• Haha, nou hallo luitjes, ik vind dat jullie dit dus gewoon even moeten weten, ofzo.
    Ik kwam dus van school, en ik keek in de brievenbus. Aangezien onze brievenbus nogal hoog ligt, moet ik meestal eerst met mijn handen voelen wat erin zit. Dus ik voelde met mijn handen en ik voelde iets diks? En toen pakte ik het eruit, was het een groot pakket waarvan ik niet wist wat het was. Het stond ook nog eens geschreven op mijn moeders naam, dus ja. Niks bijzonders. Halverwege de trap viel mijn oog op het groot stuk karton. Bol.com stond er. Dus ik werd helemaal hyper, omdat ik wist dat het de dvd van TH was. Hihi. Goed, dus ik ging naar boven, ik wilde op msn om het aan mijn vriendin te zeggen.xP Dus ik keek in mijn inbox, en zag dat ik een brief had gekregen van de redactie van Lover of Loser. Ik had me namelijk aangemeld om audities te doen, en raad eens, ik ben door! Waah, ik ben zo blij.x] Dus ja, ik moet nu zaterdag 13 december om 10 over 2 in Amstelveen zijn, ofzo.x] En door al die drukte ben ik die hele dvd vergeten, het boeit me eigenlijk niet meer^^ Ik kijk het morgen wel ofzo.:'D
    En ja, dat moesten jullie weten, zoals hier boven vermeld staat.;3 Nog iemand andere leuke dagen beleefd, ofzo?xP
    x.


    ok

    JIJ GAAT WINNEN, EN IN DIE FILM KOMEN ;D
    Euhh.. ik heb PWW, dus weer profwerken gehad. maar ik was wel lekker vroeg uit ^^

    Leuk voor Je xD
    Ik ben ziek dus geen leuek dag voor mij ..
    VEel Kijk Plezier met je DVD ;)


    Your Butt is Mine!

    JIJ GAAT WINNEN, EN IN DIE FILM KOMEN ;D
    Euhh.. ik heb PWW, dus weer profwerken gehad. maar ik was wel lekker vroeg uit ^^

    Aaah, oeh, laten we dat maar hopen.xP Esmaye (cantaffordme) doet ook mee, en is ook door.<3 Wieeh, ik ga haar dus meeten.:'d


    ok

    Leuk voor Je xD
    Ik ben ziek dus geen leuek dag voor mij ..
    VEel Kijk Plezier met je DVD ;)

    Aaah, beterschap.(flower)
    Und, danke!
    x.


    ok

    WAAAAAH Coooooll *jaloers*


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    heb jij hem via bol.com gekocht hoe lang duurde het voordat je hem kreeg en is der dan ook een l-shirt bij :)

    Mijn horoscoop voorspelde ook dat dit mijn geluksdag is, maar eigenlijk, zoveel geluk had ik niet hoor ><
    Ik krijg Godsdienst maar niet geleerd, en ik moet Informatica ook nog doen (nerd)

    heb jij hem via bol.com gekocht hoe lang duurde het voordat je hem kreeg en is der dan ook een l-shirt bij :)

    Nein, ik heb de tweede versie gekocht + ik had hem zaterdag besteld.:'D
    x.


    ok

    hehe koel :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Maargeuwd, ik kan dus denk ik echt niet acteren, iemand tips ofzo?:d
    x.


    ok

    Maargeuwd, ik kan dus denk ik echt niet acteren, iemand tips ofzo?:d
    x.

    Kei hard opgaan in je Roll ^^
    doe ik altyd als ik moet actren^^


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Kei hard opgaan in je Roll ^^
    doe ik altyd als ik moet actren^^

    Omg, daar ben ik te zenuwachtig voor dan.:'D
    x.


    ok

    (...)
    Omg, daar ben ik te zenuwachtig voor dan.:'D
    x.

    Ademn Diep in en uit! xD en dan lukt da xD^^
    je moet voor niets zenuachtig zijn ^^
    JIJ KAN HET!


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Ademn Diep in en uit! xD en dan lukt da xD^^
    je moet voor niets zenuachtig zijn ^^
    JIJ KAN HET!

    Waah, hihi, ik kan me eigen brood niet eens smeren.d;
    Maarja, Esmaye (Cantaffordme) is er ook, waah! En ik ga haar meeten, en ja, ik weet niet waarom jij dit moet weten, ofzoxP
    x.


    ok

    (...)
    Waah, hihi, ik kan me eigen brood niet eens smeren.d;
    Maarja, Esmaye (Cantaffordme) is er ook, waah! En ik ga haar meeten, en ja, ik weet niet waarom jij dit moet weten, ofzoxP
    x.

    Whaha xD das wel kei intressant he ^^xD
    Skitty<3


    Your Butt is Mine!