• In het eerste leerjaar had ik een beste vriendin die het daaropvolgende jaar naar haar land van herkomst ging verhuizen. Tijdens de zomervakantie was ik best wel verdrietig.
    Zeven jaar verder (1 september, dit jaar) ben ik op een nieuwe school en kan niet goed omgaan met een meisje in mijn klas. Een paar ruzies later maken we het goed en raken we bevriend. Vandaag had ze een map uit haar tas gehaald met haar naam erop en die ik zelf ook had (we mogen oude mappen gebruiken) en was verbaasd. Ze vroeg me naar welke basisschool ik ging en ik vertelde dat. Ze zei dat ze daar ook gegaan was en dat vond ik vreemd want ik had haar nooit in mijn klas gehad. Ze vertelde me dat ze daar gegaan was vanaf de kleuterschool tot het eerste leerjaar en toen naar haar thuisland verhuist was. Alle puzzelstukjes vielen in elkaar en ik was echt verbaasd, haha. Ik zei dat ik me nog herinner dat ik vroeger vriendinnen was met haar enzovoort. Ik had haar dus echt niet herkend, pas na 3 à 4 maanden nadat ik haar map had gezien. xD En had ik haar alle nieuwtjes verteld en wat er allemaal gebeurd is enzo. En nu zijn we wéér beste vriendinnen terwijl we een paar maanden geleden aan het ruziën waren. Ik kan het nu nog steeds niet bevatten. Maar ik ben echt blij dat ik naar die school ben gegaan, anders had ik haar waarschijnlijk nooit meer ontmoet. (nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    haha ^^


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    WTF D;

    Wow, dat is geluk hebben! (:

    Lol.
    Dat moet je maar tegenkomen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Één van mijn vriendinnen, die half Spaanse is, verhuisde ook een paar jaar geleden naar haar land van herkomst.
    En ze is sinds een paar weken weer hier komen wonen, in dezelfde wijk.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Specter schreef:
    haha ^^


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook een vroegere vriendin gevonden op de meest toevallige manier dat het bijna eng was. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Woh, das leuk (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Intelligence schreef:
    Ik heb ook een vroegere vriendin gevonden op de meest toevallige manier dat het bijna eng was. :'D


    Ja zo was dat ook bij mij. Ik was echt in shock. Ik bedoel, zo veel jaar al voorbij sinds ik haar laatst gezien heb man. (nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Taize schreef:
    Woh, das leuk (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Taize schreef:
    Woh, das leuk (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat is wel echt heel grappig :P


    Life is hard and then we die

    hoe tof! Ik heb ook 2 keer gehad dat een goede vriendin naar (toevallig allebei naar Engeland) het buitenland zijn verhuist, alleen heb ik die nooit meer gezien.. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is wel echt heel grappig :P


    Ja eigenlijk wel. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Haha grappig xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you