• Oke,
    Omdat mensen hier best wel beledigd reageren, wil ik mijn mening duidelijker uitleggen:

    Ik vindt Uggs niet de mooiste schoenen van de wereld, maar ze zijn ook weer niet dodelijk. Ik heb eigenlijk meer problemen met de figuren die de Uggs dragen : de Huppels (niet iedereen die Uggs draagt hoeft een huppel te zijn). Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen, dat het grappig is dat de huppels, die normaal er alles aan doen om in de mode te zijn, zich opeens niks meer van mode aantrekken xD. Ik loop er zelf ook niet bij na de laatste trends dus jaaa... Het spijt me als ik hier Uggsdragende mensen heb beledigd :(. En natuurlijk als je ze wilt dragen, moet je het ook gewoon doen ;).


    xxx DB


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    uggs zijn niet echt lelijk maar ik zou er zelf echt niet mee gaan lopen..xD^^ maar heb er geen problemen mee dat ze uit zijn..xD^^

    xx

    zijn die niet allang uit de mode? x')


    You're a star in heaven.

    uggs zijn heel mooi hoowr!!
    je loopt heus niet voor schut als je iets draagt dat niet in de mode is

    Ik vind uggs ook niet mooi. (:
    Maar ieder z'n keuze om ze te dragen. ;}

    nou sluit dit topic maar, iedereen waarvan je niet verwacht dat ze uggs dragen katten me opeens af (puh)een mening hebebn mag dus ook niet meer :(


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    uggs zijn Ugly
    maar skinnys zijn ook uit de mode maar iedereen bij mij op school draagt ze nogxD
    DE MODETUTJES VERZETTEN ZICH TEGEN DE MODE!!!revolutie!
    maar het is wel jmmr wand broeken met wijde pijpen zouden net in worden(huil)
    MODETUTJES IN GOTHICBROEKEN


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    uggs zijn Ugly
    maar skinnys zijn ook uit de mode maar iedereen bij mij op school draagt ze nogxD
    DE MODETUTJES VERZETTEN ZICH TEGEN DE MODE!!!revolutie!
    maar het is wel jmmr wand broeken met wijde pijpen zouden net in worden(huil)
    MODETUTJES IN GOTHICBROEKEN


    eindelijk geen negatieve reactie. jij zegt eigenlijk wat ik wilde zeggen xD maar iedereen vat het hiero op als een belediging :P. RESPECT!


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Ik vind Uggs echt super mooi(H) en ze lopen ook nog erg lekker.
    Ik heb zelf 2 paar echte Uggs!!
    Ik loop altijd in de laatste mode maar ik ga nu opeens geen Uggs meer dragen want ik blijf ze mooi vinden.

    xxx (H)Nina


    Shopping Is A Girl's Best Friend

    ik vind ze mooi en ik zou best graag een paar willen hebben ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    OMG doe is normaal, als iemand dat graag ziet en graag draagt waarom kan die dat dan niet en de mode MOET je niet volgen vind ik alleen voor huppelkutjes (puh)
    En trouwens ik ga toch ook ni zagen over welke schoenen jij draagt die waarschijnlijk ook uit de mode zijn..

    Kirsten sprak! ;D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ieder zijn eigen mening, dus dat gedoe met huppels wat jij zegt slaat nergens op.


    -

    gaaf.


    Uncontrollable.

    50% van de meisjes bij mij op school draagt uggs [ik overdrijf niet, serieus], dus ik zou niet zo snel zeggen dat ze uit de mode zijn.. Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind ze zelf ook heel leuk:]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    nou sluit dit topic maar, iedereen waarvan je niet verwacht dat ze uggs dragen katten me opeens af (puh)een mening hebebn mag dus ook niet meer :(


    niemand segt tog dat je geen mening mag hebben?

    ik persoonlijk vind ze niet zo mooi, maar als mensen ze dragen moeten se dat zelf wete


    troublemaking rebel

    Trouwens
    Ik zeg niet dat iedereen hier zo is, maar steeds zeuren meisjes met een emo/gothic/skater wat dan ook achtige stijl dat ze maar niet geaccepteerd worden en dat ze zo onwijs zielig zijn.
    Maar zelf zitten ze die huppels ook alleen maar af te zeiken. Als zo iemand uggs wil dragen, laat 'r dan lekker, net zoals je zelf constant zegt dat mensen jou moeten laten doen wat je wil.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.