• Heey ik vroeg me af of jullie mijn serie eens zouden willen proberen!^^ Het is een TC en ik probeer er zo vaak mogelijk aan verder te gaan!
    Het gaat hier over;

    A boy,pregnant?Is that possible? [TC]

    Wat als je als jongen zijnde zwanger ben van een andere jongen?hoe kan een jongen zwanger worden?Hoe kom je er achter dat je zwanger bent?Wat als het kind totaal onverwacht en ongewenst is?Abortus plegen of het houden?Wat als de vader er niks mee te maken wil hebben?Wat als het weeën veroorzaakt op totaal ongewenste tijden?wat als je,je zowat dood puft bij de bevalling? De antwoorden zal Tom je geven...In mijn nieuwe Serie!;)



    Deze Serie heeft 19 delen en staat op ; KxKxTC

    Link; http://www.quizlet.nl/quiz/243093/a-boy-pregnant-is-that-possibletc/

    Zouden jullie die willen doen en een reactie achter laten bitte?(A)

    Last Chrismas...

    Is het verhaal over Taylor die vorig jaar in een woord een rampzalige Kerst had.Hij had net opgebiecht dat hij homo was én een vriendje had.Maar zijn ouders waren het daar niet mee eens.Want een rijke jongen,die ook nog eens een beetje van Adel is,kán absoluut géén homo zijn!Vinden zijn ouders.Taylor is doodongelukkig.Zeker als zijn ouders hem ook nog eens verbieden om ooit nog concact op te nemen met Gustav.Taylor is vastbesloten om nú wel een gezellig Kerstfeest te vieren.Hij is al het hele jaar aan het voorbereiden..Máár het moeilijkste is..Hij móét een meisje nemen dan.Zal het lukken of niet?



    Deze serie heeft 9delen&staat op; BrokenxWings

    Link; http://www.quizlet.nl/quiz/262376/last-chrismas001/

    bedankt voor de aandacht!;)

    xX
    BrokenxWings®


    .

    ik ga de tc lezen en miss die andere daarna :D


    Be nyappy

    ik ga de tc lezen en miss die andere daarna :D


    Thanks!^^:D

    xX

    BrokenxWings®


    .

    ik ga nu ff deel 19 van A bot Pregnant? Is That Possible?[TC] maken!^^

    xX


    BrokenxWings®


    .

    ik lees die allebei al x]
    allang! :D x]

    xx


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    ik lees die allebei al x]
    allang! :D x]

    xx

    danke!^^:D

    xX


    .