• Ik haat mijn vader even op dit moment. Waarom?
    Hij loopt altijd te zeuren dat ik eens een keer mee moet naar mijn opa en oma. Mijn opa is namelijk ernstig ziek. Maar mijn vader gaat dus altijd doordeweeks en dan zit ik met mijn huiswerk. Dus ik ga nooit mee.
    Nu zouden we vandaag weer naar mijn opa en oma gaan en ik heb vandaag eindelijk de tijd om mee te gaan. Maar mijn ouders (lees; vader) wilden al heel vroeg gaan. Joost mag weten waarom. Mijn zusje ging direct na het eten douchen en ik ging daarna douchen. Toen ik met mijn mascara bezig was kwam mijn vader de badkamer in met de vraag of ik al bijna klaar was. Ik zeg dus van niet want ik moest mijn haren ook nog stijlen. Zijn antwoord; "Dan gaan we wel zonder jou. Dat duurt me te lang."
    Hij kan dus niet het geduld opbrengen om even 15 minuten op zijn dochter te wachten omdat ze haar haar nog moet doen.
    En als hij dan thuis komt, zegt hij weer 'Jammer dat je niet mee was.'
    Volgens mij wíl hij me gewoon niet mee hebben.
    En nu voel ik me heel erg kut. Want ik ben het dus niet waard om even op te moeten wachten. Normaal kan hij ook wachten, dus waarom nu ineens niet?

(...)
    Jullie kennen mijn thuissituatie niet. Het loopt hier allemaal nogal kut, zeg maar. En ik begin sterk het idee te krijgen dat mn vader me gewoon niet moet.

Hmmm da's wel waar, je thuissituatie zal er ok wel wat mee te maken hebben...
    En dat hangt zowat van gezin tot gezin af, dus is nogal moeilijk om daar over te oordelen..

If you had never come out of the blue, I would've stay

je vader is k*t als hij geen kwartiertje kan wachten hoor.

A. ikmisje.

Hij kan natuurlijk wel wachten op jou. Maar ik vind het nogal ziek dat jij je haar verkiest bovenop je opa >< Het heeft er niets mee te maken dat je pap je wilt sparen omdat je opa ziek is, anders zou hij je ook niet meevragen.
    Ik zou zeggen, doe je best om toch maar eens langs te gaan en geniet van dat moment ookal is hij ziek. Later krijg je er waarschijnlijk spijt van als hij er niet meer is [/spreekt uit ervaring, maar dat boeit je natuurlijk geen reet.]
    Ik wil niet gemeen overkomen ofzo, maar leg gewoon een rekker in je haar en ga mee. Niemand die geeft over hoe je haar eruit ziet en al zeker niet je zieke opa. Je gaat tenslotte naar familie, niet naar een modeshow ofzo.

Ik ben jarenlang gepest om mijn haar. Ik durf de deur niet meer uit zonder dat het perfect zit.

@P00HBEERx3: haar vader is helemaal niet kut >< als je afgesproken hebt om daar op een bepaald uur te zijn is het meer dan normaal dat je op tijd wilt vertrekken. En wat is nou het belangrijkste? Je haar nog eventjes kunenn stylen of je zieke opa bezoeken? Het is dan misschien wel saai om oude mensen te bezoeken, maar vroeg of laat heb je hun niet meer.

Shakin' their ass like they just don't care.

@P00HBEERx3: haar vader is helemaal niet kut >< als je afgesproken hebt om daar op een bepaald uur te zijn is het meer dan normaal dat je op tijd wilt vertrekken. En wat is nou het belangrijkste? Je haar nog eventjes kunenn stylen of je zieke opa bezoeken? Het is dan misschien wel saai om oude mensen te bezoeken, maar vroeg of laat heb je hun niet meer.

Mijn ouders hebben niet op een bepaalde tijd afgesproken. Gsus, trek geen voorbarige conclusies.

Ik heb precies zo'n vader. En daar kan ik me echt dood aan ergeren. Hmm, ik denk dat dat gewoon een kenmerk aan vaders is. Ongeduldig. Meestal als ik snel ergens heen moet doe ik gewoon mijn haar vast in een slordig knotje/staartje ofzo. Als ik mijn mascara maar op heb..

I recycle my thoughts.

Ik heb precies zo'n vader. En daar kan ik me echt dood aan ergeren. Hmm, ik denk dat dat gewoon een kenmerk aan vaders is. Ongeduldig. Meestal als ik snel ergens heen moet doe ik gewoon mijn haar vast in een slordig knotje/staartje ofzo. Als ik mijn mascara maar op heb..

En voor mij is het dus als mn haar maar goed zit.

(...)
    Ik ben jarenlang gepest om mijn haar. Ik durf de deur niet meer uit zonder dat het perfect zit.

Dat is wel k*t dat mensen je daarvoor hebben gepest, maar niemand zal je eventjes naroepen op straat. Tenslotte moet je gewoon de auto inkruipen en dan een huis binnen gaan. Ik weet dat ik heel k*t overkom nu, maar ik vind het gewoon echt geen excuus dus kan best wel begrijpen dat je pap zonder jou is vertrokken.

(...)
    Mijn ouders hebben niet op een bepaalde tijd afgesproken. Gsus, trek geen voorbarige conclusies.

Ik trek helemaal geen voorbarige conclusies kind, ik vind jou echt ziek als jij je haar eventjes belangrijker vind.

(...)
    Gsus, jullie hebben mij duidelijk nog nooit zonder gestijlt haar gezien. Normaal kan hij daar ook op wachten, dus waarom nu ineens niet

Das vreemd..
    Praten?

No growth of the heart is ever a waste

(...)

Ik trek helemaal geen voorbarige conclusies kind, ik vind jou echt ziek als jij je haar eventjes belangrijker vind.

Dan ben ik bij deze een ziek kind. Ik zeg niet dat ik het belangrijker vind. Ik had best mn haar willen opknopen. Maar als ik dat doe wordt ik ook weer afgesnauwd door mijn vader.
    Daarbij heb jij geen flauw idee hoe vaak ze op de basisschool voor de gein mijn haren hebben uitgetrokken.

(...)

Ik denk dat het gaat om het feit dat haar vader het normaal wel kan opbrengen om te wachten en nu ineens niet. Dat haar is alleen maar de reden, het zou net zo goed kunnen zijn omdat de koekjes voor opa en oma nog niet klaar zijn etc..

No growth of the heart is ever a waste

Komaan Seg. Het is vakantie , Je hebt de hele dag om hem te bezoekn , En op die 5 min. zal het wel niet aankomen. >.<

A. ikmisje.

(...)
    Das vreemd..
    Praten?

Mijn vader doet niet aan praten. Dan praat ik wel met mn moeder en kan zij het doorgeven aan mijn vader.

(...)
    Ik denk dat het gaat om het feit dat haar vader het normaal wel kan opbrengen om te wachten en nu ineens niet. Dat haar is alleen maar de reden, het zou net zo goed kunnen zijn omdat de koekjes voor opa en oma nog niet klaar zijn etc..

Ja hallo, ze kan dat hier ook lekker eventjes zeggen zodat we haar kant zouden kiezen. Wie weet hoe loopt het daar echt. Steek je haar gewoon in een rekker en laat je pap zeiken. Ik geloof er dus echt niets van dat je pap zou zeiken over hoe je haar zit hoor >< Achja, ik geloof er echt niets van. Dan kan zij mij wel een ziek kind vinden, nog steeds vind ik haar hier het zieke kind en ik moet me echt heel hard inhouden om hier niet beginnen te schelden, want moesten we niet gestraft worden op schelden, had ik haar al lang naar de hel gestuurd.