• Anoniem1 en Anoniem2 hier aan het woord.

    You people are suckers.
    Een tijdje geleden was hier een kind* en dit is wat ze zei:
    "ja , als er niemand mijn quizjes maakt vraag ik mij af waarom ik hier nog opzit, ik kan even goed mijn account wegdoen!" en dan is ze 15, like n_n hoe kinderachtig kan je doen?!
    En alleen de quizlets van 'populaire' mensen worden gemaakt , en iedereen vind ze goed omdat ze erbij willen horen fzo terwijl die quizzen meestal keislecht zijn ><
    Populaire kids sucken nog harder n_n

    Und, elk kind wilt hier scene zijn of emo, terwijl hun kop te hard suckt om het eigenlijk te zijn n_n

    Dat was het..tot nu toe.

    En jij bent natuurlijk zo knap om dat anoniem te doen, en niet met je eigen real account?;3
    x.


    ok

    Yep :Y)

    Wua , ik geef je gelijk :').
    Ik zit om die redene nog amper op Q


    actin' like sluts, we want cunt !

    Dit is pas kinderachtig.....
    om het anoniem te doen...
    als je dan egt zo stoer bent laat dan ook gelijk je echte account zien...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ><


    Love the way you hate me.

    Luister, ik weet niet wat jij vind ofzo, maar die mensen zijn dan meestal populair omdat hun quizzen zo goed zijn, ofzo. En ja, ik geef je ergens wel gelijk dat alleen maar de quizzen van populaire mensen wordt gedaan, maar ik vind dat je ze gewoon geen aandacht moet geven.:'D Want ook de ene schrijver is bekender dan de ander, en ook in hun wereld hebben ze hiermee te maken, maar zij gaan er ook niet over klagen, snapje? n___n


    ok

    Dit is pas kinderachtig.....
    om het anoniem te doen...
    als je dan egt zo stoer bent laat dan ook gelijk je echte account zien...

    Ja, vond ik ook.:Y)
    x.


    ok

    Luister, ik weet niet wat jij vind ofzo, maar die mensen zijn dan meestal populair omdat hun quizzen zo goed zijn, ofzo. En ja, ik geef je ergens wel gelijk dat alleen maar de quizzen van populaire mensen wordt gedaan, maar ik vind dat je ze gewoon geen aandacht moet geven.:'D Want ook de ene schrijver is bekender dan de ander, en ook in hun wereld hebben ze hiermee te maken, maar zij gaan er ook niet over klagen, snapje? n___n


    ben het helemaal met je eens


    Love the way you hate me.

    Dit is pas kinderachtig.....
    om het anoniem te doen...
    als je dan egt zo stoer bent laat dan ook gelijk je echte account zien...

    T gaat niet om haar account , maar om de inhoud van haar topic. En eindelijk durft iemand zijn mond open te doen over Q. Want tis gwn amal waar ><. Ookal is het anoniem , da boeit nie ..


    actin' like sluts, we want cunt !

    (...)
    T gaat niet om haar account , maar om de inhoud van haar topic. En eindelijk durft iemand zijn mond open te doen over Q. Want tis gwn amal waar ><. Ookal is het anoniem , da boeit nie ..


    uhm jou mening ><


    Love the way you hate me.

    (...)
    T gaat niet om haar account , maar om de inhoud van haar topic. En eindelijk durft iemand zijn mond open te doen over Q. Want tis gwn amal waar ><. Ookal is het anoniem , da boeit nie ..
    '
    Hoezo durft iemand het eindelijk? Ik denk dat heel veel mensen dat wel durven, als ze het anoniem doen. En trouwens, hier zijn al wat meerdere topics over geopend, en nee, niet anoniem.
    x.


    ok

    (...)'
    Hoezo durft iemand het eindelijk? Ik denk dat heel veel mensen dat wel durven, als ze het anoniem doen. En trouwens, hier zijn al wat meerdere topics over geopend, en nee, niet anoniem.
    x.


    alweer met je eens ;)


    Love the way you hate me.

    (...)

    uhm jou mening ><

    Komaan , wees eerlijk ..
    Iemand wil haar account wegdoen omdat haar quizjes amper gemaakt werden [volgens haar] en maakte daar een topic over , ik heb hem ook gelezen . maar dat is indd al lang geleden. Hoe kinderachtig is dat ..
    Over die mensen die populair zijn heeft zz ook gelijk, mense die hier niet zo 'bekend' op zijn maken dikwijls betere quizjes maar ze krijgen gewoon geen aandacht. En die wannabe Emo & Scene steekt me ook tegen. Meelopers ><


    actin' like sluts, we want cunt !

    Sure


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Btw lieve schat de mods kunnen zien wie je bent via je ip ^^


    Life is a fairytale, told by an idiot.