• Oke mensen, ik word het gewoon zat om steets te lezen hoe geweldig Tom en Bill een leuk twincest zou zijn! Of Bill Homo zou zijn? Waar maken jullie je druk om? Het is een band voor muziek.. Jah dat jah.

    En die roddels over Bill. Kom op zeg, zoenend met de kerstman, moeten we daar om lachen? Ik bedoel, wat is er mis met homo zijn? En ook al was hij homo laat dat joch gewoon lekker met rust. Het is gewoon zo een tijdverspilling om er een heel onderwerp over te beginnen...

    En al die roddels die je in de bravo en de popcorn leest, doe er geen moeite voor het zijn gewoon een stel kanslozegevallen die een "goede" (kuch niet!) roddel willen neer zetten. En dan moet iederen gelijk denken; 'Oke ze zijn twincest of homo.. Oee.. Boeiend een vriend van mij is homo, dus laat gewoon die roddels zitten!' Ofzo, ik word dat zo zat!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ABN ;) )


    Some angels have no wings.

    Je bedoelt dat homo zijn? Nee, natuurlijk geeft hij het niet toe! Dat word namelijk een internationale zelfmoordactie + bye bye carriére. De muziekwereld is hard lieverd, maar het is wel de waarheid.


    het hoeft nie gelijk bye bye weg droomwereld te zijn.. je zelf lopen onderdrukken met een fakeface ik ben niet bi of wat dan ook. ik zou me kloten voelen!! en als hun zeggen het is niet waar. ik snap ook gewoon niet waarom mensen gelijk het erge denken!!


    Some angels have no wings.

    (...)soms staan er in de topic zelf andere dingen dan dat de titel zegt
    en ik heef haar gelijk
    alsof wij ons moeten moeien in hun leven
    wij maken zelf personen van hen
    en wanneer er iets gebeurt wat niet ons wereldje van hun past is er een schandaal ontstaan
    okey ze veranderen uit hunzelf ook wel maar zou je niet
    ze staan onder druk van hun managers
    en ook van ons, wij willen soms teveel van hun,
    maar sommige beseffen dat niet

    Stel, de titel is daadwerkelyk anders dan wat erin staat. En je leest dat het weer zo'n roddel is. Wáárom lees je dan door? Waarom reageer je dan? Wáárom trek je je er iets van aan? Wáárom?
    -Nietopjougedoelthoor(:-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Maar Bill is echt droog dude. Niemand mag weten dat 'ie écht gay is, maar dan loopt hy zich wel érg gay te gedragen. Like, ik ken gays die wel gáy zyn maar het niet zo duidelyk laten zien. Als Bill dat nou óók eens een keer zou doen (:
    Mja, omdat hij er niet voor uit mag komen doet hij het zo maar denk ik XD En inderdaad, ik heb redelijk wat homo-vrienden, maar dat zijn echt geen rel-nichten zoals Bill.


    Life is hard and then we die

    Stel, de titel is daadwerkelyk anders dan wat erin staat. En je leest dat het weer zo'n roddel is. Wáárom lees je dan door? Waarom reageer je dan? Wáárom trek je je er iets van aan? Wáárom?


    vaak pak ik al naa de word.!! dus tjah weetje het ken mij echt niet schelen wie of wat mensen zijn!! kom op zeg .. de wereld vergaat niet een hun ook niet.. een ik snap de popcorn een de bravo niet alleen maar zonde van de bomen een papier en ink!!


    Some angels have no wings.

    (...)Mja, omdat hij er niet voor uit mag komen doet hij het zo maar denk ik XD En inderdaad, ik heb redelijk wat homo-vrienden, maar dat zijn echt geen rel-nichten zoals Bill.

    x'D Idd. Volgens my heeft Bill scheit aan die managers van 'm. Maar aan de andere kant weer niet scheit aan z'n managers x') Want hy wil zich gay gedragen.. maar mag 't niet. En btw: toen hy nog 14 ofzo was zag hy er niet zo gay uit :Y) En zonder make-up ziet hy er ook een stuk minder gay uit. En zonder die strakke skinny's ook (: En zonder dat geflipte haar ook x'D Ik ga Bill een make over geven. De 'Geen-gay-meer' make-over (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    het hoeft nie gelijk bye bye weg droomwereld te zijn.. je zelf lopen onderdrukken met een fakeface ik ben niet bi of wat dan ook. ik zou me kloten voelen!! en als hun zeggen het is niet waar. ik snap ook gewoon niet waarom mensen gelijk het erge denken!!
    Ik zeg niet bye bye droomwereld maar bye bye carriére. Ze worden echt direct ontslagen, want, waarom denk je dat Bill de kast nog niet uit is gekomen? Hij mag het niet! Die hoge bazen van Universal willen echt geen homo's in hun pakket. En als hij het toegeeft verliest hij zoveel fans. En fans = geld. Dat krijg je als je, je richt op meisjes van +/- 13 jaar oud. Dan is het dus écht bye bye carriére.


    Life is hard and then we die

    ik walg van twincets of bandcets maar ik negeer het gewoon,, zou jij ook moeten doen!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)

    vaak pak ik al naa de word.!! dus tjah weetje het ken mij echt niet schelen wie of wat mensen zijn!! kom op zeg .. de wereld vergaat niet een hun ook niet.. een ik snap de popcorn een de bravo niet alleen maar zonde van de bomen een papier en ink!!

    Kyk, het enige wat je kan doen als je dit niet leuk vindt is iets anders doen, en dát gewoon negeren.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    x'D Idd. Volgens my heeft Bill scheit aan die managers van 'm. Maar aan de andere kant weer niet scheit aan z'n managers x') Want hy wil zich gay gedragen.. maar mag 't niet. En btw: toen hy nog 14 ofzo was zag hy er niet zo gay uit :Y) En zonder make-up ziet hy er ook een stuk minder gay uit. En zonder die strakke skinny's ook (: En zonder dat geflipte haar ook x'D Ik ga Bill een make over geven. De 'Geen-gay-meer' make-over (:
    Een gay's-over XD


    Life is hard and then we die

    (...)Een gay's-over XD

    Doen jy z'n face of haar of kleding?
    Dan doe ik de rest :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Stel, de titel is daadwerkelyk anders dan wat erin staat. En je leest dat het weer zo'n roddel is. Wáárom lees je dan door? Waarom reageer je dan? Wáárom trek je je er iets van aan? Wáárom?
    -Nietopjougedoelthoor(:-
    dat is wel waar
    ik lees zelden nog iets over hun op het forum tenzij ik me verveel net zoals nu
    maar ergens vind ik het wel jmmr
    stel dat Bill nu echt homo zou zijn, kan hij gewoon zich niet uiten omdat de wereld dat niet goed kan aanvaarden
    de muziekbusiness is echt hard en ik vind dat jammr
    je kan het vergelijken met Josh en Hayley
    het lijkt net of die twee iets te samen hebben gehad, maar je zal nooit vinden of het echt zo was..
    en bij tokio hotel zijn die kleuters vooral fan omdat Bill en Tom er zo goed uitzien, alsof ze weten waarover de teksten gaan
    als je aan hun zou vragen waarover Vergessene Kinder gaat zal de meerderheid het verkeert hebben.
    En als Bill dan echt zou zeggen dat hij homo zullen zij hun he eerst laten vallen en dat vind ik echt onmenselijk


    Our thoughts you can't decode...

    (...)
    Doen jy z'n face of haar of kleding?
    Dan doe ik de rest :Y)
    Ik doe face en haar. Dat is simpel. Ik scheer hem kaal en was z'n gezicht XD alhoewel, schrub z'n gezicht.


    Life is hard and then we die

    mensen moeten niet moeilijk doen over al dat gezeik als ie de kas nie uit wil komen bes.!!
    agh jah, weetje als hij zoo zich wil kleden best. heti s tenslotte niet jou kledingXD


    Some angels have no wings.

    ik geef eerlijk toe dat ik tc las, omdat die verhalen meestal wel mooi geschreven waren, maar nu walg ik er ook van
    en bc en g'cest is gewoon om over je nek van te gaan


    Our thoughts you can't decode...

    (...)dat is wel waar
    ik lees zelden nog iets over hun op het forum tenzij ik me verveel net zoals nu
    maar ergens vind ik het wel jmmr
    stel dat Bill nu echt homo zou zijn, kan hij gewoon zich niet uiten omdat de wereld dat niet goed kan aanvaarden
    de muziekbusiness is echt hard en ik vind dat jammr
    je kan het vergelijken met Josh en Hayley
    het lijkt net of die twee iets te samen hebben gehad, maar je zal nooit vinden of het echt zo was..
    en bij tokio hotel zijn die kleuters vooral fan omdat Bill en Tom er zo goed uitzien, alsof ze weten waarover de teksten gaan
    als je aan hun zou vragen waarover Vergessene Kinder gaat zal de meerderheid het verkeert hebben.
    En als Bill dan echt zou zeggen dat hij homo zullen zij hun he eerst laten vallen en dat vind ik echt onmenselijk

    Velen hier weten niet wat het woord 'fan' betekent. Je bent niet meteen 'fan' als je hun alleen maar leuk vindt om de looks. En als je dan denkt dat je met hun kan trouwen en kinderen krygen en weet ik veel wat. Dat is een fase. En ooit zullen ze allemaal uit de fase groeien en beseffen dat Bill, Tom, Gustav en Georg niet de enige zyn op de aarde en dat niet alles om hun draait, en dat al die roddels die ze hier neerzetten maar dom zyn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3