• Ik mag van mijn vader niet met een vriendin naar de Efteling met het OV, omdat die dat onveilig vind en hij denkt dat ik verdwaal. Oké ik kan niet goed omgaan met treintijden en borden en alles, maar toch, anders kan die vriendin dat wel, en dat heb ik gezegd. Ik ben verdomme volwassen en nog weigert hij dat ik niet mag, ook zit m'n stiefmoeder echt tegen hem te zeuren dat ik niet mee mag, want straks word die vriendin van me opgepakt en achter de ramen gezet. What the FUCK. Hahaha wat een fantasie heeft ze toch. En m'n stiefzusje wou ook mee omdat ze helemaal weg is van de Efteling en al die gevallen, maar omdat ze haar te jong vinden mag ik ineens ook niet, echt het slaat nergens op. Maar ik heb een idee, ik ga gewoon zeggen dat ik bij die vriendin blijf logeren en naar de stad ga met haar, en uit ga. Maar we gaan dan die ochtend heel vroeg opstaan en naar de Efteling. Ik moet en zal nog een keer naar de Efteling. Anders ben ik in staat te gaan nephuilen, daar kan m'n vader geen (oke misschien ook wel) nee tegen zeggen. Morgen ga ik lekker nephuilen en kijken of het dan mag. En anders word het plan A, stiekem gaan. Ookal kom ik dan in de problemen.

    Oh ouders, wat zijn ze overbezorgd.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Zo zijn ouders nu eenmaal.(krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nephuilen? Dude you're freaking genius.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ken het, helaas. Maar veel succes/plezier met de Efteling, (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Vraag dan aan je moeder of je mag! D:
    Wat is dat toch kut, vooral omdat je stiefmoeder zich ermee bemoeit. Echt damn! D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Uneventful schreef:
    Nephuilen? Dude you're freaking genius.

    Zoiets leer je nou ook op de toneelschool.

    @Captain, van m'n moeder mag ik gaan, en dat heb ik tegen m'n vader gezegd, maar hij zei: IK BEN DE BAAS. JIJ GAAT NIET.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Misschien weet hij dat je daar die acteur gaat kidnappen en wil hij je uit de bak houden c;

    Die was erg

    Oh well, als je volwassen bent kan hij je niks doen, dus eigenlijk zou je gewoon kunnen gaan c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat vind ik vreemd, eigenlijk. Toen ik 17 was ging ik met twee vrienden naar een festival in midden-Duitsland en op mijn 18de heb ik een trip gemaakt naar Berlijn. Maar goed, elke situatie zal wel verschillend zijn..?
    Mijn moeder heeft volgens mij zoiets van: 't boeit mij vrij weinig, als je 't maar zelf betaalt -.- En m'n opa en oma zeggen: meid je bent volwassen, je moet zelf die verantwoording nemen.
    Ik zou het inderdaad op het nephuilen wagen :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Yoh, je moet gewoon stiekem gaan, als het nephuilen niet werkt. Ik ben al 2x stiekem naar Antwerpen geweest om te shoppen, zijn ze nog altijd niet achter gekomen. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Raveleijn schreef:
    (...)
    Zoiets leer je nou ook op de toneelschool.

    @Captain, van m'n moeder mag ik gaan, en dat heb ik tegen m'n vader gezegd, maar hij zei: IK BEN DE BAAS. JIJ GAAT NIET.

    Hoezo hij is de baas? Je moeder heeft wel al het werk gedaan hoor. Heeft hij je 9 maanden gedragen en is hij door helse pijn heengegaan om je op de wereld te krijgen? (joehoe)
    Wat een arrogante man.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ahw een jongen uit mijn oude klas kon ook nephuilen, dat was echt super cute :3
    En ik zou gewoon stiekem gaan x'D Je bent volwassen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Captain schreef:
    (...)
    Hoezo hij is de baas? Je moeder heeft wel al het werk gedaan hoor. Heeft hij je 9 maanden gedragen en is hij door helse pijn heengegaan om je op de wereld te krijgen? (joehoe)
    Wat een arrogante man.

    Klopt! een arrogante man is het zeker, altijd maar denken dat hij de baas is omdat hij toevallig baas is van een fabriek, haha dacht het dus even niet, ik ga 1. nephuilen, en als dat niet werkt dan ga ik 2. er stiekem naartoe.

    @Prongs, HAHA jij hebt goed opgelet! ik wil ook héél stiekem naar de efteling, om echt die gast nog te zien acteren -failt-

    en natuurlijk om in de leuke attracties te gaan hoor. -ughekuchkuch-

    @C18, lucky you! en ja daar ligt het aan. Ik wou dat ik zo'n moeder/opa/oma als jou had. Goh, laat ik m'n opa erbij halen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    This is Why my easy going mom - rocks!!!

    ik mag alles...behalve iets doen wat niet mag.*O*


    I like work. It fascinates me. I sit and look at it for hours.

    Aw, ik ken het. In zo'n dingen zijn ze nu wel nog vrijgevig, ik mag zo'n dingen wel. Maar 'savonds weggaan, oeh over their dead bodies. En jep, dan doe ik het ook maar stiekem (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    Owkee, dat is inderdaad niet leuk :8 Ga naar je moeder toe dan :Y) Ook zij heeft wat over je te zeggen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ALs ik wil nephuilen moet ik eerst veel uien schillen.


    Owl you need is love.