• Typfout in forumnaam, BLAME NIALL

    ONE DIRECTION




    Lean on me when you't not strong, and I'll be your friend.
    I'll help you carry on, for it won't be long 'til I'm gonna' need somebody to lean on.


    Ik wil hier even kwijt dat ONE DIRECTION me de meest geweldige meisjes heeft laten leren kennen. We hebben veel gemeen, volgens mij meer dan we dachten. Ik hou van jullie en zal jullie altijd steunen. We kunnen op elkaar steunen, vertrouwen en bouwen <3


    Edit; Herinneren jullie je de tijd dat die foto van Niall in elk topic moest?

    [ bericht aangepast op 7 dec 2011 - 14:12 ]


    i'm broken, do you hear me.

    PATS!


    every little thing is gonna be alright.

    ik maak nog een inleidende post en dan ga ik slapen xd


    i'm broken, do you hear me.

    is goed (:
    volgnes mij is toch ongeveer iedereen slapen! xd


    every little thing is gonna be alright.

    Ik ga ook slapen schatten.
    Dan voel ik de pijn even niet meer (:
    Slaap lekker schatjes <3


    Some things are changing too much.

    Good Night Joella!!!
    I love you!<333
    xxx


    every little thing is gonna be alright.

    ik ga mn verhaal typen, kan me niet schelen of jullie het lezen als ik het maar even kwijt brn


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Oke, ik wacht nog even met slapen.
    M'n moeder kwam namelijk net naar boven, en gevaarlijk dicht bij m'n arm...


    Some things are changing too much.

    StylesAndMe schreef:
    ik ga mn verhaal typen, kan me niet schelen of jullie het lezen als ik het maar even kwijt brn


    typ er maar op los!! ((:
    <3


    every little thing is gonna be alright.

    Ik ga ook slapen ik zie net dat het al half bijna half 12 is.
    I love you all, en ik ben er altijd voor jullie! <333
    tot morgen, good night everybody! ((:
    xxx


    every little thing is gonna be alright.

    IK ga ook slapen
    LVOE YOU ALLL <33333333333333.

    Morgen ben ik er pas rond acht - negen uur.
    moet studeren voor de examens <3333333333


    i'm broken, do you hear me.

    nou euhm ik weet nietzo goed waar ik moet beginnen, want mn verhaal is eigenlijk niks vergeleken met dat van jullie.
    het begon in groep 7 denk ik. Ik had een hele goede vriendin ze was echt mn beste vriendin. D. maar ze ging steeds meer om met C en haar mocht ik niet, nog steeds niet, toen ben ik D kwijtgeraakt. en ben ik in huilen uitgerbarst in de klas. Doordot heb ik moeite met mensen te vertrouwen en durf ik me niet meer echt open op te stellen naar de buiten wereld zeg maar. Ik ben gewoon heel bang wat andere mensen van mij vinden. Al weet ik wel dat ik gewoon ik ben en dat ik me daar eigenlijk niks van aan moet trekken. Maargoed ik werd opgevangen door DE en ze is echt lief dat ze dat voor mij heeft gedaan. Nu zie ik haar soms nog maar ik heb een beetje een argwaan voor haar gekregen. Toen DE en ik samen de honden aan het uitlaten waren kwamen we D C en sanne tegen. We liepen gewoon door maar sanne en c kwamen op een bepaakde manier achter ons lopen en toen kon ik er niet meer tegen heb ik sanne vast gepakt en geschopt, terwijl dat eigenlijk voor c bedoeld was -nogmaals sorry sanne ik heb daar nog steeds spijt van- In groep 8 kwam er een roddel over mij dankzij D dat ik het met een flesje zou doen. Ik heb me in die tijd zo ongeloofelijk kut gevuld dat ik er toeb wel aan heb gedacht om er een eind aan te maken en heb ik ook op het punt gestaan om mezelf te snijden met een schaar maar dat lukte me niet. In de eerste heb ik een nieuwe start kunnen maken en het gaat op zich wel al gaat het nu op school heel kut en word ik soms thuis helemaal gek van mijn moeder die als ze thuiskomt vaak gelijk komt zeuren over wat ik allemaal NIET heb gedaan, terwijl ik dingen ook wel heb gedaan. En mijn broerje is nogal dwars soms waardoor er soms echt ruzie is thuis en daar kan ik dus absoluut niet tegen. Op sommige momenten gaat het heel goed maar soms voel ik me ineens vanuit het niets echt heel erg kut. Owja 8 -bijna9- jaar geleden is mn oma overleden aan kanker, en ik mis haar gewoon soms zo erg.
    ook voel ik me vaak heeel alleen en heb ik het gevoel dat echt iedereen me negeert, en dan kom ik in het topic en dan merkt niemand jou bericht op en dan denk ik, zie je wel ze negere. je gewoon. je bent niets waard. terwijl ik ook wel weet dat je er overheen kan kijken enzo

    dat was het denk ik wel zo'n beetje, het is echt niks vergeleken met jullie maar het zijn gewoon dingen die ik achter me moet laten en eigenlijk zou moeten vergeten.

    respect als je het hebt gelezen
    ik voel me nu echt een zeikwijf
    en ik weet wel dat julie dat niet vinden maar zo voel ik me gewoon


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Oh RObin, dat van het negeren in het topic is totaal niet waar dat is gewoon met er over kijken. Ik snap hoe je je voelt . maar onthou dat ik vna je hou

    dit klinkt nu eht stom,
    maar ik wilde nog reageren voor iik ging slapen <33.
    Dus nu slaaplekker xxxxx


    i'm broken, do you hear me.

    ahw Robin dat weet ik nog allemaal zo goed ;o
    D is echt gewoon teveel verandert serieus
    maar je moet echt blij zijn dat je nog opa's en een oma hebt, nee tuurlijk het is niet leuk om er 1 te verliezen maar ik weet hoe het voelt om helemaal geen opa's en oma's meer te hebben dus je hebt echt gewoon nog geluk daarmee
    maar ik ben er altijd voor je he <3

    oke en nu ben ik echt weg xxxxxx


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ik ben toch nog niet helemaal weg $:

    @Robin
    en ik heb je verhaal helemaal gelezen! en je zeikt niet, zoals al die andere ook niet zeiken! Je uit alleen je gevoelens en dat hoort zo als je vrienden bent! en ik ken het. ik had het ook toen ik op de basisschool zat, dat 1 vriendin van mij waar ik altijd mee omging zich bij de "populaire" ging voegen en mij achter liet.
    Maar wij hier in de topic zuller er altijd voor je zijn.
    en ik heb soms ook het gevoel dat als ik een bericht in de topic achter laat en ze het negeren, dat ze me niet moeten. en dan denk ik ook wel eens zovan vinden ze het nu leuk dat ik me bij de topic heb gevoegd of niet.
    Maar onthoudt dat als je niks terugkrijgt op je topicbericht dat ik er eigenlijk altijd overheen gelezen heb..

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 23:28 ]


    every little thing is gonna be alright.

    Aawh Robin toch <3
    ik zal je nooit negeren.
    Niemand van jullie want jullie zijn de enige die ik echt kan vertrouwen.
    Ik hou van jullie allemaal, en allemaal evenveel.
    En weet dat ik er altijd ben om jullie te steunen <333


    Some things are changing too much.