• Anoniem1 en Anoniem2 hier aan het woord.

    You people are suckers.
    Een tijdje geleden was hier een kind* en dit is wat ze zei:
    "ja , als er niemand mijn quizjes maakt vraag ik mij af waarom ik hier nog opzit, ik kan even goed mijn account wegdoen!" en dan is ze 15, like n_n hoe kinderachtig kan je doen?!
    En alleen de quizlets van 'populaire' mensen worden gemaakt , en iedereen vind ze goed omdat ze erbij willen horen fzo terwijl die quizzen meestal keislecht zijn ><
    Populaire kids sucken nog harder n_n

    Und, elk kind wilt hier scene zijn of emo, terwijl hun kop te hard suckt om het eigenlijk te zijn n_n

    Dat was het..tot nu toe.

    (...)

    alweer met je eens ;)

    Haha, gezellige boel hier ^^
    x.


    ok

    'k vind dat ze gelijk heeft over die populaire mensen hier allemaal. Ja tuurlijk mag je hier je favoriete users hebben. Maar sommige dingen zijn echt vriendjespolitiek (daarom vind ik 't ook heel goed dat ze de awards hebben afgeschaft). En ook ja, keiveel mensen hier proberen emo/scene te zijn, maar als profielfoto hebben ze wel een afbeelding van internet gehaald. >_<


    One man's fun is another's hell.

    Een woord en dat is jaloersigheid,.. Dat is het gewoon, ik snap niet waar je mee zit hoor,.. populair of niet, wat maakt het uit!..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik snap je punt. :'D
    Ik snap ook nooit waarom mensen een topic gaan openen met 'moet ik mijn quiz verwijderen?' Dat is alleen om hun ego te strelen, dat mensen gaan smeken om ze niet te verwijderen, blablabla. Ik moet me dan altijd inhouden om niet te zeggen, ja doe maar. En aan die populaire shizzl doe ik niet mee. :]


    blame the bully.

    Niet alleen Quizjes van de populairen worden veel gemaakt! en trouwens die sucken niet! en niet iedereen op quizlet is Emo of Scene of iets anders, er zijn hier ook heel normale mensen op. dat 1 mense moet het meer weten dat ze haar account verwijderd! Persoonlijk vind ik wel dom als je het daarom doet :O quizjes verzin je toch niet omdat je veel makers en reacties wilt? quizjes maak je omdat je graag schrijft, en dat graag wilt tonen aan andere mensen!
    Skitty heeft gesproken!


    Your Butt is Mine!

    Ach lieverd.. zo lang jij maar gelukkig bent >.<


    Wie du mir, so ich dir.



    Achja. Wij zijn suckers, jij bent zielig.

    Mag ik zeggen dat ik het niet snapxD

    Als jij het zo dom vind dat ze 'popu' zijn, waarom geef je ze dan aandacht ?En die mensen die 'popu' zijn , zijn dat niet zomaar.Ze hebben meestal goede quizen.En daar draait het hier om op Q.Maar van die scene/emo geef ik je een beetje gelijk.Bijna iedereen wil hier scene/emo zijn.Maar ja dat is dan ook hun keuze.


    The soul needs autumn.

    ik ben het helemaal met je eens dat wij hier zo triest zijn.
    gelukkig dat we nog iemand zoals jou hebben die alles zo goed doet. :]

    Niet alleen Quizjes van de populairen worden veel gemaakt! en trouwens die sucken niet! en niet iedereen op quizlet is Emo of Scene of iets anders, er zijn hier ook heel normale mensen op. dat 1 mense moet het meer weten dat ze haar account verwijderd! Persoonlijk vind ik wel dom als je het daarom doet :O quizjes verzin je toch niet omdat je veel makers en reacties wilt? quizjes maak je omdat je graag schrijft, en dat graag wilt tonen aan andere mensen!
    Skitty heeft gesproken!

    ik ben het helemaal met jou eens!:Y)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    ik ben het helemaal met jou eens!:Y)

    xX

    Mercii! (A)


    Your Butt is Mine!

    Dit is pas kinderachtig.....
    om het anoniem te doen...
    als je dan egt zo stoer bent laat dan ook gelijk je echte account zien...

    je hebt gelijk(zo als altijd)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    (...)
    je hebt gelijk(zo als altijd)

    ow year:Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    oke volgens mij weten we het nu allemaal ><


    Love the way you hate me.