• Oke mensen, ik word het gewoon zat om steets te lezen hoe geweldig Tom en Bill een leuk twincest zou zijn! Of Bill Homo zou zijn? Waar maken jullie je druk om? Het is een band voor muziek.. Jah dat jah.

    En die roddels over Bill. Kom op zeg, zoenend met de kerstman, moeten we daar om lachen? Ik bedoel, wat is er mis met homo zijn? En ook al was hij homo laat dat joch gewoon lekker met rust. Het is gewoon zo een tijdverspilling om er een heel onderwerp over te beginnen...

    En al die roddels die je in de bravo en de popcorn leest, doe er geen moeite voor het zijn gewoon een stel kanslozegevallen die een "goede" (kuch niet!) roddel willen neer zetten. En dan moet iederen gelijk denken; 'Oke ze zijn twincest of homo.. Oee.. Boeiend een vriend van mij is homo, dus laat gewoon die roddels zitten!' Ofzo, ik word dat zo zat!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ABN ;) )


    Some angels have no wings.

    mensen moeten niet moeilijk doen over al dat gezeik als ie de kas nie uit wil komen bes.!!
    agh jah, weetje als hij zoo zich wil kleden best. heti s tenslotte niet jou kledingXD
    Weetje ik mag jou wel =P


    Life is hard and then we die

    (...)Ik doe face en haar. Dat is simpel. Ik scheer hem kaal en was z'n gezicht XD alhoewel, schrub z'n gezicht.

    En dan moet je z'n kale kop ook laten tattoëren, je moet er haar op laten tattoëren x'D Want dat hadden ik en Eva al afgesproken xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    En dan moet je z'n kale kop ook laten tattoëren, je moet er haar op laten tattoëren x'D Want dat hadden ik en Eva al afgesproken xD
    Oke is goed! Of gewoon een pruik dat is handiger :D


    Life is hard and then we die

    Weetje ik mag jou wel =P


    dankje wel.. <3


    ik zij gewoon mijn mening als ze een roddel willen maken doe gelijk goed, niet met de kerstmand, nee gelijk een goed verhaal .. dan ken ej het een roddel noemen!! anders niet


    Some angels have no wings.

    ik geef eerlijk toe dat ik tc las, omdat die verhalen meestal wel mooi geschreven waren, maar nu walg ik er ook van
    en bc en g'cest is gewoon om over je nek van te gaan

    TC kan gewoon niet. Da's gewoon onmogelyk. En daarom is BC ook onmogelyk. Maar geef toe, GC is bést mogelyk aangezien Gustav en Georg géén familie zyn. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)Oke is goed! Of gewoon een pruik dat is handiger :D

    JA! EN DAN BLOND OFZO! x'D
    Dan doe ik z'n kleding. Gewone broeken (: En een leuk &nd hip t-shirt erboven. Én Nike schoenen x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ik walg van twincets of bandcets maar ik negeer het gewoon,, zou jij ook moeten doen!!




    doe ik al...


    Some angels have no wings.

    (...)

    dankje wel.. <3


    ik zij gewoon mijn mening als ze een roddel willen maken doe gelijk goed, niet met de kerstmand, nee gelijk een goed verhaal .. dan ken ej het een roddel noemen!! anders niet
    daar heb je zo gelijk in
    en ik haat boekjes die roddels plaatsen in hun boekje terwijl die roddels al lang rechtgezet zijn
    erg gewoon -_-"


    Our thoughts you can't decode...

    dudette slecht idee om zo een topic te openen, de meeste hier beginnen dan te zeuren van dat je ze moet laten doen >< had ik ook bij mijn topic maar ach ja daar hadden ze lekker iets aan gedaan (A) and jep I'm proud of that crap! But I agree, stop met dat gezeur over Bill Kaulitz ***verdomme! Je mag 'God' niet gebruiken in scheldwoorden!Ö


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    JA! EN DAN BLOND OFZO! x'D
    Dan doe ik z'n kleding. Gewone broeken (: En een leuk &nd hip t-shirt erboven. Én Nike schoenen x'D
    Ja vet gezellig! We maken er een leuke dag van xD


    Life is hard and then we die

    (...)
    TC kan gewoon niet. Da's gewoon onmogelyk. En daarom is BC ook onmogelyk. Maar geef toe, GC is bést mogelyk aangezien Gustav en Georg géén familie zyn. (:

    weet ik
    maar nu walg ik ervan
    ik heeft eerlijk toe
    ik las ze omdat sommige mooi in elkaar zaten
    en daardoor is mijn schrijfstijl verbetert
    maar nu lees ik dat echt niet meer
    het idee is gewoon vies
    gewoon seks een een band in een pot gegooid klink gewoon walgelijk
    daarvan zouden ze pas splitten als het echt zo was -_-"


    Our thoughts you can't decode...

    (...)daar heb je zo gelijk in
    en ik haat boekjes die roddels plaatsen in hun boekje terwijl die roddels al lang rechtgezet zijn
    erg gewoon -_-"
    Ja die lopen een beeeeeétje achter XD


    Life is hard and then we die

    (...)Ja vet gezellig! We maken er een leuke dag van xD

    x'D Jiehaa!
    En we moeten ook nog ff langs Tom's kledingkast voor wat leuke petten voor onszelf + THE NEW BILL x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    oke ik vind band en twin caste zoo niet kunnen hoe mensne op het idee komen geen ide.. iniede3r geval, wat is er het nut van? om te leze hoe"geweldig" hun 4 met elkaar sex hebben nouw echt niet.. als ik wil kosten lees ik dat wel. maar echt niet!!



    hoe zou jij je voelen je bent twin je hebt een goede bant je komt een ee site een je leest hoe je het met een je band doen een je broetje of zusje? dam zou je toch ook gewoon genaaid voelen?


    Some angels have no wings.

    (...)
    weet ik
    maar nu walg ik ervan
    ik heeft eerlijk toe
    ik las ze omdat sommige mooi in elkaar zaten
    en daardoor is mijn schrijfstijl verbetert
    maar nu lees ik dat echt niet meer
    het idee is gewoon vies
    gewoon seks een een band in een pot gegooid klink gewoon walgelijk
    daarvan zouden ze pas splitten als het echt zo was -_-"

    Het is goor maargoed. Je kan het niet verbieden want het is enkel en alleen maar fantasie.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3