• Oke mensen, ik word het gewoon zat om steets te lezen hoe geweldig Tom en Bill een leuk twincest zou zijn! Of Bill Homo zou zijn? Waar maken jullie je druk om? Het is een band voor muziek.. Jah dat jah.

En die roddels over Bill. Kom op zeg, zoenend met de kerstman, moeten we daar om lachen? Ik bedoel, wat is er mis met homo zijn? En ook al was hij homo laat dat joch gewoon lekker met rust. Het is gewoon zo een tijdverspilling om er een heel onderwerp over te beginnen...

En al die roddels die je in de bravo en de popcorn leest, doe er geen moeite voor het zijn gewoon een stel kanslozegevallen die een "goede" (kuch niet!) roddel willen neer zetten. En dan moet iederen gelijk denken; 'Oke ze zijn twincest of homo.. Oee.. Boeiend een vriend van mij is homo, dus laat gewoon die roddels zitten!' Ofzo, ik word dat zo zat!

(bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ABN ;) )

Some angels have no wings.

(...)
    Dude :Y)
    Wie wil Bill nou weer ontmaagden? Dat zou een oma niet eens willen (:
    haha
    nouja veel 12 jarige zouden hiervoor in de rij staan

Our thoughts you can't decode...

(...)agh echt wel
    volgens mij is ie niet zo braaf zoals ie er in het begin uit zag
    geloof me die is al van bil[l] gegaan :P

Hy heeft er in't begin nooit braaf uit gezien. Hy is er braaf uitgaan zien in de loop der tyd. En nou zegt iedereen 'Bill is een romantische, lieve, schattige jongen'
    x'D

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

(...)haha
    nouja veel 12 jarige zouden hiervoor in de rij staan

But dan is Bill weer een pedo :Y)

hij heb zeker zijn stoutekant, alleen hij laat het niet zien of over sprekenXD

(...)
    Dude :Y)
    Wie wil Bill nou weer ontmaagden? Dat zou een oma niet eens willen (:
    OOOOH ik wel hoor voor 1000 euro XD FF een lekkere chick pakken en 1000 euro. Nou, geweldig toch xD?

Life is hard and then we die

(...)OOOOH ik wel hoor voor 1000 euro XD FF een lekkere chick pakken en 1000 euro. Nou, geweldig toch xD?

Dude, ik was appelsap aan het drinken en het kwam byna m'n neus uit x'D

Dude, ik was appelsap aan het drinken en het kwam byna m'n neus uit x'D

cola prikt..(spreek uit ervaringXD) dat doe ik heel vaak bij een vriend als die drink dat laat ik het uit zijn neus komenxXD echt meligXD

(...)

cola prikt..(spreek uit ervaringXD) dat doe ik heel vaak bij een vriend als die drink dat laat ik het uit zijn neus komenxXD echt meligXD
    I know. But een keer begon het te bubbelen by een friend van my toen het uit zyn neus kwam. En dat was eng x')

(...)

ik vond sprite nog erger daarin
    en dat deed echt pijn

I know. But een keer begon het te bubbelen by een friend van my toen het uit zyn neus kwam. En dat was eng x')

ik blerde bij die vriend toen die cola dronk JE GELOOFT HET NIET **** HIJ IS ONTMAAGD en toen kwam het uit zijn neus zetten..XD

(...)
    But dan is Bill weer een pedo :Y)
    owjah juist ja
    agh die jongen kan ook echt niks goed doen hea
    je zou voor minder homo worden :P
    okey dit was stom ><

Ik zeik over iedereen. Bill is homo Tom heeft een vriendin Georg is eigenlijk een vrouw en Gustav stapt uit de band. Zo. Hebben we dat ook weer opgelost.

BAM!

(...)

ik blerde bij die vriend toen die cola dronk JE GELOOFT HET NIET **** HIJ IS ONTMAAGD en toen kwam het uit zijn neus zetten..XD

Lol dude xD

Ik zeik over iedereen. Bill is homo Tom heeft een vriendin Georg is eigenlijk een vrouw en Gustav stapt uit de band. Zo. Hebben we dat ook weer opgelost.

WHAA x') GEORG IS EEN VROUW, DIE RODDEL IS ER NOG NIET! KOM IK GA EEN TOPIC OPENEN: 'Georg is a women (:'

-_-'

ik vind roddel wel ambetant want dan weet je nooit wnr ze eens echt de waarheid schrijven -_-"