• Ja, dump ze hier alsjeblieft. :) Op dit moment volg ik maar twee stories. Dit vooral omdat ik pas net ben aangemeld, maar het zou leuker zijn om er wat meer te volgen. Ik ben echt fan van fantasy dus als je een toffe story hebt, dumpen zou ik zeggen! (:


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.



    Song of Shadows

    When Nick heard he was getting a new roommate, he could only barely contain his nerves. He didn’t know anything about the new boy, apart from his name: ‘J. Sterling’.
    He didn’t know what to expect, but it certainly wasn’t this strange boy.

    Jeff Sterling was cold, calm and he rarely spoke. Nick is intrigued, while the rest of Dalton seems either scared or turned on at the sight of the stranger. What will happen if Nick sticks his nose into the wrong, dark secrets and what effect will it have on Dalton?


    This story revolves around two very unknown characters from the Glee universe.
    You do not have to be following Glee to enjoy the story.


    Written by: Escritura
    Written in: English
    Updates: Irregular
    Also uploaded on: Fanfiction.com
    Genre: Fantasy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ardeat Vite


    1450- Alyson Eliza Myers en Jerry Michael Myers wonen samen met hun stiefvader en moeder in Renfrew in Scotland. Renfrew is omringt door bossen en heuvels. Met ze vieren wonen ze in een huis dicht bij het kasteel. Ze hebben meer luxe dan de meeste mensen in de stad. 5 jaar terug woonde ze nog ergens anders. Het huis was van hout en ze hadden het net zo als iedereen. Het huis werd verwoest door een brand, dat veroorzaakt werd door een omgevallen kaars. De vader, Edmund kon het huis niet op tijd verlaten. Iedereen weet dat het een ongeluk was, maar 1 iemand is er van overtuigd dat haar vader is vermoord door haar nieuwe stiefvader Joseph. Ze heeft het alleen nog nooit aan iemand verteld.
    Vervolgens gebeuren er rare dingen in de stad. Mensen krijgen de griep. Sommige mensen denken dat het weer het tijd van het jaar is, maar de meeste zijn vergeten dat de griep een paar maanden geleden al veel mensen hebben gekregen. Zo verdwijnt er een vriend na het feesten. Hij is terug gevonden en kan zich niets meer herinneren. Hij is niet de enige. Steeds meer mensen hebben last van geheugen verlies en als gevolg de griep. Een belangrijke brief wordt gestolen en de dader herinnert zich daarna niets meer. Steeds meer mensen praten over ene ‘hem’. Niemand weet wie hij is en wat hij wil. Hij trekt Alsyon naar zich toe om haar te kunnen gebruiken. Allebei hebben ze 1 ding gemeen: Ze willen wraak. Ondertussen merkt Jerry dat er iets raars met zijn zus aan de hand is. En wat heeft het oude verhaal: de zoon van de duivel er mee te maken?
    Wraak wacht hier zoet te worden en zoet word het.

    Het ziet er nog niet zo Fantasie uit, maar later word het steeds meer :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Princess of the Wolves
    The Four Seasons
    Firegirl

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 16:52 ]


    I'd rather have you, cursed or not.

    Ik heb nu niet echt een fantasie story.. Wel een story over het oude wilde westen, hij is nog niet gestart omdat ik er nog mee bezig ben, je kan altijd vragen als het je intereseert ;)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Dancing in the Moonlight is onbekende personen met een beetje fantasy. Ik kan zeker de komende maand nog iedere dag activeren, want ik heb al een groot stuk geschreven. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Tailina wordt aanbeden door al de mannen uit haar land, maar tevens mag niemand met haar trouwen omdat ze is vervloekt. Vervloekt door de koningin zelfe.
    Ooit was ze belangrijk en had ze wat te zeggen, tot ze in ging tegen haar stiefmoeder.
    Nu zwerft ze rond met haar zeven metgezellen op zoek naar een oplossing voor de vloek.
    Zal ze die ooit vinden?

    Slightly based on Snow White, but definitely not the same.
    ©DrayMalfoy
    Enjoy!
    Starts soon


    (foto is aanklikbaar)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    @Escritura: Sorry ik houd niet zo van Engels geschreven verhalen, daar kom ik moeilijk doorheen.
    @DrWhooves: Ik heb het niet echt op Anime-verhalen, haha.
    @RainbowSunshine: Spreekt me niet zo aan... Beetje langdradig en zo
    @Pie: Lol, ze spreken me alledrie niet zo aan op een of andere manier. XD

    Ik zoek echt dat originele fantasy, lastig uit te leggen. Zoiets als normale mensen die in een totaal nieuwe wereld komen. Zoiets als Narnia of Harry Potter. Maar niet fanfictions van Harry Potter want die vind ik dan weer saai. Beetje ingeiwkkelde smaak heb ik...


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    I'm coming home
    Ik heb hier een fantasy story die je misschien leuk vind. Ik heb ook nog een eerste deel, maar de link daarna toe kan je gewoon vinden.
    Ik ga niet teveel verklappen, want in het eerste deel draait het heel erg om niet weten wat er aan de hand is

    [ bericht aangepast op 24 juni 2012 - 17:22 ]


    Stenenlikker

    Captured by Curses




    I will find you and love you again
    Like the wind sweeps the earth
    You fall in deep
    I was a liar in every debate
    I rule the forces that fuelled your hate
    When the cold in my heart leaves
    It comes to an end


    Kamelot


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes