• Maybe idee dat je je Signature ook op je profiel staat?


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat is het nut daar dan weer van? =='

    Ja doe maar, wordt Q lekker traag >< [/is slecht gehumeurd!] Euhm maybe slecht idee? *ziet het nut er niet van*

    ps; het noemt een forumsignature, niet een profilesignature!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    -_- Doe maar slotje op krijg hier toch alleen maar chagerijnige reacties op. >.<


    I live for the applause, you will die for it.

    -_- Doe maar slotje op krijg hier toch alleen maar chagerijnige reacties op. >.<


    Sorry, ben gewoon slecht gezind 'fzuw, I know, mag het hier niet uitwerken >< Sorry! (A)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind het niet zo'n slecht idee, maar ik zie inderdaat niet echt het nut ervan in...
    Maar opzich lijkt het wel leuk =D


    Groezrock was AWESOME! <3

    wel een leuk idee,maar wat is het nut er van?en Quizlet zal er idd trager van worden denk ik.Volgens mij is dit al eens voorgestelt trouwens!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik snap 't hele doel van de forumsignature al niet. Het is gewoon een klein tekstje. En op je profiel kan je alles al zetten en dan is zo'n signature op je pro. overbodig.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je kan het gewoon typen ook. Zoals;
    ___________________________________________________
    Love is pretty but it also can be a pain in the ass.

    Ik vind het een prima idee.

    En de site wordt hier dus echt niet trager van.


    Dit is mijn signature...

    -_- Doe maar slotje op krijg hier toch alleen maar chagerijnige reacties op. >.<

    ja is hier iets mee of zueh

    Je kan het tog oko gwn erop setten als je wil??
    Gwn typend?? ><


    Crack a bottle

    Gsus, dan maar geen signature. ==' Dat ding op je pro verneukt je profiel gewoon.

    Ik vind het een goed idee.xP
    'Cause mensen herkennen je aan je signature, tenminste, ik meestal wel.:'DD En als je je naam veranderd, en iemand ziet die signature op je profiel ofzo, weet diegene weer: Oja! Dat is Madena.:hearteyes:
    x.


    ok

    hmm.. ene kant slecht andere goed...


    Love is the movement <3

    Rutger, wil je het dan wel zo instellen dat je die signature op je profiel kunt uitschakelen, terwijl je hem nog steeds hebt op het forum?