• Of in ieder geval, dat de piercing goed blijft zitten en dat het ook niet verplaatst als je ouder wordt ofzo?
    Want mijn vriendin heeft een piercing gezet, terwijl ze pas 10 is.
    x.


    ok

    Ik snap het niet helemaal wat je bedoeld :O


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik ook niet. Bedoel je zo, met ouderlijke toestemming?
    Btw, 10 vind ik wel erg jong.


    One man's fun is another's hell.

    Hmm, laat me het beter uitleggen.:'D
    Een piercing vanaf je tiende vind ik ook nogal jong, en wat ik dus eigenlijk wil zeggen, vanaf hou oud vinden julie dat een piercing zeg maar gewoon echt gepast is enzo?:'D
    x.


    ok

    normaal moet je 16 zijn en toestemming hebben van je ouders en van 18 zonder toestemming, maar wat bedoel je met verplaatsen?

    en gelijk PACMANkid zegt 10 jaar is wel heel erg jong


    You're a star in heaven.

    16 offzo xD^^


    Your Butt is Mine!

    16 zou ik zeggen, dan groei je niet zo meer.

    vanaf 16 vind ik eig gepast


    You're a star in heaven.

    'k Vind dat er dat aan ligt wat voor piercing enzo. 15-16 vind ik goed (:


    One man's fun is another's hell.

    Hmm, laat me het beter uitleggen.:'D
    Een piercing vanaf je tiende vind ik ook nogal jong, en wat ik dus eigenlijk wil zeggen, vanaf hou oud vinden julie dat een piercing zeg maar gewoon echt gepast is enzo?:'D
    x.


    Ik denk dat zowiezo pas 16 een goede leeftijd is. En als je al eerder 100 % zeker weet dat je er een wil, en ook weet waar, en dat je de risico's kent. Dan pas zou ik het iets eerder doen. Maar 10 vind ik in ieder geval te vroeg..


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    (...)

    Ik denk dat zowiezo pas 16 een goede leeftijd is. En als je al eerder 100 % zeker weet dat je er een wil, en ook weet waar, en dat je de risico's kent. Dan pas zou ik het iets eerder doen. Maar 10 vind ik in ieder geval te vroeg..

    Idd. Op je tiende weet je toch amper wat dat is? En ik denk dat het dan niet eens staat. I mean, zie je daar zo'n meisje van 10 rondhuppelen met een piercing >_< Ik weet nu niet waar ze er een heeft, maar dat lijkt me een raar zicht.


    One man's fun is another's hell.

    ik had al oorbellen op mijn 3e/4e maar een piercing mag geloof ik als je rond de 10 jaar.
    en zonder toestemming mag je piercings laten zetten van 16 jaar,, of als je 16 lijkt XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    15,16 jaar
    ma ik ben 14 en de helft van de klas heeft een piercing dus ...xD

    15,16 jaar
    ma ik ben 14 en de helft van de klas heeft een piercing dus ...xD

    Bij mij ook, bijna alle meisjes een navelpiercing. Omdat je op school geen zichtbare piercings mag en ze willen er toch een, dus laten ze een navelpiercing zetten ^^
    Ga ik ook laten doen denk ik ^^


    One man's fun is another's hell.

    voor je 16de moet je toemstemming hebben van je ouders.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Zonder toestemming moet je 16 zijn.


    Life is hard and then we die