• Ik was gisteren dus op een slaapfeestje, en ik voelde me helemaal niet lekker.
    ik heb het wel een x gezegd, maar verder heb ik het niet echt laten merken.
    Ik zat ook aan de jeweetwel, diarree en ik vind dat zo erg he, dat dat bij iemand anders was. Mrja.. nu voel ik me nog steeds niet lekker, en ik weet echt niet wat ik er tegen kan doen, ik heb geen kruik.

    Dusss tips?

    Het liefste niet de hele tijd quoten, want dan heb ik er niet zoveel aan, ik wil veel dingen horen en niet 1 ding, en over paracetamol praten enz. want ik heb een hekel aan medicijnen. dus mijn vraag is eigg, buiten medicijnen, en kruiken om, kan ik er wat aan doen?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2011 - 12:48 ]


    Where words fail, music speaks

    Naar de dokter.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Een warm, ontspannend bad nemen. Dat werkt bij mij erg goed! En naar het schijnt moet je als je last hebt aan je buik op je buik slapen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Zilverui schreef:
    Naar de dokter.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Slapen. Ik was ziek op school tijdens Zipp-it, dat je dan 24 uur niets eet. Toen heb ik 2 dagen niets gegeten, omdat het er meteen uitkwam c:

    drink wat thee met kaneel ofzo

    Water drinken en als je geen kruik hebt kan inderdaad een warm bad wel helpen.

    Veel beterschap (flower)


    Today is the tomorrow you worried about yesterday.

    Veel drinken (vooral lauwe thee is goed, want dan word het even erger, maar daarna zijn alle slechte stoffen weg en voel je je beter)


    Happy Birthday my Potter!

    Je moet genoeg drinken (thee is dacht ik meest wel goed) en een warm bad kan ook wel helpen. Als je geen kruik hebt, kan je er misschien iets anders op houden wat ook warm is? Als het lang blijft zou ik even naar de dokter gaan als ik jou was, misschien heeft die er wat tegen. Heel veel beterschap!


    “Love is a contradiction.”

    thnxx allemaal <3

    Nah wij hebben helaas geen bad ):


    Where words fail, music speaks