Hoi!!
Dus... Ik heb vandaag mijn resultaten gezien en ben er wel tevreden om... Maar ik moest toen van Mevrouw Rouzée (leerkracht frans) naar haar komen om me onder 4 ogen te spreken...
En ik ging mee, en zij zei dus dat ik mij normaal moest kleden! ö Omdat ik een eigen stijl heb en het volgens haar niet mooi is! --
Dus moest ik weinig make-up dragen en mijn haar normaal laten van kleur... dat vond ik al erg, maar toen ze het volgende zei werd ik helemaal pist...
Ik moest me namelijk gedragen op de speelplaats.. --
Want ik heb dus met een meisje en heb daar nog maar 1 keer mee gezoend op de speelplaats...
En nu gaat zij dat vanavond op het oudercontact gaan vertellen aan mijn ouders, maar die zijn tegen bi..
Wat moet ik nu doen?? Ja, ik ben anders dan iedereen. Kan ik er wat aan doen??
En nu voel ik me gewoon slecht en heb zenuwen voor vanavond.
Ik voel mezelf depri en ik haat me gewoon. En normaal gezien doe ik dat niet.. Mijn ouders hebben recht om te weten dat ik bi ben.. Maar ik weet nu al dat ze me niet zullen accepteren..
En die juf dreigt ermee om me van school te laten sturen als ik zo verder doe... Ben ik dan echt zo erg?? Is het dan zo verkeerd om anders te zijn, want zo vat ik het toch op.
You'll never dream alone. <3