• Anoniem1 en Anoniem2 hier aan het woord.

    You people are suckers.
    Een tijdje geleden was hier een kind* en dit is wat ze zei:
    "ja , als er niemand mijn quizjes maakt vraag ik mij af waarom ik hier nog opzit, ik kan even goed mijn account wegdoen!" en dan is ze 15, like n_n hoe kinderachtig kan je doen?!
    En alleen de quizlets van 'populaire' mensen worden gemaakt , en iedereen vind ze goed omdat ze erbij willen horen fzo terwijl die quizzen meestal keislecht zijn ><
    Populaire kids sucken nog harder n_n

    Und, elk kind wilt hier scene zijn of emo, terwijl hun kop te hard suckt om het eigenlijk te zijn n_n

    Dat was het..tot nu toe.

    oke volgens mij weten we het nu allemaal ><

    Da denk ik ook


    Your Butt is Mine!

    jouw mening doet me nix


    We can only learn to love by loving.

    You're so right. De quizlets die, I don't know, 8 pagina's [/of meer] reacties krijgen, zijn meestal gewoon, ja, jak. Ik maak die nooit. Ik maak meestal gewoon de quizzen die écht goed zijn. En dat vind ik zó oneerlijk, maar die worden meestal heel erg weinig gemaakt. Not fair ofzo.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    >.< mensen waarom neemt iedereen hier de tijd voor :P

    ik snap jullie niet hoor, kom op zeg de ene quiz is leuker dan de andere mijn quize worden ook haast nooit gemaakt en dat boeit mij ook niet. laat iedereen nou lekker in zijn waarde en loppe er niet over te zeiken


    You can never wear to much black

    Boeiend... Laat iedereen gewoon lekker doen waar die zin in heeft, als die dat leuk vinden...
    Hoef je niet speciaal een topic voor te maken hoor ><


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    je hebt heleùaal gelijk

    maar meestal doen kidnjes de popu quizzen zo veel omda die dan [10-11-12 en soms 13] jaar zijn, omdat die nog niet zo'n quizzen met supermooie teksten , graag lezen

    ze snappen die niet .


    And all the girls in the front row scream your name.

    je hebt heleùaal gelijk

    maar meestal doen kidnjes de popu quizzen zo veel omda die dan [10-11-12 en soms 13] jaar zijn, omdat die nog niet zo'n quizzen met supermooie teksten , graag lezen

    ze snappen die niet .


    Haha, steeeek. x')

    uh maar wie is hier dan eigelijk populair op quizlet??

    srry maar heb er weinig van gemerkt ^^ :P
    ik zou zeggen dat iedereen gelijk is toch? :P
    maarja ik heb er niet zoveel last van

    xx

    en bedankt..
    ik wil absoluto GEEEEEEEN emo of scene zij hoowr!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ¬¬

    omg wel dom dat het dan ook nog anoniem moet

    en euhm

    volgensmij wil je gwn aandacht ¬¬

    omg dit verveelt me zo he

    nou je kan ook overdrijven. o_O


    AAP

    Als iemand mijn quizen bagger vind mogen ze dat zeggen en ik maak quizen omdat de titel bij mij interesse wekt/ik diegene goed vind schrijven, ik kan, ookal zou ik dat willen mensen niet dwingen een verhaal te lezen.


    BAM!

    Gotcha! Niemand hier is populair. Je kán niet populair zyn xD Maar wel bekend (A)
    Want je hebt altyd wel iemand die je haat ofzo :)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik maak alleen quizzen als ik ze mooi vind. Het maakt me niks uit wie ze schrijft. Kom op dit is toch gewoon onzin? De serie's die het meest worden gemaakt zijn vast ook best wel goed. Wat zou het uitmaken? Je kan mensen niet dwingen een verhaal te lezen wat ze niet intresseert en de quizzen die goed worden gemaakt hoeven nog niet persé van bekende users te wezen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oké, dit klinkt misschien als een cliché, maar… De wereld is niet eerlijk. Op school is het niet eerlijk, later op je werk niet en tja, hier op Q. ook niet. [/klinkt nu echt als een oud vrouwtje]

    Zo is het nu eenmaal. x)


    " I'm not your boyfriend, baby. "