• Ik begrijp sommigen toch niet like als je zo die quizzen maakt met als titel; 'Ben je emo?' of 'Hoe emo ben jij?', als je die maakt dan staat er altijd bij de uitleg van emo; 'Jij bent emo dus je snijd jezelf.' En dan zeggen ze dat ze zelf emo zijn terwijl ze er niets van weten en lopen zwaaien met die vooroordelen. En als je dan dat fotoboek gaat kijken zitten er geen foto's van zijzelf in. Hoezo wemo? En dan worden ze boos als mensen er dan iets over zeggen. Kortom als je geen emo bent zeg het dan niet en hang de wemo niet uit.

    Haha !

    Echt hoor, en Indeed.. het is grappig als mensen ineens zo boos worden ! Ik denk dat ze zich dan aangesproken voelen ofso ! x'D


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    (...)

    whahaha lol ^^ srry ik denk dat de meeste mensen wel begrijpen waarom ik dit grappig vind ><


    Eigenlijk heeft ze wel gelijk hé
    Emo's mogen zichzelf zijn, maar wemo's niet..

    (...)

    Eigenlijk heeft ze wel gelijk hé
    Emo's mogen zichzelf zijn, maar wemo's niet..


    nee oke das waar ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    gelijk hoor!!
    maar als je zegmaar als een emo gedraagt, denkt, voelt...dan kun je jezelf ook wel een beetje zo noemen, maargoed wat weet ik ervan?! ik BEN GEEN EMO..:D & dat bevalt me goed want ik heb gwn men eigen stijl... ik vind ook niet dat je in een hokje moet laten proppen van: gothic, emo, punk, huppel.... ik bedoel iedereen moet gwn zichzelf zijn en dat durven... dan heb je van die mensen die zeggen: ik ben alto...ik trek me niets van anderen aan en ik ben mezelf,,.. NIET DUS! al die mensen die dat zeggen zien er allemaal precies hetzelfde uit... ze apen elkaar ook na en zij proppen zichzelf in DAT hokje!
    ik probeer er niet zo op te letten, wat iedereen draagt en ik probeer gwn te dragen wat ik zelf leuk vind... en eigenlijk zou iedereen dat moeten doen... in de prehistorie bestond er ook geen mode en was de kleding nog gwn tegen de kou... nu bedoel ik natuurlijk niet dat we er stom uit moeten gaan zien in berenvellen, maar je moet er gwn niet zo op letten wat anderen dragen...^^

    nja,, mss heeft het er helemaal geen f*ck mee temaken maar ik wou eht gwn eff zeggen...;]


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik ben geen emo : ).
    En je hebt zo hard gelijk. Like, ik erger mij de dood aan die mensen ><.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)

    Eigenlijk heeft ze wel gelijk hé
    Emo's mogen zichzelf zijn, maar wemo's niet..

    Is waar.

    IKBENVETEMO EN NU HOOR IK ERBIJ!


    Life is hard and then we die

    IKBENVETEMO EN NU HOOR IK ERBIJ!

    Whaha.

    IKBENVETEMO EN NU HOOR IK ERBIJ!
    ]

    Whaha, you're right x]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ja, ik maakte een keer een quiz en ik was EMO. Geweldig. Geen slapeloze nachten meer voor mij. (dance)
    Maar ik snap je punt: ik had ook een keer gereageerd van: Oké, ik ben een emo en dat weet je zeker ofzo?O.o
    x.


    ok

    Ja, ik maakte een keer een quiz en ik was EMO. Geweldig. Geen slapeloze nachten meer voor mij. (dance)
    Maar ik snap je punt: ik had ook een keer gereageerd van: Oké, ik ben een emo en dat weet je zeker ofzo?O.o
    x.

    Bij mij komt er in 9 van de 10 gevallen Gothic uit :']
    Ik was een keertje Nerd, das eens wat vernieuwing ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Mij zitten ze ookal af te kakken van zogezegde emo !

    Ik vin da zo belachelijk eh en ik zit in Theatherschool en voor Frans moesten we een toneel maken en omda ik TH-fan was moest ik de depressieve emo spelen __-_____


    Ik was achteraf zo kwaad


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Ik ben nog steeds van mening dat het een muziekstijl is.

    (...)

    whahaha lol ^^ srry ik denk dat de meeste mensen wel begrijpen waarom ik dit grappig vind ><


    x'D Al die emoties daarbij! En ze voelt zich aangevallen. ^^ Ja hoor, ik snap waarom je dit grappig vind. x'D


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Je hebt wel gelijk,

    lang niet iedere emo sijdt zich.


    Vampire Heart.