• Oke,
    Omdat mensen hier best wel beledigd reageren, wil ik mijn mening duidelijker uitleggen:

    Ik vindt Uggs niet de mooiste schoenen van de wereld, maar ze zijn ook weer niet dodelijk. Ik heb eigenlijk meer problemen met de figuren die de Uggs dragen : de Huppels (niet iedereen die Uggs draagt hoeft een huppel te zijn). Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen, dat het grappig is dat de huppels, die normaal er alles aan doen om in de mode te zijn, zich opeens niks meer van mode aantrekken xD. Ik loop er zelf ook niet bij na de laatste trends dus jaaa... Het spijt me als ik hier Uggsdragende mensen heb beledigd :(. En natuurlijk als je ze wilt dragen, moet je het ook gewoon doen ;).


    xxx DB


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    juist!!!

    maar laat ik het dan zo zeggen ,,: ik zal uggs nooit dragen,, hooguit als pantoffels maar dan zou ik neppe nemen want voor die prijs en het doel pantoffels zijn ze een beetje duur^^:P
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Jeah ze zijn idd. een beetje duur xd.
    Maar ik Heb mijn 3 paar van mijn ouders gekregen 0.0 dus die heb ik niet zelf hoeven betalen godzijdank :P haha..


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Man.. Ze zijn zwaar stoer. x3


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    *gaat uggs halen* Ik haat het om in de mode te zijn. Dus ik draag dingen wanneer ze niet in de mode zijn. :Y)

    Waarom zou je voor lul lopen als je dingen draagt die niet in de mode zijn? x'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Die dingenn zijn LELIJKKK


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Die dingen zijn sexy (H)


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Ik draag altijd alles wat al 20 jaar uit de mode is, of pas over paar jaar in de mode komt. Vind ik veeel leuker ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Bij mij zijn ze nooit ingeweest :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb Uggs.
    Het grootste deel van de collectie vind ik spuuglelijk : D. Maarjaaaaaa.
    Who cares.


    I recycle my thoughts.

    of ze nu wel of niet in de mode zijn. Mensen dragen ze omdat ze ze leuk vinden/ fijn vinden lopen.

    haha eindelijk xD
    lelijke dingen xD

    het hoeft niet per se in de mode te zijn om gedragen te worden :'D maar uggs zijn ugly :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    DIE WALGELIJKE STINKPANTOFFELS ZIJN ZWAAAAR UIT DE MODE IN 2009 :D. EN DE HUPPELS DIE LUISTEREN ER NIET NAAR DUS DIE LOPEN VOOR LUL HAHA xD.

    reacties :P

    Oké? Dus je staat voor paal als je iets draagt wat uit de mode is? --'
    Leuk, ik sta voor paal, WOEHOE!
    x


    ok

    Uggs zijn mooi,
    dus een beetje respect?