• Weeral ziek :O
    We hebben nu exaam -_-
    En daarbij heb ik kei veel keelpijn gekregen :O
    als ik tegen men Mama zeg 'Ik heb Keelpijn!' dan zegt ze dat ik Lieg :'(, Maar ik heb egt Enorm veel Keelpijn -_- ...


    Your Butt is Mine!

    Aahrg ick ken dat men ouders gelove my ook nooit
    ppf ick heb ook examens echt kut maar ben byna iin de helft ^^
    ick hoop dan voor jou dat je snel beter wordt anders moet ge daa inhale (in myn school is dat tydens de vakantie -.-)

    Aahw, wat kut voor je dat je moeder je niet geloofd. <3
    Ik was gister en vandaag helemaal gestressd omdat ik vandaag Geschiedenis en Aardrijkskunde had, mijn buisvakken.
    Geschiedenis heb ik wel 12 pagina's volgeschreven, zoveel vragen waran het. O.o Maar het ging gelukkig wel goed.
    Aardrijkskunde daarentegen was een absolute wereldramp. ^^

    mijn ouders zij egt bezorgd om me die willen dan gelijk met me naar de dokter als ik zeg dat ik egt me niet lekker voel en als ik boven de 39 graden koorts hbe -.-


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    mijn ouders zij egt bezorgd om me die willen dan gelijk met me naar de dokter als ik zeg dat ik egt me niet lekker voel en als ik boven de 39 graden koorts hbe -.-

    Dan heb jij geluk xD
    maar ik ben al naar de dokter ooit vroeger geweest met men keel :O en die vent vond niets :O en nu geloofd mijn mama mij niet :'( xD


    Your Butt is Mine!

    Hoe STOMM vr je x3.


    A. ikmisje.