• The First Day We Met ! ~ One Direction









    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?











    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove


    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )





    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Horan

    Ik knik en ik ga aan een tafeltje zitten ''Goeie middag! Kan ek jou iets aanbied? Byvoorbeeld 'n bottel water?'' vraagt een Afrikaan. '' Ow ja . Hahah nee bedankt wij hoeven niks '' glimlach ik en ik pak mijn mobiel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    ikg limlach maar schud mijn hoofd. Ik was blij da tik weinig aanhad. en zet mijn bril op. Al snel zijn de lads er ook en ik omhels ze even waarna iwe in een busje stappen voor water


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik ga tegen over Niall zitten en ik begin te giechelen. Als we bij de winkel zijn pak ik direct 10 kannen met water en loop ik naar de kassa . ''Dit is dan 10 euro ..'' zegt de Kassa vrouw. Ik knik het is wel handig dat ze Nederlands praten. Ik geef haar 10 euro en ik loop naar buiten waar ik ze in het busje zet. ik wacht op de anderen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall

    Jim pakt tien van die kanflessen water en ik sla nog wat voedsel in. We zouden in soort van hutten slapen , best luxe vergelijken de omgeving want we vonden niet dat we konden maken om in een luxe hotel te zitten.. Met mijn handen vol reken ik af en grijns even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik giechel als Niall de auto in stapt. '' Hoe kun jij die mensen verstaan ? Je kan niet eens Nederlands'' grinnik ik . Ik ga naast hem zitten en ik leg mijn hand op zijn boven been. Ik beweeg hem iets hoger. Bijna raak ik zijn kruis aan maar dan haal ik hem weer weg en begin ik te blozen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik gniffel 'engels praten' ik schiet omhoog als hij mijn deel bijna aanraakt. 'owee we kunnen hier geen seks hebben' gniffel ik. Als iedeeen er is rijden we naar het dorpje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik pak mijn mobiel en ik stuur een berichtje naar Niall . Ik weet heus wel dat we in dit busje geen seks kunnen hebben schat. Maar t kan wel als we in ons hutje zijn. Hmm heerlijk. x Jwz ik begin te grijnzen en ik verstuur hem


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik lach en pak mijn mobiel. ' echt niet want van die gaas dingen hebben we als deur wss en ik weet nie hoe het eruit ziet maar geloof me ze zullen niet veel geluid tegen houdenXD' sms ik hem terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Er zijn vast wel veel bosjes en bomen xd haahah sms ik weer en ik stop mijn mobiel weg. De jongens kijken ons raar aan behalve Liam en Zayn . Ik denk dat die 2 het wel weten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Ik begin te lachen door Jim en schud mijn hoofd naar Harry. 'Dirty you' fluister ik in zijn oor en gniffel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Ik begin te blozen. '' I know '' fluister ik terug. Ik geef hem een kus en ik stap uit als we er zijn. Mijn ogen worden groot.. Dit is echt erg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    niall horan

    ik glimlach en stap uit. We staan voor een paar hutjes die er redelijk goed uitzagen waar bedden in zouden staan maar de rest van het dorp was een grimeszooi


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als ik een stap door wil lopen zie ik direct allemaal kinderen om mij heen . Ik glimlach en ik til er een op . '' Hallo kleintje'' glimlach ik. Hij giechelt '' Niall ik ga even met deze jongen mee'' zeg ik . Ik moest wachten op de camera mannen want die wouden dit filmen. Nadat ze eindelijk klaar waren met spullenpakken en hun camera aan gezet hadden moest ik beginnen te praten . '' Dit is Hiwanna. Ze is een meisje van 6 jaar. Door de oorlog is ze haar beide ouders kwijt geraakt. Ze moet nu alleen voor haar 3 jarige broertje zorgen. Alstublieft help deze kinderen door ze een onder dak te geven . Het kost maar 5 pond. Een smsje helpt 2 kinderen die hun jeugd bijna kwijt zijn geraakt. Maar als u smst naar giro 666 dan kunt u hun jeugd weer herstellen . Alstublieft doe het voor deze kinderen ''


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Lipbijtend kijk ik naar de kinderen die komen. Dit was zo moeilijk wetend dat wij James een goede jeugd kunnen gunnen en ze hier zo leven. Ik til onze koffers en leg ze in een hut waar ik op het bed ga liggen. In gedachte verzonken staar ik even voor me euit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    Als ik mijn dag erop heb zitten ga ik naar mijn hut waar Niall zielig op een matras zit. '' Wat is er lieverd ?'' vraag ik en ik ga naast hem zitten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik