
    Want ik heb mijn hw niet af, bijkuddocentes ;s
    En k ben vandaag begonnen met leren voor een so.
    En heb gister genikst. x]
    Veel achter quizlet, en quizletmensjestinychat gezeten.

    Mijn vader vind ook dat ik er teveel opzit.

    Mijn ouders zeuren wel dat ik teveel met me laptop zit, maar ze weten niet eens van Q :')


    Everything is worse without music.

    Ik mag doen wat ik wil dus mijn moeder boeit het niet zoveel (krul)


    -

    Mijn ouders gebruiken het wel als excuus als ik iets fouts doe, maar verder vinden ze het wel prima.


    Hope goes lost but never dies.