• Oke,
    Omdat mensen hier best wel beledigd reageren, wil ik mijn mening duidelijker uitleggen:

    Ik vindt Uggs niet de mooiste schoenen van de wereld, maar ze zijn ook weer niet dodelijk. Ik heb eigenlijk meer problemen met de figuren die de Uggs dragen : de Huppels (niet iedereen die Uggs draagt hoeft een huppel te zijn). Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen, dat het grappig is dat de huppels, die normaal er alles aan doen om in de mode te zijn, zich opeens niks meer van mode aantrekken xD. Ik loop er zelf ook niet bij na de laatste trends dus jaaa... Het spijt me als ik hier Uggsdragende mensen heb beledigd :(. En natuurlijk als je ze wilt dragen, moet je het ook gewoon doen ;).


    xxx DB


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    jakkes uggs, een vriendin van mij heeft ze in panterprint, ja ik houd van panterprint maar dit was echt foeilelijk zoals de meeste uggs.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Nu de crocs nog, niet dat die in de mode zijn..


    blame the bully.

    -grinnikt-
    Jij maakt mijn dag goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind ze best leuk,maar ik zou het zelf nooit dragen.


    In my eyes you are dead.

    combats <3. da zijn pas goeie warme schoene. ^^ dus van mij maakt da ni uit dat ze uit de mode zijn, draag ze tog ni .

    Ik draag ze nog steeds hoor.

    FUCK MODE!


    rules don't stop me

    Ik draag ze nog steeds hoor.

    FUCK MODE!



    Gheghe geweldig, i couldn't agree more


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;

    OMG doe is normaal, als iemand dat graag ziet en graag draagt waarom kan die dat dan niet en de mode MOET je niet volgen vind ik alleen voor huppelkutjes (puh)
    En trouwens ik ga toch ook ni zagen over welke schoenen jij draagt die waarschijnlijk ook uit de mode zijn..


    Stop wishing, Start doing..

    Pfff....ik let niet echt op de mode...ik draag gewoon wat ik mooi vind...
    Like, ik denk niet echt dat Dr. Martens in de mode zijn, maar ik draag elke dag mijn roze...
    duzz of die ugg's nu in zijn of 'out'...i don't care!!!!


    Live for something or die for nothing

    Ik vind die ugs echt zo lelijk XD
    op school noemen ik en m'n vrienden ze ugly's


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    'k vind ze niet zo mooi. Maar als ik ze mooi zou vinden zou ik ze gewoon dragen wanneer ik dat wil, en niet of dat dat ni in de mode is of niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind uggs eigenlijk wel sjiek en mooi ^^ Maarja, het boeit me eigenlijk niet echt ofdat ze nu nog in zijn of niet. Iedereen draagt toch wat die wil? Dusja, hun keus..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Die dinge vond ik egt spuuugglelijk!!!!

    Ze waren wel warm en een virendin loopt er ook mee rond, ziet er niet uit ..!! :D


    --

    Ik vind die ugs echt zo lelijk XD
    op school noemen ik en m'n vrienden ze ugly's


    De naam "Ugg" komt ook van het woord "ugly".


    rules don't stop me

    Ik vind ze er wel warm uitzien x'D
    Heb zelf geen paar, en heb er nog nooit iemand mee zien rondlopen.
    Maar, ieder zijn eigen smaak.. (:


    Never run out of reasons to smile...