• Haha, nou hallo luitjes, ik vind dat jullie dit dus gewoon even moeten weten, ofzo.
    Ik kwam dus van school, en ik keek in de brievenbus. Aangezien onze brievenbus nogal hoog ligt, moet ik meestal eerst met mijn handen voelen wat erin zit. Dus ik voelde met mijn handen en ik voelde iets diks? En toen pakte ik het eruit, was het een groot pakket waarvan ik niet wist wat het was. Het stond ook nog eens geschreven op mijn moeders naam, dus ja. Niks bijzonders. Halverwege de trap viel mijn oog op het groot stuk karton. Bol.com stond er. Dus ik werd helemaal hyper, omdat ik wist dat het de dvd van TH was. Hihi. Goed, dus ik ging naar boven, ik wilde op msn om het aan mijn vriendin te zeggen.xP Dus ik keek in mijn inbox, en zag dat ik een brief had gekregen van de redactie van Lover of Loser. Ik had me namelijk aangemeld om audities te doen, en raad eens, ik ben door! Waah, ik ben zo blij.x] Dus ja, ik moet nu zaterdag 13 december om 10 over 2 in Amstelveen zijn, ofzo.x] En door al die drukte ben ik die hele dvd vergeten, het boeit me eigenlijk niet meer^^ Ik kijk het morgen wel ofzo.:'D
    En ja, dat moesten jullie weten, zoals hier boven vermeld staat.;3 Nog iemand andere leuke dagen beleefd, ofzo?xP
    x.


    ok

    (...)
    Whaha xD das wel kei intressant he ^^xD
    Skitty<3

    Hihi, ja.;d
    Maargoed, we gaan off-topic en ik wil niet dat dit ding gesloten word.xP
    x.


    ok

    koel :3
    evelien die heeft ook auditie gedaan en is door :'D

    Jij moet in de film komen!
    en dan moet je ook reclame voor Quizlet ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    koel :3
    evelien die heeft ook auditie gedaan en is door :'D

    Aaaaaaaaawh, dan hebben we nu drie mensen op quizlet.:'D
    Hoe heet haar accountnaam, of zit ze niet op quizlet. O.o
    x.


    ok

    Jij moet in de film komen!
    en dan moet je ook reclame voor Quizlet ^^

    Haha, dan kom ik zo: 'Ik wil graag al mijn vrienden op quizlet bedanken. *hinthint*'
    x.


    ok

    (...)
    Haha, dan kom ik zo: 'Ik wil graag al mijn vrienden op quizlet bedanken. *hinthint*'
    x.

    woehoe dat word zo cuwl als ik iemand ken die in een film speeld ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Aaaaaaaaawh, dan hebben we nu drie mensen op quizlet.:'D
    Hoe heet haar accountnaam, of zit ze niet op quizlet. O.o
    x.

    ze ZAT op quizlet totdat ze gebant werd enzo..
    youletmeROCK. :]

    YEAHH
    ESMAYE & MADENA ZIJN DOOR NAAR DE FILMxD

    cool!!![van die filmm...xD],,,, denk wel dat je door bent na die ronde!!xD je gaat gewoon winnen!!:PxD

    een suc6 zaterdag he!!xD

    xx myy

    cool!!![van die filmm...xD],,,, denk wel dat je door bent na die ronde!!xD je gaat gewoon winnen!!:PxD

    een suc6 zaterdag he!!xD

    xx myy

    Haha, heeel erg bedankt!(K)
    x.


    ok

    YEAHH
    ESMAYE & MADENA ZIJN DOOR NAAR DE FILMxD

    Naar de film? Haha, nee, nog lang niet.XD Naar de audities, en ik denk niet dat ik verder kom ofzo --'
    x


    ok

    MADENA.
    IK GA JOU DAAR ZIEN.


    -

    (...)
    Naar de film? Haha, nee, nog lang niet.XD Naar de audities, en ik denk niet dat ik verder kom ofzo --'
    x



    feeeeeeeer sure.
    we gaan écht wel door.


    -

    youletmeROCK ooooook : )


    -