• Oke,
    Omdat mensen hier best wel beledigd reageren, wil ik mijn mening duidelijker uitleggen:

    Ik vindt Uggs niet de mooiste schoenen van de wereld, maar ze zijn ook weer niet dodelijk. Ik heb eigenlijk meer problemen met de figuren die de Uggs dragen : de Huppels (niet iedereen die Uggs draagt hoeft een huppel te zijn). Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen, dat het grappig is dat de huppels, die normaal er alles aan doen om in de mode te zijn, zich opeens niks meer van mode aantrekken xD. Ik loop er zelf ook niet bij na de laatste trends dus jaaa... Het spijt me als ik hier Uggsdragende mensen heb beledigd :(. En natuurlijk als je ze wilt dragen, moet je het ook gewoon doen ;).


    xxx DB


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    eindelijk! ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik heb like, 7 paar.
    boeit me niet wat so called in de mode is.

    ik had ze op mijn school bv. al een jaar, toen droeg iedereen die neppe, en nu dragen steeds meer mensjes ze. Dat je ze lelijk vind oké, snap ik wel. Maar dat mensen met die nepdingen lopen snap ik niet n__n.

    [/respectvooriedereensmening]

    Ieder zijn eigen mening, dus dat gedoe met huppels wat jij zegt slaat nergens op.


    inderdaad.



    goshhh i love my 7 pairs of uggs n__n

    Bleghh.. ik vind die dingen zó stom..
    Lelijk niet per se.. maar ikzelf zou ze never en nooit dragen! Past niet eens bij mn stijl x'D

    TWINcest


    ×Bury all your secrets in my skin×

    ik vin die dingen best lelijk en op sgool heeft iedereen van die neppe en dr doen ze dan stoer mee koop dan beter de egte(A)


    love is dead and dead is love

    Hahah lol weetje ik vin ze zelf helemaal niks maar bij mij op school liepen ze er allemaal mee! ik vin het vreselijk gelukkieg zijn ze nu uit de mode.

    xx

    MODETUTJES IN GOTHICBROEKEN

    Al geprobeerd, dat nemen ze echt niet :']
    Op Valerio na dan


    No growth of the heart is ever a waste