• Oke mensen, ik word het gewoon zat om steets te lezen hoe geweldig Tom en Bill een leuk twincest zou zijn! Of Bill Homo zou zijn? Waar maken jullie je druk om? Het is een band voor muziek.. Jah dat jah.

    En die roddels over Bill. Kom op zeg, zoenend met de kerstman, moeten we daar om lachen? Ik bedoel, wat is er mis met homo zijn? En ook al was hij homo laat dat joch gewoon lekker met rust. Het is gewoon zo een tijdverspilling om er een heel onderwerp over te beginnen...

    En al die roddels die je in de bravo en de popcorn leest, doe er geen moeite voor het zijn gewoon een stel kanslozegevallen die een "goede" (kuch niet!) roddel willen neer zetten. En dan moet iederen gelijk denken; 'Oke ze zijn twincest of homo.. Oee.. Boeiend een vriend van mij is homo, dus laat gewoon die roddels zitten!' Ofzo, ik word dat zo zat!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ABN ;) )


    Some angels have no wings.

    (...)
    Velen hier weten niet wat het woord 'fan' betekent. Je bent niet meteen 'fan' als je hun alleen maar leuk vindt om de looks. En als je dan denkt dat je met hun kan trouwen en kinderen krygen en weet ik veel wat. Dat is een fase. En ooit zullen ze allemaal uit de fase groeien en beseffen dat Bill, Tom, Gustav en Georg niet de enige zyn op de aarde en dat niet alles om hun draait, en dat al die roddels die ze hier neerzetten maar dom zyn.
    in het begin was ik ook helemaal zot van de personen zelf, maar de muziek was boven alles
    ik vond het gewoon zo leuk dat ik mezelf in zoveel liedjes terug vond
    en nu heb ik dat soms met een paar Flyleaf liedjes
    wat echt raar is wat die zingen vaak over god enzo
    en nu ben ik zo "fan af"
    tis te zeggen ik luistr af en toe nog eens naar hun muziek omdat ik daar nood aan heb, maar ik moet die persoontjes en die tralala er niet meer bij hebben


    Our thoughts you can't decode...

    oke ik vind band en twin caste zoo niet kunnen hoe mensne op het idee komen geen ide.. iniede3r geval, wat is er het nut van? om te leze hoe"geweldig" hun 4 met elkaar sex hebben nouw echt niet.. als ik wil kosten lees ik dat wel. maar echt niet!!



    hoe zou jij je voelen je bent twin je hebt een goede bant je komt een ee site een je leest hoe je het met een je band doen een je broetje of zusje? dam zou je toch ook gewoon genaaid voelen?
    HAHAHA JA BEHOORLIJK XD (sorry meid, maar dat genaaid had je niet moeten zeggen XD)


    Life is hard and then we die

    weetje mensen, zouden moeten schamen als je zoo een roddel neer zet..!


    Some angels have no wings.

    (...)in het begin was ik ook helemaal zot van de personen zelf, maar de muziek was boven alles
    ik vond het gewoon zo leuk dat ik mezelf in zoveel liedjes terug vond
    en nu heb ik dat soms met een paar Flyleaf liedjes
    wat echt raar is wat die zingen vaak over god enzo
    en nu ben ik zo "fan af"
    tis te zeggen ik luistr af en toe nog eens naar hun muziek omdat ik daar nood aan heb, maar ik moet die persoontjes en die tralala er niet meer bij hebben
    same her, maar ik deed in het begin alsof ik ze leuk vond omdat ik erbij wilde horen (ik was redelijk vriendloos) Ik vond de muziek leuker.


    Life is hard and then we die

    HAHAHA JA BEHOORLIJK XD (sorry meid, maar dat genaaid had je niet moeten zeggen XD)


    aha dankje voor de tipXD


    Some angels have no wings.

    (...)same her, maar ik deed in het begin alsof ik ze leuk vond omdat ik erbij wilde horen (ik was redelijk vriendloos) Ik vond de muziek leuker.

    Mwhuhaha(duivel) Me 2 dude.
    Ik was eerst zó dol op Tom. Maar dat zakte weg. Ik besefte dat ik hem nóóít voor me zelf zou kunnen hebben.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Mwhuhaha(duivel) Me 2 dude.
    Ik was eerst zó dol op Tom. Maar dat zakte weg. Ik besefte dat ik hem nóóít voor me zelf zou kunnen hebben.
    Jep ik ook ^^ ook Tom xD


    Life is hard and then we die

    (...)
    Het is goor maargoed. Je kan het niet verbieden want het is enkel en alleen maar fantasie.

    ja dat is waar
    maar nu verkies ik liever gewone verhalen
    zonder al die groepen in
    ik maak er nog maar één I'll give you symphaty (met Josh Farro) en ik schrijf zelf een Twilight serie.
    Voor de rest volkomen normale (of dat denk ik toch :P)


    Our thoughts you can't decode...

    ik vind hun muziek goed een mooi met gevoel, er in. en mooi geschreven. maar die mensen werken voor muziek en niet voor alle roddels!!


    Some angels have no wings.

    (...)Jep ik ook ^^ ook Tom xD
    hah ik vond Bill leuker
    hij ging wat minder in op dat seks gedoe
    maar dat joch loog wel vet over zijn maagdelijkheid


    Our thoughts you can't decode...

    maar dat joch loog wel vet over zijn maagdelijkheid


    logish maar ik zou ook niet aan 100000000 mijn pirve leven willen vertellenXD


    Some angels have no wings.

    (...)hah ik vond Bill leuker
    hij ging wat minder in op dat seks gedoe
    maar dat joch loog wel vet over zijn maagdelijkheid
    Wie Bill? No way, issie ontmaagd? HAHA omg wat een giller ='D


    Life is hard and then we die

    Wie Bill? No way, issie ontmaagd? HAHA omg wat een giller ='D



    omg die was droog de giller van het jaar..


    Some angels have no wings.

    (...)Wie Bill? No way, issie ontmaagd? HAHA omg wat een giller ='D
    agh echt wel
    volgens mij is ie niet zo braaf zoals ie er in het begin uit zag
    geloof me die is al van bil[l] gegaan :P


    Our thoughts you can't decode...

    (...)Wie Bill? No way, issie ontmaagd? HAHA omg wat een giller ='D

    Dude :Y)
    Wie wil Bill nou weer ontmaagden? Dat zou een oma niet eens willen (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3