• Anoniem1 en Anoniem2 hier aan het woord.

    You people are suckers.
    Een tijdje geleden was hier een kind* en dit is wat ze zei:
    "ja , als er niemand mijn quizjes maakt vraag ik mij af waarom ik hier nog opzit, ik kan even goed mijn account wegdoen!" en dan is ze 15, like n_n hoe kinderachtig kan je doen?!
    En alleen de quizlets van 'populaire' mensen worden gemaakt , en iedereen vind ze goed omdat ze erbij willen horen fzo terwijl die quizzen meestal keislecht zijn ><
    Populaire kids sucken nog harder n_n

    Und, elk kind wilt hier scene zijn of emo, terwijl hun kop te hard suckt om het eigenlijk te zijn n_n

    Dat was het..tot nu toe.

    Best wel de harde waarheid XD Maar ik ben dus écht niet zo. Ik bedoel, waarom moeite doen om je haar omhoog te steken, zodat je uren van te voren op moet staan. Like, iedereen heeft dat? Dat is zo niet in meer XD En waarom je haar zwart verven? Naturel is véél coeler en vet retro weetjewel. En trouwens die populaire quizjes hier zijn zo.. nép. Ik bedoel maar net, het zijn allereerst allemaal TH quizjes ¬¬ en dan gaan ze allemaal over hoe gelukkig jij en Bill en jullie kindje wel niet worden. En als iemands quiz dan niet gelezen word is het van: Ja ik stop met quizlet want jullie lezen m'n quizjes niet. HALLOOO? MISSCHIEN IS DAAR WEL EEN GOEIE REDEN VOOR XD Het intelectuele niveau vn quizlet ligt nou eenmaal bij 12 jaar ongeveer.


    Life is hard and then we die

    Ah Jah, so wath.
    Mijn serie's worden nu door 10-15 of soms meer personen gemaakt. En ik ben daar al vreet conent mee.

    Er zijn er en die hun quizzen worden like 200 keer gemaakt. En dan zeggen ze nog dat het weinig wordt gemaakt.


    everything you imagined, and more...

    Als diegene wil stoppen met Q omdat haar quizzen te weinig worden gemaakt dan is dat haar keus, niks om oproer over op te heffen. Dat is idem dito met scene/emo zijn. Als mensen dat willen zijn dan doen ze dat toch lekker? Uiteindelijk komt iedereen wel op een leeftijd waarbij je je realiseert wat nu echt bij je past.
    Al met al niks om je druk over te maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vin jullie gwoon almaal gelijk hebben;) ik zou wel mijn gwone account gebruiken om zulk commentaar te geven ik bedoel maar..wie doet je wat? en ik heb het vaak genoeg gedaanxD heb ruzie met bhoorlijk wat quizletters hier maar dat is omdat ik TH bagger vind denk ik...xD


    Music is my drug, I need it all the time!

    [...]heb ruzie met bhoorlijk wat quizletters hier maar dat is omdat ik TH bagger vind denk ik...xD

    Oke, dat vind ik opzich vreemd. Ik vind TH ook niks - gewoon omdat het puur mijn muzieksmaak niet is, dan het hele twincest gedoe nog niet meegerekend - maar om iemand daar nu om te haten? Das toch bullshit. Vind ik dan..


    No growth of the heart is ever a waste

    Als diegene wil stoppen met Q omdat haar quizzen te weinig worden gemaakt dan is dat haar keus, niks om oproer over op te heffen. Dat is idem dito met scene/emo zijn. Als mensen dat willen zijn dan doen ze dat toch lekker? Uiteindelijk komt iedereen wel op een leeftijd waarbij je je realiseert wat nu echt bij je past.
    Al met al niks om je druk over te maken.


    Ik ben het zeker eens met jouw


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ik moet je gelijk geven!(=
    het is echt zoo ..; ^^
    Ik zit zo enkel nog op het forumxD


    Get outta my head!

    Ben het helemaal met MadenaANEDAM eens !


    Never run out of reasons to smile...

    Je hebt wel gelijk, en ik vind sommigen ook best irritant, like, als het niet gelezen wordt is het waarschijnlijk gewoon heel slecht, klaar, maareh, doordat je het zo stoer anoniem gepost hebt heb ik eigenlijk al geen zin meer om je sirieus te nemen ;-]


    Mew <3

    Ik vind het juist spijtig dat de beste quizzen meestal nooit of bijna niet gelezen worden, maar dat is nu niet het punt.

    Ik vind het redelijk belachelijk om quizzen stop te zetten omdat je slechts een par lezers hebt.
    Je geeft gewoon op, en je stelt de weinige lezers dan teleur.
    Daarbij stop je dan iets waar je heel hard aan gewerkt had, vermoed ik dan toch.
    [/eigen mening]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    je hebt heleùaal gelijk

    maar meestal doen kidnjes de popu quizzen zo veel omda die dan [10-11-12 en soms 13] jaar zijn, omdat die nog niet zo'n quizzen met supermooie teksten , graag lezen

    ze snappen die niet .


    wtf waar slaat dat in hemelsnaam op?
    Ik kan nu heel kwaad worden weetje, ik ken genoeg schrijvers op Quizlet van 10, 11, 12 of 13 jaar die in zulke vorm schrijven -.-''


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ha-ha, en jij bent zo zielig om dit niet op je eigen profiel te zeggen. :'D Weetje, ik vind ook wel eens iets dom. Maar dan zeg ik het gewoon op mijn eigen account :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ^^ Goh, ja dat is kinderachtig, maar dit nog kinderachtiger, maar hoewel; ick ben niet popu, en mijn quizen zijn GEWÉLDIIIG! (Grapje:Y)) Nja, wou je hier een topic voor openen? Moet ik je nou succes wensen? ;d Dat doe ik lekker niet (aa)
    Kuss


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    je hebt heleùaal gelijk

    maar meestal doen kidnjes de popu quizzen zo veel omda die dan [10-11-12 en soms 13] jaar zijn, omdat die nog niet zo'n quizzen met supermooie teksten , graag lezen

    ze snappen die niet .
    Ik snap jou niet, mensen die zo oud zijn kunnen net zo goed dezelfde dingen lezen en schrijven als iemand die ouder is hoor?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)

    wtf waar slaat dat in hemelsnaam op?
    Ik kan nu heel kwaad worden weetje, ik ken genoeg schrijvers op Quizlet van 10, 11, 12 of 13 jaar die in zulke vorm schrijven -.-''
    JIJ HEBT GELIJK ! HALOOO, ICK BEN ÉCHT WEL SO SLIM HOOR! ÉN ZE VINDEN MIJN QUIZEN HARTSTIKKE MOOI VAN DE MENSJES DIE ZE MAKEN [/EIGENDUNK] MAAR EIGENLIJK DE MEESTE PEEPS OP QUIZLET IS VAN DIE LEEFTIJD n.n So, heb ik ook ff wat gezegt


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room