• Oke mensen, ik word het gewoon zat om steets te lezen hoe geweldig Tom en Bill een leuk twincest zou zijn! Of Bill Homo zou zijn? Waar maken jullie je druk om? Het is een band voor muziek.. Jah dat jah.

    En die roddels over Bill. Kom op zeg, zoenend met de kerstman, moeten we daar om lachen? Ik bedoel, wat is er mis met homo zijn? En ook al was hij homo laat dat joch gewoon lekker met rust. Het is gewoon zo een tijdverspilling om er een heel onderwerp over te beginnen...

    En al die roddels die je in de bravo en de popcorn leest, doe er geen moeite voor het zijn gewoon een stel kanslozegevallen die een "goede" (kuch niet!) roddel willen neer zetten. En dan moet iederen gelijk denken; 'Oke ze zijn twincest of homo.. Oee.. Boeiend een vriend van mij is homo, dus laat gewoon die roddels zitten!' Ofzo, ik word dat zo zat!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ABN ;) )


    Some angels have no wings.

    Aan de ene kant heb je gelyk. Maar weetje, als het je niet bevalt.. Waarom lees je het dan? Klik het gewoon weg! Als het je niet bevalt.. Waarom open je het topic dan?! Klik er dan gewoon niet op!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    het is een band voor muziek. en misschien knappe jongens gaa er ook niet meer achter zoeken als ze zelf al 100000 keer hebben aangegeven het is niet waar.!!


    Some angels have no wings.

    Ik ben het wel met je eens maar het is zo grappig dat sommige fans maar niet willen toe geven dat hij op z'n minst niet een héél klein beetje verwijfd is of een héél klein beetje gay is. Ze blijven maar leven in de trance "BILL IS 100% HETERO EN HIJ TROUWT MET MIJ" Juist bij die kinderen is het grappig om heel uitgebreid over Bill's geaardheid te praten. Ik lig altijd in een deuk als die kinderen dan zeggen: "NEE NEE NEE HIJ HEEFT HELEMAAL NIETS WEG VAN HOMO WANNABE FAN LAAT HEM MET RUST!" Geweldig. Ge-wel-dig. En trouwens, Bill&homo=Cute <3


    Life is hard and then we die

    als die muziek je niet (meer) aanspreekt dan moet je toch iets doen. dan maar over ze zeuren (:

    bill is bi :'D


    -

    Ik ben het wel met je eens maar het is zo grappig dat sommige fans maar niet willen toe geven dat hij op z'n minst niet een héél klein beetje verwijfd is of een héél klein beetje gay is. Ze blijven maar leven in de trance "BILL IS 100% HETERO EN HIJ TROUWT MET MIJ" Juist bij die kinderen is het grappig om heel uitgebreid over Bill's geaardheid te praten. Ik lig altijd in een deuk als die kinderen dan zeggen: "NEE NEE NEE HIJ HEEFT HELEMAAL NIETS WEG VAN HOMO WANNABE FAN LAAT HEM MET RUST!" Geweldig. Ge-wel-dig. En trouwens, Bill&homo=Cute <3

    Like, het is al óverduidelyk dat Bill wel een beetje een gay gedrag heeft. En idd, echt láchwekkend dat mensen het niet willen toegeven en met 'm willen trouwen en denken dat ze dat ook echt willen. Like, Bill weet hun náám niet eens.Laat staan dat hy met ze gaat trouwen x')


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Aan de ene kant heb je gelyk. Maar weetje, als het je niet bevalt.. Waarom lees je het dan? Klik het gewoon weg! Als het je niet bevalt.. Waarom open je het topic dan?! Klik er dan gewoon niet op!



    oke je hebt een punt..!! alleen he punt is ik hoort het toch wel of ik het wel of niet lees.!! het maakt gewoon niet uit, ik kom het wel te weten ook al vind ik het gewoon een grote tijd verspilling... ik koop de popcorn een de bravo voor leuke nieuwtjes, over sterren ofzoo touren een die schit een ook meer bladen enzoo over wat ze gaan doen.. maar niet omdat te lezen!!


    Some angels have no wings.

    het is een band voor muziek. en misschien knappe jongens gaa er ook niet meer achter zoeken als ze zelf al 100000 keer hebben aangegeven het is niet waar.!!

    Als Bill zelf toegeeft dat hy gay is ofzo, dan zal het vast wel waar zyn. :Y) Maar achjoh, laat ze (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    waar maak jeje druk om. je zegt het zelf, het is een band voor de muziek. luister dan ook alleen de muziek :Y)


    -

    Ik ben het wel met je eens maar het is zo grappig dat sommige fans maar niet willen toe geven dat hij op z'n minst niet een héél klein beetje verwijfd is of een héél klein beetje gay is. Ze blijven maar leven in de trance "BILL IS 100% HETERO EN HIJ TROUWT MET MIJ" Juist bij die kinderen is het grappig om heel uitgebreid over Bill's geaardheid te praten. Ik lig altijd in een deuk als die kinderen dan zeggen: "NEE NEE NEE HIJ HEEFT HELEMAAL NIETS WEG VAN HOMO WANNABE FAN LAAT HEM MET RUST!" Geweldig. Ge-wel-dig. En trouwens, Bill&homo=Cute


    hij is geen jongens jongen heeft ie zelf toegeven. alleen ook al was die homo od bi of wat dan ook, er lopen er zoo veel rond. als hij nie uit de kas wil komen mij best ik loop er niet warmer of kouder van!!


    Some angels have no wings.

    (...)


    oke je hebt een punt..!! alleen he punt is ik hoort het toch wel of ik het wel of niet lees.!! het maakt gewoon niet uit, ik kom het wel te weten ook al vind ik het gewoon een grote tijd verspilling... ik koop de popcorn een de bravo voor leuke nieuwtjes, over sterren ofzoo touren een die schit een ook meer bladen enzoo over wat ze gaan doen.. maar niet omdat te lezen!!

    Negeer al die roddels gewoon. Trek je er niks van aan. Jý weet dat 't niet waar is, en dat is genoeg. Laat de rest gewoon denken wat ze willen denken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    het is een band voor muziek. en misschien knappe jongens gaa er ook niet meer achter zoeken als ze zelf al 100000 keer hebben aangegeven het is niet waar.!!
    Je bedoelt dat homo zijn? Nee, natuurlijk geeft hij het niet toe! Dat word namelijk een internationale zelfmoordactie + bye bye carriére. De muziekwereld is hard lieverd, maar het is wel de waarheid.


    Life is hard and then we die

    Maak je er niet druk om. Bill maakt zich ook niet druk om alle roddels om hem heen, dus waarom jy wel? (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    hij is geen jongens jongen heeft ie zelf toegeven. alleen ook al was die homo od bi of wat dan ook, er lopen er zoo veel rond. als hij nie uit de kas wil komen mij best ik loop er niet warmer of kouder van!!
    Inderdaad ^^ Maar ik zou het wel zwak van hem vinden XD


    Life is hard and then we die

    (...)Je bedoelt dat homo zijn? Nee, natuurlijk geeft hij het niet toe! Dat word namelijk een internationale zelfmoordactie + bye bye carriére. De muziekwereld is hard lieverd, maar het is wel de waarheid.

    Maar Bill is echt droog dude. Niemand mag weten dat 'ie écht gay is, maar dan loopt hy zich wel érg gay te gedragen. Like, ik ken gays die wel gáy zyn maar het niet zo duidelyk laten zien. Als Bill dat nou óók eens een keer zou doen (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Aan de ene kant heb je gelyk. Maar weetje, als het je niet bevalt.. Waarom lees je het dan? Klik het gewoon weg! Als het je niet bevalt.. Waarom open je het topic dan?! Klik er dan gewoon niet op!
    soms staan er in de topic zelf andere dingen dan dat de titel zegt
    en ik heef haar gelijk
    alsof wij ons moeten moeien in hun leven
    wij maken zelf personen van hen
    en wanneer er iets gebeurt wat niet ons wereldje van hun past is er een schandaal ontstaan
    okey ze veranderen uit hunzelf ook wel maar zou je niet
    ze staan onder druk van hun managers
    en ook van ons, wij willen soms teveel van hun,
    maar sommige beseffen dat niet


    Our thoughts you can't decode...