• Ik begrijp sommigen toch niet like als je zo die quizzen maakt met als titel; 'Ben je emo?' of 'Hoe emo ben jij?', als je die maakt dan staat er altijd bij de uitleg van emo; 'Jij bent emo dus je snijd jezelf.' En dan zeggen ze dat ze zelf emo zijn terwijl ze er niets van weten en lopen zwaaien met die vooroordelen. En als je dan dat fotoboek gaat kijken zitten er geen foto's van zijzelf in. Hoezo wemo? En dan worden ze boos als mensen er dan iets over zeggen. Kortom als je geen emo bent zeg het dan niet en hang de wemo niet uit.

    xD

    gelijk heb je .


    Some people make the world special just by being in it

    echt eh xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben het met jou eens. Maar mensen begrijpen nogsteeds niet dat emo een MUZIEKSTIJL is. En dat kan ik niet zo uitstaan --'


    bla bla bla

    Oke.. als er geen foto's van jezelf in je fotoboek instaan, ben je dan wemo?


    No growth of the heart is ever a waste

    Oke.. als er geen foto's van jezelf in je fotoboek instaan, ben je dan wemo?

    Dat zeg ik toch niet. Ik zeg dat als je zegt dat je emo bent en met van die vooroordelen loopt te waaien en al die shit dat je dan algauw wel eerder wemo bent dan emo.

    Maarre laat mensen gewoon doen zolang je er geen last van hebt (x

    InderdaadxD

    Je hebt gelijk. Ik vind het Soms grappig je kijkt bij foto's en dan staat erbij iets met emo dan kijk je bij een quiz en dan staat er zo iets wat jij omschreef..
    Tis gewoon te grappigxD


    Special Love <3

    iedereen mag tog zijn hoe hij wil :S je moet daar niet over zagen en als je er problemen mee hebt dan negeer je ze gewoon!! :@:@:@


    tokio hotel is kei goeie muziek en bill is knaapp!!!

    iedereen mag tog zijn hoe hij wil :S je moet daar niet over zagen en als je er problemen mee hebt dan negeer je ze gewoon!! :@:@:@

    Inderdaad mensen mogen zijn wat ze willen. Maar ik mag er ook mijn mening over zeggen of zoals jij het zegt; Ik mag erover zagen.

    iedereen mag tog zijn hoe hij wil :S je moet daar niet over zagen en als je er problemen mee hebt dan negeer je ze gewoon!! :@:@:@


    XD
    Meteen boos omdat iemand een mening heeft?
    LolxD


    Special Love <3

    Je hebt gelijk.
    De meeste van die quizzen zijn kinda kansloos :"D


    Mew <3

    (...)
    Dat zeg ik toch niet. Ik zeg dat als je zegt dat je emo bent en met van die vooroordelen loopt te waaien en al die shit dat je dan algauw wel eerder wemo bent dan emo.

    Kee, I see. Is wel waar, sommige vragen zijn te gek voor woorden. Heb een keer voor zo'n quis 2 keer gedaan, een keer waarin ik zei dat ik mezelf niet sneed en een andere keer dat ik mezelf wel sneed. Bij de laatste kwam er emo uit x']


    No growth of the heart is ever a waste

    mij NOEMEN ze emo terwijl ik dat dus absoluut niet ben ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    iedereen mag tog zijn hoe hij wil :S je moet daar niet over zagen en als je er problemen mee hebt dan negeer je ze gewoon!! :@:@:@


    whahaha lol ^^ srry ik denk dat de meeste mensen wel begrijpen waarom ik dit grappig vind ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT