• Ik begrijp sommigen toch niet like als je zo die quizzen maakt met als titel; 'Ben je emo?' of 'Hoe emo ben jij?', als je die maakt dan staat er altijd bij de uitleg van emo; 'Jij bent emo dus je snijd jezelf.' En dan zeggen ze dat ze zelf emo zijn terwijl ze er niets van weten en lopen zwaaien met die vooroordelen. En als je dan dat fotoboek gaat kijken zitten er geen foto's van zijzelf in. Hoezo wemo? En dan worden ze boos als mensen er dan iets over zeggen. Kortom als je geen emo bent zeg het dan niet en hang de wemo niet uit.

    IKBENVETEMO EN NU HOOR IK ERBIJ!


    echt he xD

    maar onthoud dit; ik ben de opper[w]emo samen met bluebell die de prinses is xD


    We can only learn to love by loving.

    Amen ;D

    idd.


    Protège moi de mes désirs.

    Zo ken ik wel iemand hier op quizlet.. :/


    a figment of your imagination

    Je hebt echt gelijk,
    iedereen heeft eigenlijk al gelijk hun mening klaar liggen. Ze hoeven er niet eens over na te denken. Je kan dingen opnoemen, van dat het allemaal niet waar is, maar daar luisteren ze niet eens naar,


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Améén :'D

    Pfoet, helemaal waar. Dat gezeur altijd over emo zijn. Wat maakt het nu uit hoe of wat je bent? Je bent zoals je bent, klaar.

    Dat vind ik niet kunnen, echt niet. Het is maar een fabeltje dat je jezelf snijdt als je 'emo' bent, vind ik.


    -

    je hebt helemaal gelijk. :3

    Ik had een keer mn haar voor mn ogen hangen en het was al raak ik werd emo genoemd. Dat sloeg dus zo erg nergens op x.-


    Candycorekid.

    (...)
    Inderdaad mensen mogen zijn wat ze willen. Maar ik mag er ook mijn mening over zeggen of zoals jij het zegt; Ik mag erover zagen.


    Indeed, iedreen mag un mening hebben ! En als je emo bent, dan ga je der echt niet over schrijven en zeggen dat je het bent -_-"dan ben je gewoon aandacht trekker ! mensen die zeggen van; ja ik ben emo,, die willen bij de 5% horen die anders is dan anderen


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    iedereen mag tog zijn hoe hij wil :S je moet daar niet over zagen en als je er problemen mee hebt dan negeer je ze gewoon!! :@:@:@
    zo boos? voel je je aangesproken misschien? =)


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    (...)zo boos? voel je je aangesproken misschien? =)


    Haha, echt hoor ! Vast wel, anders zou ze niet zo reageren


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    AMEN! :]
    helemaal mee-eens meisje.<3


    -xxx


    Love is in the air'<3

    Helemaal mee eens. Alleen al dat emogedoe. Kom op, die rage is allang voorbij. = ='


    Elegance is refusal.