• Ik begrijp sommigen toch niet like als je zo die quizzen maakt met als titel; 'Ben je emo?' of 'Hoe emo ben jij?', als je die maakt dan staat er altijd bij de uitleg van emo; 'Jij bent emo dus je snijd jezelf.' En dan zeggen ze dat ze zelf emo zijn terwijl ze er niets van weten en lopen zwaaien met die vooroordelen. En als je dan dat fotoboek gaat kijken zitten er geen foto's van zijzelf in. Hoezo wemo? En dan worden ze boos als mensen er dan iets over zeggen. Kortom als je geen emo bent zeg het dan niet en hang de wemo niet uit.

    Emo, Wemo.. wat maakt het allemaal uit. Hoewel ik het nog altyd niet snap dat mensen niet willen begrypen dat het een muziekstyl is, maargoed. Laat ze. Als zy zichzelf 'emo' willen noemen dan doen ze dat maar. Zolang ze maar niet vervelend doen vind ik het best.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Iedereen [oke veel van deze kienders] zijn fake op deze site... maarja. Ik kan er wel om lachen... xD


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    ach, als ze zelf maar gelukkig met zichzelf zijn. wemo of emo, i don't care. (: ik hoop dat ze gelukkig zijn met het zichzelf emo noemen. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tja, de meeste mensen zijn niet eens emo, of ze wéten niet eens wat het is. Mensen hier op Q doen maar wat. Ik denk dat de echte emo's niet zeggen dat ze emo zijn, maar gewoon zichzelf.

    Tja, de meeste mensen zijn niet eens emo, of ze wéten niet eens wat het is. Mensen hier op Q doen maar wat. Ik denk dat de echte emo's niet zeggen dat ze emo zijn, maar gewoon zichzelf.

    De "zogenaamde echte emo's" bestaan niet want emo is een muziekstijl,de kledingstijl is er gewoon bijverzonnen... Maar als emo's mensen zijn die ik denk die je bedoelt dan heb je gelijk. xD


    Het leven is mooi,maak het niet lelijk.

    Ik ben het met jou eens. Maar mensen begrijpen nogsteeds niet dat emo een MUZIEKSTIJL is. En dat kan ik niet zo uitstaan --'


    Rwayda heeft gesproken.

    Amen.


    Loving' you is my job.

    Ik emo? Tuurlijk! Ik stond vanochtend op en ik dacht: Ik word emo! Ik ging Tokio Hotel luisteren en janken op de muziek. Ook schreef ik deprimerende gedicten. En om echt emo te wezen ging ik mezelf ook snijden! Want dat is echt emo! Snijden emo's zich? Tuurlijk alle emo's snijden zich dus ik ook! Op school gingen ze me uit schelden voor emo en toen was ik echtr emotioneel en toen ging ik echte emo muziek luisteren: ''SPRING NICHT!'' En toen ging ik ook nog iemand van hetzelfde geslacht zoenen want alle emo's zijn bi. [/Yaps zo denken sommige.] Toen was ik echt emo. [/sarcasme. en voor mij alle kenmerken van wemo. Je staat niet op en word emo door snijen en ToHo te luisteren.]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    wat is ook al weer emo? dat vergeet ik steeds xD


    als je me niet ziet zitten ga ik wel staan!

    ik ben keihard emo dude

    Mja dus niet, like, ik ben mezelf?


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Ik emo? Tuurlijk! Ik stond vanochtend op en ik dacht: Ik word emo! Ik ging Tokio Hotel luisteren en janken op de muziek. Ook schreef ik deprimerende gedicten. En om echt emo te wezen ging ik mezelf ook snijden! Want dat is echt emo! Snijden emo's zich? Tuurlijk alle emo's snijden zich dus ik ook! Op school gingen ze me uit schelden voor emo en toen was ik echtr emotioneel en toen ging ik echte emo muziek luisteren: ''SPRING NICHT!'' En toen ging ik ook nog iemand van hetzelfde geslacht zoenen want alle emo's zijn bi. [/Yaps zo denken sommige.] Toen was ik echt emo. [/sarcasme. en voor mij alle kenmerken van wemo. Je staat niet op en word emo door snijen en ToHo te luisteren.]


    Dude, ik luister naa ToHo und like, ik ben niet emo? :'D Ik ben de vrolijkheid zelve und ik val niet op het andere geslacht^-^but; dat is dan ook weer bullshit like, je hoeft je niet te gaan snijden und zo om emo te wezen :'D Dat lijkt me toch zo.


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Emo, Wemo.. wat maakt het allemaal uit. Hoewel ik het nog altyd niet snap dat mensen niet willen begrypen dat het een muziekstyl is, maargoed. Laat ze. Als zy zichzelf 'emo' willen noemen dan doen ze dat maar. Zolang ze maar niet vervelend doen vind ik het best.


    :'D het zijn meestal die gevalletjes dat vervelend doen.


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Die quizen komen uit het jaar kruik -_- Uit de tijd dat Q nog emo was.


    Your make-up is terrible

    Amen. (:

    (...)

    Dude, ik luister naa ToHo und like, ik ben niet emo? :'D Ik ben de vrolijkheid zelve und ik val niet op het andere geslacht^-^but; dat is dan ook weer bullshit like, je hoeft je niet te gaan snijden und zo om emo te wezen :'D Dat lijkt me toch zo.

    Dude het was allemaal sarcastisch ¬¬'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dude het was allemaal sarcastisch ¬¬'


    Like; dat weet ik! ikbenzoheelstiekemXSpeechlessX


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson