• Ik haat mijn vader even op dit moment. Waarom?
    Hij loopt altijd te zeuren dat ik eens een keer mee moet naar mijn opa en oma. Mijn opa is namelijk ernstig ziek. Maar mijn vader gaat dus altijd doordeweeks en dan zit ik met mijn huiswerk. Dus ik ga nooit mee.
    Nu zouden we vandaag weer naar mijn opa en oma gaan en ik heb vandaag eindelijk de tijd om mee te gaan. Maar mijn ouders (lees; vader) wilden al heel vroeg gaan. Joost mag weten waarom. Mijn zusje ging direct na het eten douchen en ik ging daarna douchen. Toen ik met mijn mascara bezig was kwam mijn vader de badkamer in met de vraag of ik al bijna klaar was. Ik zeg dus van niet want ik moest mijn haren ook nog stijlen. Zijn antwoord; "Dan gaan we wel zonder jou. Dat duurt me te lang."
    Hij kan dus niet het geduld opbrengen om even 15 minuten op zijn dochter te wachten omdat ze haar haar nog moet doen.
    En als hij dan thuis komt, zegt hij weer 'Jammer dat je niet mee was.'
    Volgens mij wíl hij me gewoon niet mee hebben.
    En nu voel ik me heel erg kut. Want ik ben het dus niet waard om even op te moeten wachten. Normaal kan hij ook wachten, dus waarom nu ineens niet?

    Sorry hoor, als ik ergens vroeg heen ging dan maar geen mascara en haren stijlen. En je hebt(lijkt me) niet de heeeele avond door HW.

    Pff. da vink naaiien van je vader ><


    Crack a bottle

    Ik vind dat niet kunnen van je vader. Ik snap dat hij graag bij zíjn vader wilt zijn. Maar gun je dochter dan het ook even! Ik weet niet wat voor een indruk je hebt gegeven, misschien wel heel chagerijnig, dat hij dacht; o, ze heeft er toch geen zin in, laten we maar gaan. Alsnog vind ik dat geen reden om niet even 15 minuten te wachten op je éigen dochter!
    x


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Tuurlijk ben je wel waard om op te wachten, misschien wilt je vader gewoon niet dat je jouw opa zo ziet, als hij ernstig ziek is, of gaat hij gewoon niet graag naar zijn vader omdat die zo ziek is, en wilt er gewoon zo vlug mogelijk van af ofzo...

    Je bent het immers wel waard om op te wachten^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Sorry hoor, als ik ergens vroeg heen ging dan maar geen mascara en haren stijlen. En je hebt(lijkt me) niet de heeeele avond door HW.

    Ja, ik wel. Ik doe al een vervolgopleiding, you know. Ik moet flink aanpoten om dit jaat te redden.
    Daarbij is het Kerst en kunnen ze best even wachten. Er is toch niemand die iets anders te doen heeft.

    ik kan je wel begrijpen dat je kwaad bent op je vader,
    maar misschien moet je proberen hem ook te begrijpen, hij zal het niet fijn vinden dat jij nooit meegaat of meekan.
    Dat laat hij okp die manier misschien blijken.
    't Is maar een hersenkronkel hoor, maar misschien moet je je haar dan eens een keertje niet stijlen en meegaan met je vader. Als je 1X meegeweest bent kan hij niet meer zeggen dat je mee moèt gaan he :)
    suc6!!


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Sorry hoor, als ik ergens vroeg heen ging dan maar geen mascara en haren stijlen.
    Daar heb je ook een punt, dat je niet je haar hoeft te stijlen. Dat kan ook ná dat je bent geweest. Je zult er toch niet zó slecht uitzien?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    dat is bullshit, een kwartiertje wachten maar x.x


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Tuurlijk ben je wel waard om op te wachten, misschien wilt je vader gewoon niet dat je jouw opa zo ziet, als hij ernstig ziek is, of gaat hij gewoon niet graag naar zijn vader omdat die zo ziek is, en wilt er gewoon zo vlug mogelijk van af ofzo...

    Je bent het immers wel waard om op te wachten^^

    Opa is ernstig ziek, maar hij ziet er normaal uit en hij is thuis ^^ Gelukkig.

    (...)
    Ja, ik wel. Ik doe al een vervolgopleiding, you know. Ik moet flink aanpoten om dit jaat te redden.
    Daarbij is het Kerst en kunnen ze best even wachten. Er is toch niemand die iets anders te doen heeft.
    Oke, van je HW geloof ik. Maar alsnog, het is maar het ziekenhuis er is geen paparazzi die je fotografeert zonder make-up. Miss wilde je vader een goede parkeerplaats(klinkt lame, maar kan) en daarom vroeg weggaan

    (...) Daar heb je ook een punt, dat je niet je haar hoeft te stijlen. Dat kan ook ná dat je bent geweest. Je zult er toch niet zó slecht uitzien?

    Gsus, jullie hebben mij duidelijk nog nooit zonder gestijlt haar gezien. Normaal kan hij daar ook op wachten, dus waarom nu ineens niet?

    (...)Oke, van je HW geloof ik. Maar alsnog, het is maar het ziekenhuis er is geen paparazzi die je fotografeert zonder make-up. Miss wilde je vader een goede parkeerplaats(klinkt lame, maar kan) en daarom vroeg weggaan

    *Kuch* Mijn opa ligt niet meer in het ziekenhuis. Hij is vlak voor Kerst naar huis gegaan.

    (...)
    Opa is ernstig ziek, maar hij ziet er normaal uit en hij is thuis ^^ Gelukkig.

    Da's dan toch al goed om te horen^^
    Weet je, je vader zal vast wel ergens een reden hebben om al te vertrekken.. ik denk niet dat hij je zomaar zou 'achterlaten' en als hij dat dan al zou gedaan hebben, zou hij er vast spijt van hebben.^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Da's dan toch al goed om te horen^^
    Weet je, je vader zal vast wel ergens een reden hebben om al te vertrekken.. ik denk niet dat hij je zomaar zou 'achterlaten' en als hij dat dan al zou gedaan hebben, zou hij er vast spijt van hebben.^^

    Jullie kennen mijn thuissituatie niet. Het loopt hier allemaal nogal kut, zeg maar. En ik begin sterk het idee te krijgen dat mn vader me gewoon niet moet.

    Hij kan natuurlijk wel wachten op jou. Maar ik vind het nogal ziek dat jij je haar verkiest bovenop je opa >< Het heeft er niets mee te maken dat je pap je wilt sparen omdat je opa ziek is, anders zou hij je ook niet meevragen.
    Ik zou zeggen, doe je best om toch maar eens langs te gaan en geniet van dat moment ookal is hij ziek. Later krijg je er waarschijnlijk spijt van als hij er niet meer is [/spreekt uit ervaring, maar dat boeit je natuurlijk geen reet.]
    Ik wil niet gemeen overkomen ofzo, maar leg gewoon een rekker in je haar en ga mee. Niemand die geeft over hoe je haar eruit ziet en al zeker niet je zieke opa. Je gaat tenslotte naar familie, niet naar een modeshow ofzo.


    Shakin' their ass like they just don't care.