• eloow..

    omg kheb ehct n lastig probleem nzo..

    ik ben dit ajar nog vn school verandert omdat ik elke dag werdt afgemot door 5 persone nzo die ouder,groter nzo dan mij ware..

    dus ik zit nimeer in die school..

    zit ik op msn,,begint er zo een vn me vorige school al meteen te schelde nzo..
    n na n tijd zegge ze; ja als ik u morge zie ga ik u afmote zoals die ander heeft gedaan..

    en omg (huil)
    dit klinkt über belachelijk..mr nu durf ik nimeer voorbij die school(huil)

    x.x


    Imperfection Is Beautiful

    gewoon doen, dan laat je zien dat je niet bang bent en dat schrikt hun af. En weetje, hou je mobieltje zowieso bij de hand. Ga met vrienden langs die school, maar laat niet merken dat je bang bent.

    gewoon doen, dan laat je zien dat je niet bang bent en dat schrikt hun af. En weetje, hou je mobieltje zowieso bij de hand. Ga met vrienden langs die school, maar laat niet merken dat je bang bent.
    ik moet alty voorbij die school zonder me vriende,,myn nieuw school is n km verder..en ja nou niemand gaat nr die school vn me vriende nzo..


    Imperfection Is Beautiful

    gewoon doen, dan laat je zien dat je niet bang bent en dat schrikt hun af. En weetje, hou je mobieltje zowieso bij de hand. Ga met vrienden langs die school, maar laat niet merken dat je bang bent.

    wat zij zegt, en ik zou m trouwens ook uit me msnlijst verwijderen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Dat is erg vervelend. Sla die gesprekken op en ga naar iemand toe die er wat aan kan doenm bijv. de schoolleiding.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou voorral die gast blokkere op men msn en zorge dat ik nooit alleen voorbij die school ga.


    Real music is hidden behind the notes

    Dat is erg vervelend. Sla die gesprekken op en ga naar iemand toe die er wat aan kan doenm bijv. de schoolleiding.


    dat lijkt me ook een goed idee. Trouwens, kun je niet proberen om een andere weg te nemen? zodat je niet meer bij de school moet passeren.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    wat naar
    mr je moet er gewoon langs gaan adrs denken ze dat je bang bent heb het zelf ok meegemaakt mr je moe laten zien dah je zelfverzekerd ben en niet bang bent!


    love is dead and dead is love